quote:
quote:
Ja mooie natuur daar he. Heb je nog wild gespot??quote:Op zondag 19 juli 2015 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Was een mooie omgevingHeb op de terugweg ook nog ergens gefotografeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vosjequote:Op zondag 19 juli 2015 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja mooie natuur daar he. Heb je nog wild gespot??
Wij willen daar zeker nog wel eens een weekendje gaan lopenzorgen dat we die heuvels goed in de benen houden! Goede training.
quote:Op zondag 19 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:
En over El Bulli gesproken, mooiste verslag wat ik ooit over het eten daar heb gevonden. Incl heel korte youtubefilmpjes van hoe het er uitziet: http://www.amateurgourmet.com/2009/08/dinner_at_el_bu.html
Er was een aflevering van Anthony Bourdain over de laatste zitting daar. Wat een werk. Mijn manier van koken is dat niet en ik denk dat veel mensen daar alleen naar toe gingen voor de hype heel eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:
En over El Bulli gesproken, mooiste verslag wat ik ooit over het eten daar heb gevonden. Incl heel korte youtubefilmpjes van hoe het er uitziet: http://www.amateurgourmet.com/2009/08/dinner_at_el_bu.html
Geweldige aflevering.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er was een aflevering van Anthony Bourdain over de laatste zitting daar. Wat een werk. Mijn manier van koken is dat niet en ik denk dat veel mensen daar alleen naar toe gingen voor de hype heel eerlijk gezegdEn om daarna te kunnen patsen "ik ben bij El Bulli geweest
"
Eerlijk.. dat denk ik ook idd..quote:Op zondag 19 juli 2015 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er was een aflevering van Anthony Bourdain over de laatste zitting daar. Wat een werk. Mijn manier van koken is dat niet en ik denk dat veel mensen daar alleen naar toe gingen voor de hype heel eerlijk gezegdEn om daarna te kunnen patsen "ik ben bij El Bulli geweest
"
Nou, ik hou er wel van als ik eet en denk: omg, hoe hebben ze dat zo gekregen! En waarom smaakt dit zo geweldig!quote:Op zondag 19 juli 2015 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
"
Wanneer gaan wequote:Op zondag 19 juli 2015 18:04 schreef Isegrim het volgende:
En als Bourdain het een 'life-changing experience' noemt, dan wil ik er eten.
Hij gaat toch ooit nog wel weer open?quote:
Als je nooit in dat soort restaurants komt hoe weet je dan hoe veel van hun klanten zijn?quote:Op zondag 19 juli 2015 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
"
We kunnen naar Tickets in Barcelona.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij gaat toch ooit nog wel weer open?Die man is toch dol op koken?
In die docu vond ik hem overkomen als een vreselijke lul. Bij Bourdain het tegenovergestelde.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond de docu er over wel interessantmaar ik had niet echt het gevoel dat het nog om eten ging bij hem
Voor iemand die heroïneverslaafd is geweest is dat idd nogal een uitspraak.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:04 schreef Isegrim het volgende:
En als Bourdain het een 'life-changing experience' noemt, dan wil ik er eten.
quote:Op zondag 19 juli 2015 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor iemand die heroïneverslaafd is geweest is dat idd nogal een uitspraak.
het mooie van bourdain is dat hij niet zo vol met vooroordelen zit, in D geniet van een Döner, in Praag gewoon ook gegrillde worst en varkensschouder smult maar ook in toprestaurants eet. Hij houd gewoon van eten, mits goed klaargemaakt en heeft geen hangups over Duitse of Oost-Europese keuken met volksvoedsel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |