tip; volgende keer telefoon een kwart slag draaien.quote:
Hoe bedoel je dat precies. Zou ze geschikt zijn als 100% binnenkat? Gaat ze bij jou naar buiten?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:42 schreef winterstorm666 het volgende:
Aard van het beestje: zindelijk, kan buiten en binnen, zeer sociaal naar mensen. kan met andere katten. Echt een schatje.
Mocht je haar overwegen, en toch af en toe die frisse neus wil laten halen, dan zou je je balkon (ik neem aan dat je dat wel hebt) vrij eenvoudig af kunnen zetten met speciaal kattennetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies. Zou ze geschikt zijn als 100% binnenkat? Gaat ze bij jou naar buiten?
En waar ergens woont ze nu?
Rond de 100 denk ik, incl consult? Sterilisatie is een duurder grapje, maar dat is gelukkig al gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:46 schreef k_man het volgende:
Oeps. Niet geënt, niet gechipt (denk ik?) en geen paspoort. Wat zou het kosten om dat in orde te maken? Paspoort kost maar een paar euro, dacht ik. Maar inentingen en chippen zal wel duurder zijn.
Je hebt een PMquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:46 schreef k_man het volgende:
Oeps. Niet geënt, niet gechipt (denk ik?) en geen paspoort. Wat zou het kosten om dat in orde te maken? Paspoort kost maar een paar euro, dacht ik. Maar inentingen en chippen zal wel duurder zijn.
Chippen is niet zo duur en enten moet toch elk jaar, dus dat is een kostenpost waar je sowieso rekening mee zal moeten houden..quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:46 schreef k_man het volgende:
Als ik naar de prijzen kijk bij mijn dierenarts is het rond de 30 euro voor enting kat en niesziekte en chippen voor de kat rond de 25 euro. sterilisatie is inderdaad het duurst, maar dat is inderdaad al gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Rond de 100 denk ik? Sterilisatie is een duurder grapje, maar dat is gelukkig al gedaan.
Ik heb mn post aangepast, bedoelde ook inclusief consult. Consult gaat van 25-50 euro, vandaar dat ik naar boven ging met 100.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:25 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
Als ik naar de prijzen kijk bij mijn dierenarts is het rond de 30 euro voor enting kat en niesziekte en chippen voor de kat rond de 25 euro. sterilisatie is inderdaad het duurst, maar dat is inderdaad al gedaan.
Zolang ik al katten heb (30 jaar) ik mijn katten als kitten laten inenten en een herhaling inenting.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Chippen is niet zo duur en enten moet toch elk jaar, dus dat is een kostenpost waar je sowieso rekening mee zal moeten houden..
Dan breng je ze zeker nooit naar een pension, als je met vakantie gaat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:00 schreef vronie het volgende:
[..]
Zolang ik al katten heb (30 jaar) ik mijn katten als kitten laten inenten en een herhaling inenting.
Daarna nooit meer jaarlijks.
Nee als ik op vakantie ga heb ik oppas aan huis.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan breng je ze zeker nooit naar een pension, als je met vakantie gaat?
Top! Oh jee met het raam open verder gereden?? haha!quote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef k_man het volgende:
Tot nu toe lijkt het goed te gaan.
In de auto is ze geen minuut stil geweest, het was kennelijk niet erg aangenaam in het reismandje. Nou ja, op een gegeven moment was ze wel een tijdje stil. En daarna begon het enorm te stinken...
Nu zo'n 1,5 uur thuis en ze is een beetje aan het rondscharrelen. Bakjes heeft ze gevonden en er wordt flink gedronken, maar nog niet gegeten. Net schrok ze kennelijk ergens van (geen idee wat) en heeft ze 10 minuten onder de bank verstopt gezeten.
Oh jaaa, dat doet Jackson Galaxy ookquote:Op zondag 26 juli 2015 20:55 schreef Holyme het volgende:
Klinkt al goed k_man!! Nog wel even een tip, wat kan helpen is als poezel je aankijkt, terug kijken en met beide ogen langzaam knipogen
Ik gebruik het echt heel veel bij angstige kittens, die kijk ik nooit rechtstreeks aan. Het moment dat zo'n katje eindelijk wat durft te ontspannen, en die enorme oogjes ook ontspannen en mijn dubbele knipoog beantwoorden...quote:Op zondag 26 juli 2015 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaa, dat doet Jackson Galaxy ook
Ik wist dat dus echt niet, maar in zijn programma heb ik gezien dat dat werktquote:Op zondag 26 juli 2015 21:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik gebruik het echt heel veel bij angstige kittens, die kijk ik nooit rechtstreeks aan. Het moment dat zo'n katje eindelijk wat durft te ontspannen, en die enorme oogjes ook ontspannen en mijn dubbele knipoog beantwoorden...!
Ik kan het niet helpen dan dat ik van die beelden in mijn hoofd krijg van Aliens facehuggers als reaktie daarop..quote:Op zondag 26 juli 2015 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Daarom staar ik katten altijd heel strak aan
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef k_man het volgende:
Tot nu toe lijkt het goed te gaan.
In de auto is ze geen minuut stil geweest, het was kennelijk niet erg aangenaam in het reismandje. Nou ja, op een gegeven moment was ze wel een tijdje stil. En daarna begon het enorm te stinken...
Nu zo'n 1,5 uur thuis en ze is een beetje aan het rondscharrelen. Bakjes heeft ze gevonden en er wordt flink gedronken, maar nog niet gegeten. Net schrok ze kennelijk ergens van (geen idee wat) en heeft ze 10 minuten onder de bank verstopt gezeten.
Nou, dat weet ik niet... Ze komt wel knuffels halen, ze komt naast me liggen op de bank, maar ze komt (nog?) niet op schoot.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:19 schreef Pippi het volgende:
Wat een feel good topicIk ontdek 'm nu pas.
Krijgen we binnenkort foto's van schattekat relaxed op schoot bij K_man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |