Mijn type is lekker.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hangt af van wat je type is hé
[..]
Elk meisje dat een hulk heeft is mapima?
valt 'penis' onder specifiek uiterlijk?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:10 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn type is leuke slimme vrouw waar ik mee kan lachen en waar ik me op mn gemak bij voel Geen specifiek uiterlijk.
die van mij moet kunnen koken, pijpen en goede billen hebben.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:10 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn type is leuke slimme vrouw waar ik mee kan lachen en waar ik me op mn gemak bij voel Geen specifiek uiterlijk.
Susan Boylequote:Op maandag 20 juli 2015 18:10 schreef TARDIS. het volgende:
Zoals Adriana Limaquote:Op maandag 20 juli 2015 18:13 schreef TARDIS. het volgende:
welaantrekkingskracht natuurlijk ,maar kandat niet onder een type plaatsen
Alweer?quote:
Aah kut, ik heb geen groene ogen.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Als die maar geen groene ogen en wat gespierd is vind ik het oke
Alweer? wut alweer? Kan me niet herinneren dat ik jullie vandaag heb gekust, maar ik ben dan ook tering vergeet achtig.quote:
Ik heb echt een leuke personality, geef ik aan mezelf toe. Me gezicht is ook oke alleen wat kilootjes eraf. Dan ben ik good good.quote:
Zou jou srs wel kussenquote:Op maandag 20 juli 2015 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Alweer? wut alweer? Kan me niet herinneren dat ik jullie vandaag heb gekust, maar ik ben dan ook tering vergeet achtig.
Zal ik je bellen, of bel jij mij als het zover is?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb echt een leuke personality, geef ik aan mezelf toe. Me gezicht is ook oke alleen wat kilootjes eraf. Dan ben ik good good.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |