abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154467702
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

het mooie van bourdain is dat hij niet zo vol met vooroordelen zit, in D geniet van een Döner, in Praag gewoon ook gegrillde worst en varkensschouder smult maar ook in toprestaurants eet. Hij houd gewoon van eten, mits goed klaargemaakt en heeft geen hangups over Duitse of Oost-Europese keuken met volksvoedsel.
Sterker nog, hij is dol op volksvoedsel. En ik vind de interactie tussen hem en de mensen met wie hij optrekt heerlijk. En hij is nergens bang voor. En hij geeft echt om mensen. Heerlijke vent.
pi_154467932
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik hou er wel van als ik eet en denk: omg, hoe hebben ze dat zo gekregen! En waarom smaakt dit zo geweldig!
Ik ook :Y
  zondag 19 juli 2015 @ 18:43:23 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154468145
RobinOok heeft het geluk ooit gehad om bij El Bulli te kunnen eten. Ik ben nooit door het reserveringssysteem heen gekomen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_154468185
Nu wil ik Robin aanraken. :o
pi_154469028
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je nooit in dat soort restaurants komt hoe weet je dan hoe veel van hun klanten zijn?
En als het al zo zou zijn, wat dan nog? Dat zorgt dat de betere horeca kan draaien, dat de kunst op dat niveau een bestaansrecht heeft.
Ik DENK...... Piet. Dat is niet hetzelfde als ik WEET. En ik kan het best verkeerd hebben.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_154469147
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik hou er wel van als ik eet en denk: omg, hoe hebben ze dat zo gekregen! En waarom smaakt dit zo geweldig!
Dat mag :7 En ik vind het ook kunstig wat de beste man allemaal heeft bedacht :Y En hij inspireert veel mensen om net even een paar stappen verder te gaan met hun kookkunsten, wat heel goed id. Maar ik vind het allemaal zo vergezocht allemaal :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_154470588
Dat is niet vergezocht dat is gewoon chemie en scheikunde joh :+
pi_154470646
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Dat is niet vergezocht dat is gewoon chemie en scheikunde joh :+
:')
pi_154470663
Ik kan serieus tranen in mijn ogen krijgen van de reacties van mensen op gerechten van Adría of Blumenthal. :D
pi_154470717
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:
En over El Bulli gesproken, mooiste verslag wat ik ooit over het eten daar heb gevonden. Incl heel korte youtubefilmpjes van hoe het er uitziet: http://www.amateurgourmet.com/2009/08/dinner_at_el_bu.html
Superleuk verslag! Wat kregen ze veel.

Holaaa P! Zo'n weekje gaat te snel he..?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_154470728
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:')
Het is toch zo?
pi_154470794
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is toch zo?
Zekers, maar ik ben toch meer van het klassiekere reguliere kookwerk denk ik :P
pi_154471037
Avontuurlijk is ook wel eens leuk vind ik. Out of the box denken eten en ervaren... heerlijk juist *O*
pi_154471131
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Avontuurlijk is ook wel eens leuk vind ik. Out of the box denken eten en ervaren... heerlijk juist *O*
Dat! Dat vond ik ook zo mooi aan Chef's Table, een blik in het hoofd van die mensen. En ook de ElBulli's en Blumentahl's, fascinerend om te zien hoe ze eten benaderen. Dat gaat helemaal niet meer om gewoon 'uit eten', dus zo moet je dat ook niet beoordelen denk ik.
  zondag 19 juli 2015 @ 21:36:09 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154472784
Het kindje bevalt niet he IMA? :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_154472898
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:28 schreef PdeHoog het volgende:

Zekers, maar ik ben toch meer van het klassiekere reguliere kookwerk denk ik :P
Dat is in zekere zin natuurlijk ook gewoon scheikunde aan het werk :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154473008
quote:
17s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Het kindje bevalt niet he IMA? :P
Nee, geen weekendtype schijnbaar :D
pi_154473208
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is in zekere zin natuurlijk ook gewoon scheikunde aan het werk :7
Zucht :P
pi_154473226
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

En geen zondagskind :+
pi_154476304
Ppfft... Ik heb zo'n leuk idee voor een filmscript :P
Helaas accepteren die grote filmstudio's geen content van particulieren/fans. :'(

En dan dacht je eindelijk de oplossing gevonden te hebben door mee te gaan doen aan een schrijfcompetitie via 'www.scriptpipeline.com' en dan kom je erachter dat je aan het werken bent met (waarschijnlijk) karakters en elementen die beschermt zijn :'( (terwijl je al lekker op gang was met 't schrijfproces).

Lastige copyrights en zo :')
Je kent het wel :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2015 23:48:51 ]
pi_154476414
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 23:48 schreef Unites het volgende:
Je kent het wel
Nee, vertel :P Is het fanfiction?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154476655
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, vertel :P Is het fanfiction?
Niet echt :P

Een soort hervertelling van 'The Little Mermaid' in een 'dark fantasy'-achtige sfeer (vergelijkbaar met recente films als 'Maleficent' en 'Snow White and The Huntsman [overigens geschreven door een eerdere winnaar van die competitie :o :D]). Ik heb geprobeerd om elementen van het klassieke sprookje van 'Hans Christian Andersen' te combineren met de hedendaagse elementen van dit verhaal. En daar mee bedoel ik dus de 'Disney' animatie film, de film die is gebaseerd op het originele verhaal van Andersen, en de film die later ook voor veel andere content (zoals de 'Broadway' en 'Studio100' musical) als inspiratie heeft gediend.

Ik was dus lekker fanatiek aan de slag met characters als 'Ariel' en 'Ursula', maar voor zover ik kan het kan beoordelen, mag dat dus helemaal niet. Aangezien 'de Kleine Zeemeermin' uit het verhaal van Andersen ten eerste geen naam heeft en ten tweede ook geen kenmerkende rode lokken (en ook geen zoetsappige liedjes zingt). Ook 'Ursula', de gemene zeeheks, en haar magische schelp, zijn compleet anders dan het origineel. Eigenlijk de complete verhaallijn :P ... :'(

Maar goed... het werk van Andersen behoort dus in het publieke domein en is dus vrij te gebruiken, maar alles van de Disney prent dus niet denk ik. Maar eigenlijk kent niemand het originele sprookje meer en om eerlijk te zijn, die vind ik ook minder leuk dan de Disney versie :@ Het probleem is nu eigenlijk alleen: ik kan wel een hervertelling gaan maken van 'The Little Mermaid', maar mijn idee was dus mede gebaseerd op de Disney versie... en als je die bepaalde, kenmerkende karakters niet kunt gebruiken, dan zal er nooit een 'publiek' voor zijn (daar wordt o.a. op gelet bij de schrijfcompetitie), want 'Ariel' is nou eenmaal 'The Little Mermaid'! :o

Maar ik weet het niet helemaal zeker... heb al een mooi mailtje gestuurd naar 'Disney' in mijn prachtig gebrekkig Engels. Hoop op een antwoord, maar meestal reageren die grote studio's niet op zo'n stom achttienjarig sukkeltje :') En zeker niet voor de deadline van 1 augustus...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 00:04:47 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 00:12:14 #274
221912 minilot
Nancy boy
pi_154476859
Even wakker (was vroeg gaan slapen, moet er om 05:15 weer uit, vandaar) en moest toch even slikken hoor, hier in bed. Hoewel ik zeker waardering heb voor Disney's Little Mermaid (met name de fantastische muziek) is De Kleine Zeemeermin in de originele tekst van Andersen al mijn hele leven mijn favoriete sprookje. O+
Ik hou er wel zo erg van, dat als iemand 'minder leuk dan de Disneyversie' zegt, dat gewoon een beetje zeer doet. :')

Snif. Goed. Slapen maar weer.

[ Bericht 11% gewijzigd door minilot op 20-07-2015 00:22:21 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_154477016
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:12 schreef minilot het volgende:
Even wakker (was vroeg gaan slapen, moet er om 05:15 weer uit, vandaar) en moest toch even slikken hoor, hier in bed. Hoewel ik zeker waardering heb voor Disney's Little Mermaid (met name de fantastische muziek) is De Zeemeermin in de originele tekst van Andersen al mijn hele leven mijn favoriete sprookje. O+
Ik hou er wel zo erg van, dat als iemand 'minder leuk dan de Disneyversie' zegt, dat gewoon een beetje zeer doet. :')

Snif. Goed. Slapen maar weer.
Sorry mini :'( Hopelijk kun je wel goed slapen :'(
Anders geef je me later op de dag maar straf, he O+
  maandag 20 juli 2015 @ 00:20:38 #276
221912 minilot
Nancy boy
pi_154477057
Hehe, ik overleef het wel hoor Unites!

Snow White and The Huntsman was trouwens echt een heel beroerde film. :D Wel er twee keer heen geweest in de bios, want Kristen Stewart :9 en Sneeuwwitje O+ (mijn favoriete Grimm!).

Voor wél fraaie duistere en bijzondere hervertellingen van het sprookje van Sneeuwwitje raad ik aan:

- Snow White in the Black Forest (film uit 1997, met Sigourney Weaver)
- Zwart Als Inkt (jeugdpoëzie van Wim Hofman)
- Snow, Glass, Apples (kort verhaal van Neil Gaiman)

Allen verrukkelijk! O+

</sprookjesnerd>
  maandag 20 juli 2015 @ 00:28:05 #277
221912 minilot
Nancy boy
pi_154477226
Nog even Andersen lezen voor het weer slapengaan hoor. Daar waar de gestorven zeemeermin prachtig en treurig eindigt als zeeschuim op de golven, in plaats van zo:

}:|

:W
pi_154477304
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:28 schreef minilot het volgende:
Nog even Andersen lezen voor het weer slapengaan hoor. Daar waar de gestorven zeemeermin prachtig en treurig eindigt als zeeschuim op de golven, in plaats van zo:
[ afbeelding ]
}:|

:W
Hahaha :P

Nu ik er over nadenk... ik heb helemaal nog geen (zoetsappig) einde bedacht :')
De laatste acte is in ieder geval wel 'heftiger' en 'dramatischer' dan dat gezwaai :@

EDIT: Bedankt voor de tips trouwens :*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 00:32:11 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 00:39:52 #279
221912 minilot
Nancy boy
pi_154477506
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:31 schreef Unites het volgende:

[..]

Hahaha :P

Nu ik er over nadenk... ik heb helemaal nog geen (zoetsappig) einde bedacht :')
De laatste acte is in ieder geval wel 'heftiger' en 'dramatischer' dan dat gezwaai :@

EDIT: Bedankt voor de tips trouwens :*
Ik denk trouwens dat je gerust af kunt van het idee dat er geen publiek zou zijn voor films die gebruikmaken van oorspronkelijke, vaak ook meer duistere sprookjesvertellingen, en wel voor het herkauwen van door Disney bedachte characters. Wel degelijk zijn er nog genoeg mensen die te porren zijn voor de 'oersprookjes'! :Y
En zo goed als Disney dat zelf voor elkaar heeft gekregen kun je het als amateur toch nooit doen. Hoe leuk je Ursula als gemene zeeheks met haar toverschelp ook vindt, dat is nu eenmaal al door de creatives van Disney bedacht en zit qua licensing logischerwijs ook helemaal dichtgetimmerd.

Niettemin toch gebruik willen maken van die al zo ver geëxploiteerde personages valt inhoudelijk eigenlijk wel degelijk onder de noemer fan fiction en daar ga je niet zo makkelijk ver mee komen. Je kunt je energie beter proberen te richten op originele content. :Y Of gewoon lekker doorschrijven over Ariel en Sebastiaan en Botje, als je dat leuk vindt en het je ding is: gewoon doen. :) Alleen kun je daar verder gewoon niet echt iets mee, dus hou daar rekening mee. ^O^

Beetje wazig, maar goed, sliep ook eigenlijk al. ;) Succes verder!

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 20-07-2015 00:47:01 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 00:45:07 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_154477593
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wellicht een maandagkoter! :D We wachten af. Succes in elk geval! O+
pi_154477717
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat je gerust af kunt van het idee dat er geen publiek zou zijn voor films die gebruikmaken van oorspronkelijke, vaak ook meer duistere sprookjesvertellingen, en wel voor het herkauwen van door Disney bedachte characters. Er is wel degelijk een markt voor natuurlijk! En zo goed als Disney dat zelf voor elkaar heeft gekregen kun je het als amateur toch nooit doen. Hoe leuk je Ursula als gemene zeeheks met haar toverschelp ook vindt, dat is nu eenmaal al door de creatives van Disney bedacht en zit qua licensing logischerwijs ook helemaal dichtgetimmerd.

Niettemin toch gebruik willen maken van die al zo ver geëxploiteerde personages valt inhoudelijk eigenlijk wel degelijk onder de noemer fan fiction en daar ga je niet zo makkelijk ver mee komen. Je kunt je energie beter proberen te richten op originele content. :Y Of gewoon lekker doorschrijven over Ariel en Sebastiaan en Botje, als je dat leuk vindt en het je ding is: gewoon doen. :) Alleen kun je daar verder gewoon niet echt iets mee, dus hou daar rekening mee. ^O^

Beetje wazig, maar goed, sliep ook eigenlijk al. ;) Succes verder!
Dankjewel mini :)

Eigenlijk zijn de enigste personages die ik gebruik Ariel, Triton, Erik en Ursula. Sebastiaan en Botje kom er eigenlijk niet in voor, al had ik wel twee 'grappige' referenties bedacht voor deze personages. Ariel, Triton, Erik en Ursula lijken qua uiterlijk allemaal hetzelfde als in de Disney versie. Al hebben ze wel allemaal een ander achtergrond verhaal, andere familieleden en andere kenmerken (als leeftijd, doel, plan, etc). Verder 'beleven' ze een avontuur dat zodanig wordt verteld, dat het niet écht meer op het Disney verhaal lijkt (dus niet 1 op 1). Het is echt vergelijkbaar met 'Maleficent', maar dan met de focus meer verdeeld over de 'slechterik' en 'het lieve hoofdpersonage/titelkarakter'. Het Disney verhaal is (mede door de personages) wel nog herkenbaar, maar ook de invloed van het oorspronkelijke sprookje zal nadrukkelijk te zien zijn :o

Ik vind Ursula gewoon zo'n kei gaaf personage :') :@

Slaap lekker nog! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 00:52:40 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 00:57:47 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_154477838
Even voor de duidelijkheid, de film Maleficent is van Disney zelf hè? Vanzelfsprekend kan de studio met de eigenbedachte personages (en de villain Maleficent is nou eenmaal puur een Disneycreatie) doen wat ze willen.
Ik zag dat je in WGR al een topic had geopend en dat je conclusie was dat je hierover sowieso contact op ging nemen met Disney Benelux, maar je kunt je alvast voorbereiden op een teleurstelling. Voor je eigen plezier een verhaal over Ariel en Ursula schrijven kan natuurlijk gerust, maar je zult er van Disney nooit ook maar iets concreets mee mogen doen - daar is geen enkele twijfel over. En dat is, vanuit Disney bezien, natuurlijk ook eigenlijk hartstikke logisch. ;)
  maandag 20 juli 2015 @ 01:00:08 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154477887
Waarom zou je aan prijsvraag schrijfwedstrijden mee willen doen als je zelf genoeg goede ideeën hebt om te verkopen als scripts? En dan nog gebonden zijn aan bepaalde studio's of karakters? :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 20 juli 2015 @ 01:01:22 #284
221912 minilot
Nancy boy
pi_154477902
quote:
5s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:00 schreef golfer het volgende:
:{w
Unites is nog best een jonkie hè, ik snap het enthousiasme voor zoiets heus wel. :)
  maandag 20 juli 2015 @ 01:03:17 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154477931
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:01 schreef minilot het volgende:

Unites is nog best een jonkie hè, ik snap het enthousiasme voor zoiets heus wel. :)
Ik zie geen geboortedatum in z'n profiel staan, dus dat weet ik niet.
Maar in mijn ogen is ongeveer iedereen hier een jonkie, dus daar gaat het mij niet om.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 20 juli 2015 @ 01:03:41 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_154477944
Oh bleh, één uur alweer. :o Ajuus!

En CUL: niet meer mijn homeboy HC Andersen dissen als ik hoor te snurken! }:| :+

_O_
pi_154477973
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:57 schreef minilot het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de film Maleficent is van Disney zelf hè? Vanzelfsprekend kan de studio met de eigenbedachte personages (en de villain Maleficent is nou eenmaal puur een Disneycreatie) doen wat ze willen.
Ik zag dat je in WGR al een topic had geopend en dat je conclusie was dat je hierover sowieso contact op ging nemen met Disney Benelux, maar je kunt je alvast voorbereiden op een teleurstelling. Voor je eigen plezier een verhaal over Ariel en Ursula schrijven kan natuurlijk gerust, maar je zult er van Disney nooit ook maar iets concreets mee mogen doen - daar is geen enkele twijfel over. En dat is, vanuit Disney bezien, natuurlijk ook eigenlijk hartstikke logisch. ;)
Dat begrijp ik natuurlijk volkomen. De kwestie was alleen eigenlijk dat ik me afvroeg of je de karakters 'vrij basic' mocht gebruiken. Ik las namelijk dat 'Universal Studios' (tevens mijn inspiratie) (ook :')) bezig is met een live-action verfilming van 'The Little Mermaid', ik neem aan dat ze dan ook niet Ariel en Ursula 1/1 gaan gebruiken.

Ik schrijf trouwens wel het script met het idee dat er mogelijk 'een deal' zou kunnen worden gesloten met Disney omtrent het gebruik van deze karakters. 'Scriptpipeline.com' is wel echt gericht op de bekende Hollywood filmindustrie, dus een overeenkomst zou mogelijk zijn. Wel maak ik op het laatst nog wel een lijst met dingen die veranderd zouden moeten worden als er geen licentieovereenkomst zou kunnen worden bereikt. Het aantal wijzingen valt op zich wel mee schat ik en ik vind het in principe ook niet erg om zelf een eigen invulling te geven aan 'Ariel' en 'Ursula' (dus 'De Kleine Zeemeermin' en de 'slechterik'), maar voor het gehele idee vind ik die Disney karakters passender en herkenbaarder. Nogmaals: ik hou van Ursula! :o :
pi_154478047
quote:
5s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:00 schreef golfer het volgende:
Waarom zou je aan prijsvraag schrijfwedstrijden mee willen doen als je zelf genoeg goede ideeën hebt om te verkopen als scripts? En dan nog gebonden zijn aan bepaalde studio's of karakters? :{w
Wegens de contacten die de organisator van deze wedstrijd heeft. Als non-professional moet je wel érg veel geluk hebben om rechtstreeks of via een agent iets te kunnen verkopen. Ik acht m'n kansen voor een competitie nét iets groter, aangezien ze ook echt daadwerkelijk ook opzoek zijn naar een 'op een sprookje gebaseerd'-verhaal en ik m'n idee (net zoals al die andere vrij radicale plannen) enorm gaaf vind. Weet niet of de uitwerking gaat lukken, heb nog nooit een script geschreven, kan voor geen meter Engels en de deadline is 1 augustus, maar ik vind het een fijne en leuke uitdaging voor in de zomervakantie.

Ik kon natuurlijk ook iets anders bedenken, maar dit idee had ik al voordat ik deze competitie tegenkwam. Heb nog zat, originele ideeën, maar ben nu weer eenmaal in iets 'vastgeraakt' en kan het niet meer loslaten :')

Ik ben 18 trouwens :) Ben in oktober jarig!
  maandag 20 juli 2015 @ 01:11:42 #289
221912 minilot
Nancy boy
pi_154478060
Vanaf de weecee:

quote:
0s.gif Op
maandag 20 juli 2015 01:05 schreef Unites het volgende:

maar voor het gehele idee vind ik die Disney karakters passender en herkenbaarder.
Dat is omdat die personages door Disney eerder al zo fantastisch zijn ontwikkeld en neergezet. Het is daarom 'makkelijk' om gebruik van ze te maken, maar tegelijkertijd ook nogal oncreatief. ;) Ik snap dat je dat zelf anders ziet, maar ik probeer je er een beetje realistischer over na te laten denken. De kans dat Disney op deze manier een deal zou sluiten voor het gebruik door derden van hun al decennialang steeds zo keihard beschermde intellectual property is echt nul komma nul, sorry!
Nogmaals, als je er zelf lol mee hebt: prima. Maar neem echt maar van me aan dat Disney hier ammenooitniet mee in zee (ha! :)) zal gaan.
  maandag 20 juli 2015 @ 01:15:36 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_154478110
En heel eerlijk gezegd denk ik dat scriptpipeline.com sowieso direct alle inzendingen die gebruik maken van gecopyrighte personages ongelezen in de prullenbak gooit. :Y Een eerste schifting kun je op die manier eenvoudig maken, studio's zitten er gewoon niet op te wachten, en dat is logisch ook.
pi_154478115
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:11 schreef minilot het volgende:
Vanaf de weecee:

[..]

Dat is omdat die personages door Disney eerder al zo fantastisch zijn ontwikkeld en neergezet. Het is daarom 'makkelijk' om gebruik van ze te maken, maar tegelijkertijd ook nogal oncreatief. ;) Ik snap dat je dat zelf anders ziet, maar ik probeer je er een beetje realistischer over na te laten denken. De kans dat Disney op deze manier een deal zou sluiten voor het gebruik door derden van hun al decennialand steeds zo keihard beschermde intellectual property is echt nul komma nul, sorry!
Nogmaals, als je er zelf lol mee hebt: prima. Maar neem echt maar van me aan dat Disney hier ammenooitniet mee in zee (ha! :)) zal gaan.
_O-

Je hebt volkomen gelijk. Stiekem weet ik dat ergens wel ook hoor O+ . Maar deze overenthousiasteling heeft z'n pijlen weer gezet op één bepaald idee :@ :') |:( , maar ik zal m'n focus (langzaam) gaan verplaatsen naar nieuwe karakters :D :*

Misschien wil je het lezen, als ik het (ooit) af heb :@ ? O+

PS. Ik houd je echt wakker, he? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 01:16:08 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 01:17:24 #292
221912 minilot
Nancy boy
pi_154478136
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:15 schreef Unites het volgende:

[..]

_O-

Je hebt volkomen gelijk. Stiekem weet ik dat ergens wel ook hoor O+ . Maar deze overenthousiasteling heeft z'n pijlen weer gezet op één bepaald idee :@ :') |:( , maar ik zal m'n focus (langzaam) gaan verplaatsen naar nieuwe karakters :D :*

Misschien wil je het lezen, als ik het (ooit) af heb :@ ? O+

PS. Ik houd je echt wakker, he? :o
Ik wil het uiteraard lezen, lijkt me hartstikke leuk!
Maar goed, misschien is het ook een beetje onaardig van me dat ik als sprookjes/Disney/film-dork (je hebt het wel met me getroffen! :')) meteen zo erop in hak. Maar als je achttien bent ben je volwassen, dus een beetje realiteitszin kan geen kwaad. ;)
Goeie nacht nog!
We hebben niet allemaal zomervakantie. :D
  maandag 20 juli 2015 @ 01:21:41 #293
221912 minilot
Nancy boy
pi_154478214
O, en eindtip: 'karakters' gebruik je eigenlijk niet zo in het Nederlands. Het is characters in het Engels en 'personages' in het Nederlands. ;)
pi_154478222
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik wil het uiteraard lezen, lijkt me hartstikke leuk!
Maar goed, misschien is het ook een beetje onaardig van me dat ik als sprookjes/Disney/film-dork (je hebt het wel met me getroffen! :')) meteen zo erop in hak. Maar als je achttien bent ben je volwassen, dus een beetje realiteitszin kan geen kwaad. ;)
Goeie nacht nog!
We hebben niet allemaal zomervakantie. :D
Van volwassenheid is nog maar weinig te merken hoor :o :')
Ik waardeer je feedback juist enorm, dus houd je vooral niet in hoor :D :*

Jij ook nog een goeie nacht (voor hoelang deze nog duurt). Slaap lekker!

Ik ga nog even wat typen en sluit dan ook maar af :)
Morgen weer een dag.
pi_154478235
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 01:21 schreef minilot het volgende:
O, en eindtip: 'karakters' gebruik je eigenlijk niet zo in het Nederlands. Het is characters in het Engels en 'personages' in het Nederlands. ;)
Ah, dat wist ik dus niet :@
Danku!! :D
  maandag 20 juli 2015 @ 05:04:31 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154479509
Succes Mini :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_154479528
Mogguh :O
pi_154479607
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 05:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O
Jij was vroeg :o :O
pi_154479683
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 06:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij was vroeg :o :O
Ja. Zit al op kantoor met mijn eerste dubbele bak koffie :P 26 ongelezen mails :P Maar dat komt hoofdzakelijk omdat ik gisteravond de rest al gelezen heb :+
pi_154479770
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 07:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Zit al op kantoor met mijn eerste dubbele bak koffie :P 26 ongelezen mails :P Maar dat komt hoofdzakelijk omdat ik gisteravond de rest al gelezen heb :+
workaholic ;)

Ik ben zo'n 7x wakker geweest vannacht terwijl ik echt een keer slaap nodig had. Voel me zwaar. Hopelijk gaat t over en gaat t goed vandaag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')