Geslachtsgemeenschap met een mooie donkere vrouw staat nog wel op mijn bucketlist. Ben helaas een ecto kaas.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel hier frustraties, afgewezen door een donkere chickie?
Als het gewoon enorm flubbert: dikquote:Op maandag 20 juli 2015 17:51 schreef TARDIS. het volgende:
Vind het echt kut als ik vrouwen zie en niet kan zien of ze zwanger zijn of gewoon dik.
Zolang je maar een condoom gebruikt.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap met een mooie donkere vrouw staat nog wel op mijn bucketlist. Ben helaas een ecto kaas.
Condoomsquote:Op maandag 20 juli 2015 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang je maar een condoom gebruikt.
Hitler of zo.quote:
Is toch niet zo moeilijk? Ik zie veel van die koppeltjesquote:Op maandag 20 juli 2015 17:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap met een mooie donkere vrouw staat nog wel op mijn bucketlist. Ben helaas een ecto kaas.
Ben jij trouwens reutje of teefje.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als het gewoon enorm flubbert: dik
Jawel, mixed babies zijn enorm cutequote:Op maandag 20 juli 2015 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang je maar een condoom gebruikt.
Zullen wij een keer? Ik las dat je dat wilde.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:54 schreef Aberella het volgende:
Waarom begint elke man op tinder meteen over sex?
Wat verwacht je op tinder dan, een medelevende kerel? Allemaal daar wachtende op een neukpartij.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:54 schreef Aberella het volgende:
je ziet er waarschijnlijk als een makkelijke sloerie uitquote:Op maandag 20 juli 2015 17:54 schreef Aberella het volgende:
Makkelijke sloeriesquote:Op maandag 20 juli 2015 17:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je ziet er waarschijnlijk uit als een makkelijke sloerie
hoeveel tinderdates heb je al gehadquote:Op maandag 20 juli 2015 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Makkelijke sloeries
Mijn tinderbeschrijving is:
Stel je standaard bij, ga op date met mij.
bwahhahaquote:Op maandag 20 juli 2015 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Makkelijke sloeries
Mijn tinderbeschrijving is:
Stel je standaard bij, ga op date met mij.
Ja hoor mapimaquote:Op maandag 20 juli 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap jongens echt niet, volgens mij is mijn Zweedse hulk dingen aan het hinten.
ben je een beetje lekker?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap jongens echt niet, volgens mij is mijn Zweedse hulk dingen aan het hinten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |