Zou adopteren/10quote:Op maandag 20 juli 2015 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat als mensen baby's met ze krijgen. Sowieso zijn er een paar dames die wel een alienbaby willen of gewoon hun benen niet bij elkaar weten te houden
Allemaal stoned.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
Zou cool zijn als ze allemaal zoals Roger in American Dad zijn.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Houses en ik zijn louter vrienden.
Wel ntb overigens.
tuurlijk niet de linksen verraden ons danquote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
Of wij hen! En dan lekker buitenaards goede barbecue fissa met de hele planeet.
Overigens zou een buitenaardse invasie wel de enige manier zijn dat de aarde zich zou verbroederen en er wereldvrede zou ontstaan.
Zijn mensenbabys toch ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ze slijmerig zijn van buiten, nee
Ga echt niet samen met negers vechten hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
Of wij hen! En dan lekker buitenaards goede barbecue fissa met de hele planeet.
Overigens zou een buitenaardse invasie wel de enige manier zijn dat de aarde zich zou verbroederen en er wereldvrede zou ontstaan.
We zijn sowieso maar een inferieur volkje.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tuurlijk niet de linksen verraden ons dan
Ik voel hier frustraties, afgewezen door een donkere chickie?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga echt niet samen met negers vechten hoor.
Rassenvermengingquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel hier frustraties, afgewezen door een donkere chickie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |