SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie plaatjes.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:03 schreef Oksel het volgende:
Dus nu heb ik een kettingchecker, en dus kan ik kettingen checken. Heb meteen 2 Chorus kettingen erbij gekocht, geen neppe rommel natuurlijk.
En vandaag 50km in de regen gefietst, dus niet afgehaakt. Trainingsdiscline, of niet? En m'n HF gezien? Potverdorie als een ekte Patroon 100km met HF 142 gemiddeld, en afgelopen donderdag ookal 100 met HF146. Geen hele lage HF, maar wel gewoon D1.
Verder nog even wat foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want zo BBQ je als een echte meester.
En check ook onze nieuwe teambrillen.
[ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik verder met jaloers zijn op alle mensen die in de bergen aan 't fietsen zijn. Ik wil gvd ook.
Moet normaal gezien geen probleem zijn. Ben je misschien een stijve hark? Of heb je een te grote fiets?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand mij adviseren over hoe te rijden in de beugels? Het is voor mij erg oncomfortabel, en houd dit geen minuten vol. Bovendien worden mijn ballen samengeperst! Behoort dit zo oncomfortabel te zijn, is het gewenning, is mijn fiets verkeerd afgesteld of heb ik de verkeerde houding? Ik ben overigens 1.89m, weet niet in hoeverre dit relevant is. Oh en mijn achillesspieren zijn vrij kort, moet het zadel wat lager? Tips zijn welkom!
Ja ik ben wel een stijve hark ja haha, fiets is wel gekocht op mijn lengte dus moet goed zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
Moet normaal gezien geen probleem zijn. Ben je misschien een stijve hark? Of heb je een te grote fiets?
Je moet je stem slammen, schijnt te helpen en je gaat er sneller door.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een stijve hark ja haha, fiets is wel gekocht op mijn lengte dus moet goed zijn.
Het is sowieso een houding waaraan je moet wennen, en dat het nu niet lekker voelt kan aan 1001 dingen liggen. Misschien staat je zadel niet horizontaal, maar iets met het puntje omhoog, misschien leun je teveel voorover met je bekken waardoor je op je zak zit ipv op je zitbotjes, misschien moet je je corestability eerst flink aanpakken, etc.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand mij adviseren over hoe te rijden in de beugels? Het is voor mij erg oncomfortabel, en houd dit geen minuten vol. Bovendien worden mijn ballen samengeperst! Behoort dit zo oncomfortabel te zijn, is het gewenning, is mijn fiets verkeerd afgesteld of heb ik de verkeerde houding? Ik ben overigens 1.89m, weet niet in hoeverre dit relevant is. Oh en mijn achillesspieren zijn vrij kort, moet het zadel wat lager? Tips zijn welkom!
Godverdomme Andy, waar ging het nou gisteren over? Alsof jij alles wist nog geen jaar geleden. Met je helmquote:Op maandag 20 juli 2015 01:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet je stem slammen, schijnt te helpen en je gaat er sneller door.
Misschien dat jij even kan opsodemieteren met dit soort commentaar. Slaat echt helemaal nergens. zeker niet voor een broekie die net komt kijken en denkt dat soignee zijn belangrijker is dan kunnen fietsen.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik had in m'n ouwe fiets een stuur met een grote drop, dus bovenop zat ik wel lekker, onderin niet. M'n nieuwe fiets heeft minder drop en daar rij ik veel lekkerder in de beugels. Kan ook een dingetje zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een stijve hark ja haha, fiets is wel gekocht op mijn lengte dus moet goed zijn.
Ik kom sinds ik een kleine kano was, zeker 's ochtends, niet verder dan m'n knieen of halverwege mijn scheenbeen.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:21 schreef Gripper het volgende:
Als je weet dat je een stijve hark bent: rekken en strekken! Kan je met je vingertoppen bij de grond als je voorover buigt?
Die knipperlichten zijn misschien overdreven maar die remlampen is niets mis mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:45 schreef buzz1291 het volgende:
Daar istie dan, met rem- en knipperlichten. Ik wacht nog ff totdat er ook een met alarmlichten en mistachterlicht leverbaar is.
[ afbeelding ]
Ik kan niet alles volgen op vakantie hèquote:Op maandag 20 juli 2015 07:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godverdomme Andy, waar ging het nou gisteren over? Alsof jij alles wist nog geen jaar geleden. Met je helm![]()
Die gast stelt gewoon een serieuze vraag.
Wat een kutexcuus zeg. Als je zelf nog maar net weet hoe en wat alles moet vind ik het bijzonder treurig als je het over je stem slammen hebt, zeker omdat dat geeneens de beste oplossing is qua zithouding voor de meeste mensen.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kan niet alles volgen op vakantie hè
Ja, want omdat jij net even langer op de fiets zit mag jij wel mensenquote:Op maandag 20 juli 2015 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus zeg. Als je zelf nog maar net weet hoe en wat alles moet vind ik het bijzonder treurig als je het over je stem slammen hebt, zeker omdat dat geeneens de beste oplossing is qua zithouding voor de meeste mensen.
Zelfs sommige profs rijden met een (aantal) spacers.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk afhankelijk van de context. Ik kan me niet voorstellen dat ik de laatste tijd eenquote:Op maandag 20 juli 2015 08:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, want omdat jij net even langer op de fiets zit mag jij wel mensen'en en domme one liners roepen?
Het kan gewenning zijn. Of misschien afstelling van je fiets, of zoals geopperd je zadelstand.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dit is iets voor randonneurs en Angelsaksenquote:Op maandag 20 juli 2015 07:45 schreef buzz1291 het volgende:
Daar istie dan, met rem- en knipperlichten. Ik wacht nog ff totdat er ook een met alarmlichten en mistachterlicht leverbaar is.
[ afbeelding ]
De Trek te klein?quote:
Nou ik denk meer zoals ik boven zei iets voor landen met minder goede fietsinfrastructuur.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit is iets voor randonneurs en Angelsaksen
Hoewel je die eerder met een vale, 15 jaar oude MET ziet
Grapjes moeten best kunnen hoor, het is alleen zo dat als er hier een nieuweling komt er daar best rekening mee gehouden mag worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:41 schreef Patroon het volgende:
Godver wat een triestheid weer hier. Zowel het gezeik op grapjes, als ook het jaloerse gejank van Oksel. Het wordt er zo niet beter op...
Ik hap:quote:Op zondag 19 juli 2015 23:03 schreef Oksel het volgende:
Heb meteen 2 Chorus kettingen erbij gekocht, geen neppe rommel natuurlijk.
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:03 schreef Oksel het volgende:
Dus nu heb ik een kettingchecker, en dus kan ik kettingen checken. Heb meteen 2 Chorus kettingen erbij gekocht, geen neppe rommel natuurlijk.
quote:Op zondag 12 juli 2015 15:27 schreef Oksel het volgende:
Toch te lang gewacht met het vervangen van een ketting, ondanks dat de indicator aangaf dat hij nog prima was. Resultaat; 2 overslaande cassette's van 100 EUR / stuk. Godverdomme.
Andy leert sneller dan de gemiddelde nieuwelingquote:Op maandag 20 juli 2015 01:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon een pak minder plezant als jij er niet bent...quote:Op maandag 20 juli 2015 08:41 schreef Patroon het volgende:
Godver wat een triestheid weer hier. Zowel het gezeik op grapjes, als ook het jaloerse gejank van Oksel. Het wordt er zo niet beter op...
Eeuwige roem voor Patroon als hij met stoepkrijgt FOK! op de weg kalktquote:Op maandag 20 juli 2015 09:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon een pak minder plezant als jij er niet bent...
Heb je het spandoek voor vanmiddag al klaar? "Allez courage! Leeuwarden groet fok! "
Nee, wil wel ff voor woensdag een Fryske vlag makenquote:Op maandag 20 juli 2015 09:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon een pak minder plezant als jij er niet bent...
Heb je het spandoek voor vanmiddag al klaar? "Allez courage! Leeuwarden groet fok! "
Deze?:quote:Op maandag 20 juli 2015 09:34 schreef iScream. het volgende:
Hoe weet ik welke bladboutjes nou geschikt zijn voor Shimano Compact (FSA crankstel, maar dat maakt niks uit neem ik aan)? Heb wel een stuk of wat van die krengen thuis liggen, maar die zijn allemaal 1 of 2 mm "dikker" dan de boutjes die ik nodig ben (FSA T-30 zit er nu in)
Zoek dus concreet een setje bladboutjes met aan beide kanten inbus of torx (dus niet met zo'n kleine inkeping aan de achterkant die je amper vast kan zetten), zoiets dus http://www.ebay.com/itm/F(...)-Black-/171500246077
Maar dan gewoon uit NLTips?
Volgens mij zijn alle bladboutjes universeel, en is er alleen maar onderscheid tussen campa en sram/shimano.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:34 schreef iScream. het volgende:
Hoe weet ik welke bladboutjes nou geschikt zijn voor Shimano Compact (FSA crankstel, maar dat maakt niks uit neem ik aan)? Heb wel een stuk of wat van die krengen thuis liggen, maar die zijn allemaal 1 of 2 mm "dikker" dan de boutjes die ik nodig ben (FSA T-30 zit er nu in)
Zoek dus concreet een setje bladboutjes met aan beide kanten inbus of torx (dus niet met zo'n kleine inkeping aan de achterkant die je amper vast kan zetten), zoiets dus http://www.ebay.com/itm/F(...)-Black-/171500246077
Maar dan gewoon uit NLTips?
Mooi fietsie, echte nepvelgen denk ik?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de vakantie huisje geboekt met fietsen:
[ afbeelding ]
Japanse maat, dat wordt lachen met mn 1.85 cm![]()
Props voor de takquote:Op maandag 20 juli 2015 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de vakantie huisje geboekt met fietsen:
[ afbeelding ]
Japanse maat, dat wordt lachen met mn 1.85 cm![]()
Dat denk ik niet eigenlijk .quote:Op maandag 20 juli 2015 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi fietsie, echte nepvelgen denk ik?
Nee? Raar dan. Zijn best dure velgen volgens mij die niet echt bij die fiets passenquote:
Voor de 2e keer al dit jaar.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo, weer naar werk gefietst. Ik dacht, ik doe eens gek.
Het is sowieso niet echt een fiets die past bij ritjes van 1.5 km naar het strandquote:Op maandag 20 juli 2015 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee? Raar dan. Zijn best dure velgen volgens mij die niet echt bij die fiets passen
Ja, ik doe eens gek zei ik alquote:
Of ze zijn in ONZ zich echt aan het vervelen, kan ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:00 schreef Patroon het volgende:
Is er ergens een oproep geplaatst om massaal vragen te komen stellen bij die zure wielrennerts?
Bevalt dat, zo bij mensen in huis voor 5 dagen?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is sowieso niet echt een fiets die past bij ritjes van 1.5 km naar het strand
Ik denk dat het een liefhebber is die zn oude materiaal op deze manier op deze manier een 2e leven geeft. Dat zou prima zijn want dan heb ik iets om over te praten
Ja, die ja. Maar das geen Nederlandse winkelquote:Op maandag 20 juli 2015 09:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze?:
https://www.bike-componen(...)rauben-5-Arm-p16308/
Maakt niet zo veel uit toch? Die websites verzenden net zo snel als Nederlandse winkels.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:14 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ja, die ja. Maar das geen Nederlandse winkelMaar dank voor de tip, die rekent in ieder geval niet bijster veel verzendkosten.
10/10 zou kopen. Wat vet.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:45 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Duitsland is veel goedkoperquote:Op maandag 20 juli 2015 10:14 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ja, die ja. Maar das geen Nederlandse winkelMaar dank voor de tip, die rekent in ieder geval niet bijster veel verzendkosten.
Op zich wel ja. Nog nooit zo lang ge airbnbt, maar zeker op zo'n locatie ben je er toch alleen om te slapen. Rest vd dag duiken, fietsen, zonnen, zwemmen, eten. Alleen maar buiten.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bevalt dat, zo bij mensen in huis voor 5 dagen?
Is dat een soort couchsurfing?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Nog nooit zo lang ge airbnbt, maar zeker op zo'n locatie ben je er toch alleen om te slapen. Rest vd dag duiken, fietsen, zonnen, zwemmen, eten. Alleen maar buiten.
Waar zit je dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Nog nooit zo lang ge airbnbt, maar zeker op zo'n locatie ben je er toch alleen om te slapen. Rest vd dag duiken, fietsen, zonnen, zwemmen, eten. Alleen maar buiten.
Volgens mij wel, maar dan wat luxer. Couchsurfing is echt voor backpackers die niets uit willen geven.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is dat een soort couchsurfing?
Hmwa, over het algemeen wel iets professioneler dan dat. Mensen hebben vaak wel echt een soort hotelkamertje gemaakt, die je gewoon kan boeken en moet betalen. Als je wilt heb je contact met je host maar dit hoeft niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Gewoon mensen inderdaad die hun huis, kamer, tuinhuis, whatever aanbieden voor een schappelijk prijsje. Begin van het jaar ook eens gedaan in Zuid-Limburg, wel grappig voor een keerquote:Op maandag 20 juli 2015 10:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wordt dit de nieuwe trend? Een of andere zure mod die niks met fietsen heeft, maar die via de tamtam te horen heeft gekregen dat er nodig moet worden ingegrepen in dit rebelse hoekje van fok, en daarom maar links en rechts posts weggooit?quote:
Gewoon aan de regels houden en er is weinig aan de hand.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wordt dit de nieuwe trend? Een of andere zure mod die niks met fietsen heeft, maar die via de tamtam te horen heeft gekregen dat er nodig moet worden ingegrepen in dit rebelse hoekje van fok, en daarom maar links en rechts posts weggooit?
Verschrikkelijke droefenis dit. Valt me heel erg van je tegen Tommeke, wat je ook postte. Zeker niks te beleven daar in Luxembourg
Fair enough. Ik vond het allemaal niet zo ernstig eigenlijk dat er een mod bij moest komen, en ik denk dat er genoeg verstandig volk aanwezig is in dit topic om die paar ellendelingen tot de orde te roepen.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon aan de regels houden en er is weinig aan de hand.
Ik neem aan dat jij ook ingrijpt als iemand bij jou thuis tijdens een meet in de plantenbak staat te pissen?
Zuur? Nah, was lekker aan het genieten van een zoet ontbijt.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wordt dit de nieuwe trend? Een of andere zure mod die niks met fietsen heeft, maar die via de tamtam te horen heeft gekregen dat er nodig moet worden ingegrepen in dit rebelse hoekje van fok, en daarom maar links en rechts posts weggooit?
Verschrikkelijke droefenis dit. Valt me heel erg van je tegen Tommeke, wat je ook postte. Zeker niks te beleven daar in Luxembourg
Zoveel scheelt 't niet. BIke Components zit een paar kilometer over de grens. Je kunt ook ff naar Aken fietsen, hun een dag van te voren inseinen en het bij hen komen ophalenquote:Op maandag 20 juli 2015 10:14 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iScream in Zuid-Limburg woont.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zoveel scheelt 't niet. BIke Components zit een paar kilometer over de grens. Je kunt ook ff naar Aken fietsen, hun een dag van te voren inseinen en het bij hen komen ophalen.
Dat dacht ik inderdaad ook, anders had hij de grens niet als een probleem gezienquote:Op maandag 20 juli 2015 11:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iScream in Zuid-Limburg woont.
Ik woon in Friesland haha, wel een uitdaging...quote:Op maandag 20 juli 2015 11:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook, anders had hij de grens niet als een probleem gezien.
Ik zet wel een veldbedje voor je op, kun je even overnachten.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:44 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland haha, wel een uitdaging...
Waarom wordt een post dan eigenlijk niet helemaal verwijderd? Nu zijn we natuurlijk benieuwd wat er stond..quote:Op maandag 20 juli 2015 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zuur? Nah, was lekker aan het genieten van een zoet ontbijt.
En die post is met een hele goede reden weggehaald, heeft verder niks met gisteren te maken.
Tsja, verwijderen of niet is altijd een lastig punt. Als je het verwijdert is de opmerking weg en kan je krijgen wat gripper eerder had, wat is er met mij post gebeurd?quote:Op maandag 20 juli 2015 11:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Waarom wordt een post dan eigenlijk niet helemaal verwijderd? Nu zijn we natuurlijk benieuwd wat er stond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |