Wat Blumenthal veelal doet is kijken wat we doen met het klassieke reguliere kookwerk, en wat zo'n proces doet met het eten, op scheikundig niveau, de zin en onzin van verhalen en wijsheden rondom koken schiften, en met het perfecte destillaat terugkomen.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zekers, maar ik ben toch meer van het klassiekere reguliere kookwerk denk ik
Wie heeft die 'fantastische'TT weten te regelen want lijkt wel toeval na mij eetescapades van vorige week.(partytime) Daarom de TT eer aandoen en net achter de kiezen een maandagontbijtje.quote:
Ontbijtjequote:Op maandag 20 juli 2015 09:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wie heeft die 'fantastische'TT weten te regelen want lijkt wel toeval na mij eetescapades van vorige week.(partytime) Daarom de TT eer aandoen en net achter de kiezen een maandagontbijtje.
Vroeg?...tis al over 09:30 uur.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:38 schreef Unites het volgende:
Ontbijtje
Dat zou ik echt niet op kunnen eten zo vroeg in de ochtend zeg.
Niks mis meequote:Op maandag 20 juli 2015 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik at gister bij Firma Pickles als ontbijt.
Heb jij die foto gemaakt?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vroeg?...tis al over 09:30 uur.
Ben al sedert 05:30 uur wakker. Hoop al gedaan w.o. licht ontbeten met wat Brinta i.c.m. banenschijfjes en uiteraard een kleine pot thee en wat prive-dingen gedaan. Oh ja...
[ afbeelding ]
Mien stad ligt er weer mooi bij...![]()
Ik vond de nadruk iets teveel op de fraude van zijn partner liggen, maar verder wel een goede documentairequote:Op maandag 20 juli 2015 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Aanrader
An Honest Liar, docu over James Randi.
Prachtige film over het werk en leven van James "the amazing" Randi.
quote:Op maandag 20 juli 2015 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik at gister bij Firma Pickles als ontbijt.
quote:
Pas 3/4 in de docu komt dat naar voren, en het is deel van James Randi zijn levenquote:Op maandag 20 juli 2015 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond de nadruk iets teveel op de fraude van zijn partner liggen, maar verder wel een goede documentaire.
Dat weet ik, ik heb hem ook gezienquote:Op maandag 20 juli 2015 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pas 3/4 in de docu komt dat naar voren, en het is deel van James Randi zijn leven
Die was van een klant, maar ziet er prima uit.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bovenstaand? Dat is voor mij een echte hamburger met perfect 'jouw' eigen?'brood!
Leuk uitzicht heb je.quote:
Bij Alan & Pim om de hoek dus. Hoe is hun kip?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vroeg?...tis al over 09:30 uur.
Ben al sedert 05:30 uur wakker. Hoop al gedaan w.o. licht ontbeten met wat Brinta i.c.m. banenschijfjes en uiteraard een kleine pot thee en wat prive-dingen gedaan. Oh ja...
[ afbeelding ]
Mien stad ligt er weer mooi bij...![]()
Denk je dat als het een sneer & Jeer was ik het zou aanraden? Het zijn geen vermeende kwakzalvers trouwens, het zijn oplichters en echte kwakzalvers.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:59 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb die hele documentaire niet gezien maar is het zo een sneer and jeer docu? Hoe dan ook de beste man ken ik alleen maar van zijn onthulingen en hoe hij al die vermeende kwakzalvers ontmaskerde waarvan de grootste hieronder zijn te zien..
en natuurlijk wat recentelijk:
Toch niet nee? Cakeplakjes testen, nu je een pro bent?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef Isegrim het volgende:
We zijn met een bus naar de begrafenis van die collega. Zijn we 50min te vroeg bij het crematorium.Maar even wandelen in het park ernaast, ga niet 50min en een crematorium zitten wachten.
Je snapt dat het hiermee te doen moet zijn om vrij precies uit te vogelen waar je zit hè?!quote:
Gaaf! We duimen! Kun je er al iets meer over vertellen?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:30 schreef emmyemmy het volgende:
Uitgenodigd voor een stagegesprek bij een kunstenaar
Ja, mooi park.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch niet nee? Cakeplakjes testen, nu je een pro bent?
Wel beetje mooie omgeving daar? Succes straks.
Sterkte ermee.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef Isegrim het volgende:
We zijn met een bus naar de begrafenis van die collega. Zijn we 50min te vroeg bij het crematorium.Maar even wandelen in het park ernaast, ga niet 50min en een crematorium zitten wachten.
Beetje tuttig, maar ook wel leuk. Goed groepje berken in de tuin, tof balkon!quote:Op maandag 20 juli 2015 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, mooi park.
Leuk optrekje aan het park:
[ afbeelding ]
Nog nietquote:Op maandag 20 juli 2015 12:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaaf! We duimen! Kun je er al iets meer over vertellen?
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:30 schreef emmyemmy het volgende:
Uitgenodigd voor een stagegesprek bij een kunstenaar
Nou ja, Jos moest toch al op de Veluwe zijn zaterdagmiddag dus mijn idee was dat we er meteen wat van gingen maken.quote:
Uhmquote:Op maandag 20 juli 2015 12:46 schreef minilot het volgende:
Peeeeee!
Hoe gaat het zo, weer halverwege je eerste werkdag!?
Chaos en een duidelijke overtuiging dat ik nog een week had moeten wegblijvenquote:
Veel plezier!quote:Op maandag 20 juli 2015 13:14 schreef minilot het volgende:
Goed! Even Tilburg/Roze Maandag, dan op tijd terug naar Rotterdam voor de nieuwe Pixar Inside Out in bios.
Pas goed op julliezelf!
Ik kom helaas ook net van een crematie. Ik was natuurlijk ook veel te vroeg, maar ik kon niet weg, want er kwamen steeds gasten bij om me te condoleren.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Het viel mee. Gelukkig niet zo heel formeel/traditioneel en godzijdank geen condoleancerijtje.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kom helaas ook net van een crematie. Ik was natuurlijk ook veel te vroeg, maar ik kon niet weg, want er kwamen steeds gasten bij om me te condoleren.
Ik vind het ook maar niets, van die crematies en de bijbehorende diensten. Wegblijven is alleen soms gewoon geen optie.
Heb er de afgelopen jaren een aantal gehad, waar eentje een nichtje was van middelbare school leeftijd, dat is een zeer tragische gebeurtenis. Ooms en Tantes van ver in de 80 is ook naar, maar toch heel andersquote:Op maandag 20 juli 2015 14:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kom helaas ook net van een crematie. Ik was natuurlijk ook veel te vroeg, maar ik kon niet weg, want er kwamen steeds gasten bij om me te condoleren.
Ik vind het ook maar niets, van die crematies en de bijbehorende diensten. Wegblijven is alleen soms gewoon geen optie.
We hebben nog notenburgers liggen hequote:Op maandag 20 juli 2015 16:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik koop kip bij de supermarkt, vraagt de kassamedewerker of ik vanavond kip ga eten.
Kan ook voor morgen zijn hè, zoiets wil je gewoon even zeker weten als caissière...quote:Op maandag 20 juli 2015 16:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik koop kip bij de supermarkt, vraagt de kassamedewerker of ik vanavond kip ga eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |