Negerwat?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarna pas bij kleding en nood die zalfjes (die schijnen op lange termijn namelijk averechts te werken)
Minder druk op je handen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe heeft dat uitwerking op je duim?
thnx,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
25 mm sowieso meer comfort. 23 mm op 7 bar moet je ook niet te zwaar zijn.
En als je al zo lang last hebt zou ik idd ook eens naar ander zadel kijken. En je houding.
Zoiets heb ik hier eens gelezen dacht ik. Het maakt je huid uitendelijk dunner waardoor de klachten verergeren.quote:
Sterk verhaalquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik hier eens gelezen dacht ik. Het maakt je huid uitendelijk dunner waardoor de klachten verergeren.
Meen dat dat bij zinkzalf was.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik hier eens gelezen dacht ik. Het maakt je huid uitendelijk dunner waardoor de klachten verergeren.
Tsja, geen zin om terug te zoekenquote:
Zou goed kunnen hoor!quote:
spiegelglad was de oorzaak ook.. gleed zelf ook een stukje door. Niks geen schaafplekken of kapotte kleding. Zo glad was het asfalt blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
Profiel is ook overbodig op racebandjes aangezien ze toch niet kunnen aquaplanen. Wegglijden heeft ook niet per se te maken met de bandjes waar je op zit, soms is de weg gewoon spiegelglad en kan je er verder niet zoveel aan doen (had ik vorige week).
eeerm.. ik dacht het nietquote:
Zullen niet de beste bandjes zijn die je bij je giant meekreeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
spiegelglad was de oorzaak ook.. gleed zelf ook een stukje door. Niks geen schaafplekken of kapotte kleding. Zo glad was het asfalt blijkbaar.
[..]
eeerm.. ik dacht het niet
Gisteren sudocreme van de kleine dame gesmeerd aangezien de pot met chamois creme kwijt is.
Daar direct maar een nieuwe van besteldLaatst een keer 35km zonder creme gefietst en het is toch echt minder fijn. Met creme schuurt het niet zo vind ik.
Helemaal vol, dan is het indicatorlampje blauw.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:21 schreef Fretwork het volgende:
Thomas vloog uit de bocht waar ik ooit stond, komt wel dichtbij zo...
Bizkit, hoe weet je of die schijnwerpers opgeladen zijn? Jij had dezelfde toch?
Heb je tips? Moet eigenlijk ook ff zoiets hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Chamois/vaselino is voor net dat beetje extra comfort. Stuk minder irritatie door schuren/schuiven, maar het gaat zeker niet je zadelpijn wegnemen mocht je daar last van hebben.
zadelpijn werd er idd niet minder doorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Chamois/vaselino is voor net dat beetje extra comfort. Stuk minder irritatie door schuren/schuiven, maar het gaat zeker niet je zadelpijn wegnemen mocht je daar last van hebben.
Vaseline van de kruidvatquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:37 schreef ratatat het volgende:
[..]
Heb je tips? Moet eigenlijk ook ff zoiets hebben.
Gekleurde banden geven minder gripquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zadelpijn werd er idd niet minder doorMaar het schuren is weg
volgende banden zullen wel zoiets worden. Vittoria Rubino Al twijfel ik wel of die blauwe band niet te kitcherig is..
(tegen die tijd maar is ff photoshoppen)
[ afbeelding ]
https://www.correct.nl/artikel/Assos_Chamois+Creme_art513330.phpquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:37 schreef ratatat het volgende:
[..]
Heb je tips? Moet eigenlijk ook ff zoiets hebben.
hier zit nog wat profiel aan de zijkant, die wat er nu op zit niksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gekleurde banden geven minder grip
Je hebt niets aan profiel op de weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
hier zit nog wat profiel aan de zijkant, die wat er nu op zit niks
Profiel geeft geen grip op racefietsbandquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
hier zit nog wat profiel aan de zijkant, die wat er nu op zit niks
Doe je dat bij dagelijkse ritjes ook?quote:
Die had ik ooit ook. Merk geen verschil met vaseline van een euro. Natuurlijk heb je bij deze wel een mooi potje met assos er op.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
https://www.correct.nl/artikel/Assos_Chamois+Creme_art513330.php
Chamois voorkomt huidirritatie, wrijfplekken en andere ongemakken wanneer u lange tijd op het zadel zit. U kunt deze verkoelende, verzachtende crème direct op de huid toepassen. Wanneer u de fietsbroek met de zalf insmeert, blijft deze fris en elastisch.
Pot van 140ml.
Werkt verzachtend en verkoelend.
Voor langdurig comfort en frisheid.
Antibacterieel.
Voorkomt huidirritatie en ondere ongemakken.
deze heb ik, geen verzendkosten en met 1 dag in huis
quote:
duidelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Profiel geeft geen grip op racefietsband
Nee. Eigenlijk alleen bij ritten van 100+ of soms als ik al last heb van irritatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe je dat bij dagelijkse ritjes ook?
Vaseline is niet verkoelend, deze verkoelt wat als je het erop smeert. Al is dat gevoel ook zo wegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die had ik ooit ook. Merk geen verschil met vaseline van een euro. Natuurlijk heb je bij deze wel een mooi potje met assos er op.
Volgens mij is zoiets vrij persoonlijk. Ik gebruik ook altijd Assos creme bij lange ritten, voldoet me prima. Ook een keertje vaseline gebruikt, had het idee dat het daar nog veel erger van werd, ben na 30 km omgekeerd en naar huis gegaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Vaseline is niet verkoelend, deze verkoelt wat als je het erop smeert. Al is dat gevoel ook zo weg
Ook maar vaseline kopen de volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |