De Nederlanders dachten dat het vandaag een rustdag was.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens ik schakel net in. Is er 1 NL-er in de aanval geweest of hebben we weer en masse zitten slapen?
Ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens ik schakel net in. Is er 1 NL-er in de aanval geweest of hebben we weer en masse zitten slapen?
Dat is precies het probleem. Zo slaan ze de hele strijd dood. Nu rijden ze iedere dag netjes naast elkaar en is de eindstand van de Tour na de eerste week min of meer al bekend.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij snapt niks van wielrennen. Er had best een Nederlander in de kopgroep gemoeten, maar er wordt niet gereden omdat de klassementsmannen elkaar in het gareel houden
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:44 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom sprinten de Lotto renners samen met Gesink niet gewoon los van het peleton?
Het peleton doet nu toch niets..... nu kun je wat tijd pakken op de klassementsrijders voor je!
Stelletje watjes.....
Dan hadden ze elke dag de Alpe d'Huez moeten op rijdenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:53 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. Zo slaan ze de hele strijd dood. Nu rijden ze iedere dag netjes naast elkaar en is de eindstand van de Tour na de eerste week min of meer al bekend.
Klassementsrenners moeten winnen op kwaliteit en niet op wie toevallig na de eerste week eerste staat en elkaar vervolgens allemaal in het gareel houden. Ik kan er gewoon niet tegen dat die renners in de top tien 'maar accepteren' dat ze niet los kunnen komen van de mannen voor zich.
Wat is het nu. wel of geen Nederlanders??quote:
Geen natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is het nu. wel of geen Nederlanders??
We hebben weer zitten slapen.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is het nu. wel of geen Nederlanders??
Wat doe jij dan hier sneuneus?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:57 schreef 99.999 het volgende:
Meisjes toch, als het allemaal zo erg is met de Nederlanders waarom doen jullie dan nog de moeite om te kijken en er dagelijks over te miepen en te klagen?
Er is geen uitgesproken favoriet...quote:Op maandag 20 juli 2015 14:58 schreef Lol_broke het volgende:
Wie zijn nu de favorieten in de kopgroep?
Dat begrijp ik, maar aangezien ik een groot deel van de renners alleen van naam ken vraag ik me af wie je op de slotklim vooraan kan verwachten (of evt. goede dalers).quote:Op maandag 20 juli 2015 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is geen uitgesproken favoriet...
Nou, prima toch.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik probeer de koers een beetje te volgen.
Unibet zegt met de livebets nu dat Sagan en Boasson Hagen favoriet zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:01 schreef Lol_broke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar aangezien ik een groot deel van de renners alleen van naam ken vraag ik me af wie je op de slotklim vooraan kan verwachten (of evt. goede dalers).
Navarro zou het moeten kunnen.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:01 schreef Lol_broke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar aangezien ik een groot deel van de renners alleen van naam ken vraag ik me af wie je op de slotklim vooraan kan verwachten (of evt. goede dalers).
Kan EBH nog wel wat sinds hij is opgerookt bij Sky?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Unibet zegt met de livebets nu dat Sagan en Boasson Hagen favoriet zijn.
Pauwels kan wel is voor een verassing zorgen.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Unibet zegt met de livebets nu dat Sagan en Boasson Hagen favoriet zijn.
Geschke en Trentin schrijf ik ook even op.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:04 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Pauwels kan wel is voor een verassing zorgen.
Rijdt die voor Ajax?quote:
Verdomme.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
"Jungels wordt ook wel de nieuwe Schleck genoemd. Andy zit toch maar mooi in de kopgroep"
Of ben ik de enige die dit woordgrapje hoorde.
Wellicht dat er een paar wegvallen.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren op de eerste klim?
Die komen er toch wel weer bij, maar als je als klassementsrenner nu er af gaat heb je wel een probleemquote:Op maandag 20 juli 2015 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht dat er een paar wegvallen.
Wij kijken ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:25 schreef Maver24 het volgende:
Peloton heeft er echt geen zin in vandaag
Zal niet gebeuren.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die komen er toch wel weer bij, maar als je als klassementsrenner nu er af gaat heb je wel een probleem
Majesteitsmeervoudquote:
Op dit tempo niet, wel jammer want er ligt wel een kans voor de 2 tot 6 om aan te vallenquote:
Toch maar effe de etappe bekijkenquote:Op maandag 20 juli 2015 15:27 schreef Ferdii het volgende:
Wat is dit voor lamballen koers?
Geen enkele Nederlander voorin en ook geen ploeg die wil rijden om die gasten terug te pakken.
Hoe bedoel je ik wil niet winnen
Lotto djumbo knal je ploeg op kop om dat gat dicht te rijden en laat gesink/kelderman het afmaken bij de laatste beklimming
Ik heb ook Remmert Wielinga een keer in de kopgroep gezien.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TLJ is toch alleen met Kelderman meegeweest in een kopgroep en Gesink die aanviel?
Sep niet vergeten.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TLJ is toch alleen met Kelderman meegeweest in een kopgroep en Gesink die aanviel?
Als je als ploeg continue roept dat je wilt meedoen om een overwinning is deze etappe een uitgelezen kans.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch maar effe de etappe bekijken
En ze zijn mentaal heel zwak.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als je als ploeg continue roept dat je wilt meedoen om een overwinning is deze etappe een uitgelezen kans.
Maar dan mag je die kopgroep nooit 12 min geven. Oftewel controleren die bende. Maar dat kunnen ze weer niet/zijn ze te laf voor
Inderdaad ik denk dat hij varkensgehakt in zijn spagetti had zitten.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:33 schreef Joezi het volgende:
Sagan weer in de kopgroep, dat lijkt me niet kosjer
Net alsof de renners en ploegleiders dat niet wetenquote:Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef Momo... het volgende:
Misschien niet zo heel slim van Sagan om nog even te benadrukken hoe goed hij kan dalen met die afdaling naar de finish.
quote:Op maandag 20 juli 2015 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Thijs op twitter overigens
Afgezeken worden door LTD
Effe terug kijken dan. Ging over een broek en dat Thijs zichzelf zo scherp als een mes vondquote:
quote:
Altijd 2e worden vind jij leuk?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
nl faalkippen, ik denk dat ik maar Slowaak ga worden.
Dan breekt Sagan zijn nek waarschijnlijkquote:Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
En dan voor de nieuwe Poulidor juichen?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Sagan = Baasquote:Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd 2e worden vind jij leuk?
Kleurenblind?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Een god ja, daarmee eens. Maar daarvoor hoef ik geen Slowaak te zijnquote:
Je herkent groen niet?quote:
beter dan altijd 27ste of 139ste worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helemaal niks!quote:Op maandag 20 juli 2015 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hallon. Kan nu pas kijken, is er nog iets noemenswaardigs gebeurd? Groot gat wel
alle hollanders hebben de boot gemistquote:Op maandag 20 juli 2015 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hallon. Kan nu pas kijken, is er nog iets noemenswaardigs gebeurd? Groot gat wel
Niet noemenswaardig, da's standaardquote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
alle hollanders hebben de boot gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |