quote:'Zweetdruppels nog te zien' in nieuw Tour-progamma
Ander tijdstip, nieuw presentatieduo, meer tempo en het afscheid van Dalida. Het is een greep uit de veranderingen die ons te wachten staan in de NOS-programmering tijdens de Tour de France, van 4 tot en 26 juli.
Dione de Graaff presenteert vanaf 2 juli het televisieprogramma Studio Tour. Het nieuwe avondprogramma, dat de Avondetappe opvolgt, is elke dag te zien tussen 19.00 en 19.55 uur op NPO 1.
Nieuw avondprogramma
Studio Tour zit 'dicht op de koers' en neemt met een actuele gast de laatste ontwikkelingen uit La Grande Boucle door.
"In tegenstelling tot de Avondetappe, die vaak rond 22.00 uur werd uitgezonden, zitten we nu dichter op de koers. We willen het zweet op het voorhoofd van de renners zien", licht eindredacteur Jeroen Koster toe.
Zeven 'wegkapiteins'
Gert van 't Hof neemt de presentatie vanuit de studio in Hilversum voor z'n rekening. Hij wordt bijgestaan door een prominente wielerliefhebber en afwisselend door zeven 'wegkapiteins', te weten: Henk Lubberding, Rob Harmeling, Niki Terpstra, Michiel Elijzen, Theo Bos, Marijn de Vries en Karsten Kroon.
Er zijn meer veranderingen aanstaande. "De eindtune verdwijnt. Dalida paste bij een avondprogramma. Nu eindigen we het programma op een moment dat de avond nog jong is. Een bandje met muziek ligt dan minder voor de hand", aldus Koster.
Extra livestream
Ook op internet zijn er de nodige aanpassingen in aantocht. Er komt op NOS.nl naast de gebruikelijke livestream een tweede stream met extra aangeleverde beelden uit de Tour van vijf motorcamera's.
Bovendien heeft de NOS een speciale Tour-app ontwikkeld. De app heeft een functie waarmee de gebruiker een 'live-presentatie' van de Tour kan doen. Het is aan de gebruiker of hij/zij dit thuis op de bank of in de koers doet.
Radio
Op de radio wordt eveneens uitgebreid stilgestaan bij de Tour-start in Utrecht. Op 2, 3 en 4 juli komt er tussen 18.00 en 23.00 vanuit het oude postkantoor een programma vanuit de Domstad.
En, zoals elk jaar, ontbreekt Radio Tour de France niet. Elke dag tussen 14.00 en 18.00, gepresenteerd door Robbert Meeder en Jurgen van den Berg.
Mart Smeets
Mart Smeets was jarenlang het gezicht van de Avondetappe. Mart blijft voor het nieuwe programma behouden. In een dagelijkse rubriek neemt hij de historische Tour de France van 1989 onder de loep.
Het was de Tour die met het kleinste verschil in de geschiedenis van de Ronde van Frankrijk werd beslist. Greg LeMond bleef die zomer Laurent Fignon acht seconden voor.
quote:
Je oefent je hobby uit met anderen omdat je geen doel hebt in je leven? Dus iedereen die voor zijn plezier nog in het bierteam voetbalt of met vrienden gaat kaarten ook niet?quote:Op zondag 19 juli 2015 19:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
mensen met geen doel in het leven doen mee aan dit soort koersen
Zou hij die vraag helemaal zelf bedacht hebben?quote:
Natuurlijk nietquote:Op maandag 20 juli 2015 19:19 schreef Zhero het volgende:
Die plaza wint dan, zegt gert. Maar hij had er vast nog nooit van gehoord
Ik ook niet, en jij ook niet, en Sked al helemaal niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:19 schreef Zhero het volgende:
Die plaza wint dan, zegt gert. Maar hij had er vast nog nooit van gehoord
Joezi komt weer een topic verkrachten, kan ook niet andersquote:Op maandag 20 juli 2015 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet, en jij ook niet, en Sked al helemaal niet.
Bedankt Hansquote:Op maandag 20 juli 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Joezi komt weer een topic verkrachten, kan ook niet anders
yt 240quote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Ericr het volgende:
Lekker HD kwaliteit van 'The Wolf of Wallstreet'
Krijg je ervan als je 100x schakelt naar andere shit en vraag op vraag stelt waar enkel open deur antwoorden voor zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 19:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gelukkig lopen die gesprekjes lekker soepel
Laat Mart de studio vorstelijk betreden en die Gert even opzij duwen. Wat een dom programma is dit geworden.quote:
Prachtigquote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef Ereinion het volgende:
Is het lastig een goed ploegleider te zijn
Mart is op.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Laat Mart de studio vorstelijk betreden en die Gert even opzij duwen. Wat een dom programma is dit geworden.
Mart onderbrak toch ook altijd zijn gasten?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Laat Mart de studio vorstelijk betreden en die Gert even opzij duwen. Wat een dom programma is dit geworden.
Altijd spannendere televisie dan dit obligate domme gedoe.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mart onderbrak toch ook altijd zijn gasten?
Ruben Plaza niet kennenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet, en jij ook niet, en Sked al helemaal niet.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:27 schreef Badr_Harry het volgende:
Is mevrouw boeddhist of heeft mevrouw in pukkel?
een wagon lading en niet je leven riskeren in de tourquote:Op maandag 20 juli 2015 19:37 schreef Falco het volgende:
Hoeveel krijgt Terpstra nou voor dit? Hij zal vast met heimwee denken aan de uitzendingen met de Mart.
handgranaat naar binnen en opgelostquote:Op maandag 20 juli 2015 19:37 schreef Joezi het volgende:
Hipster fietsers met baarden, mutsen en tattoos__@@#$!
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
sios gestudeerd![]()
is helemaal geen studie
Ciosquote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
sios gestudeerd![]()
is helemaal geen studie
Ik las fapdag.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Nu Nynke, later vanavond Jose. Ik heb een topdag.
Lang geleden dat die op n racefiets heeft gezeten.quote:
Ze fietst regelmatig met haar Wanty shirtjequote:Op maandag 20 juli 2015 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lang geleden dat die op n racefiets heeft gezeten.
Hij strijdt om de Loden Loekie straks tegen zichzelf met zijn kampioen handtekeningen zettenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die zoetemelkreclame met die matrassen is zo ergerlijk. Met de tenenkrommende uitsmijter 'als ik toen op n m line had geslapen, had ik misschien wel vaker gewonnen' als schrijnend dieptepunt.
Die van de Jumbo is juist het leukste.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij strijdt om de Loden Loekie straks tegen zichzelf met zijn kampioen handtekeningen zetten
Ik wilde het nog netjes houden.quote:
Er zitten eigenlijk te veel elementen in voor een toch vrij kort programma en Gert is een beroerde discussieleiderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon geen goed opgezet programma, het is van alles een beetje. Dione is totaal nutteloos op locatie, de studiogesprekken komen maar niet op gang.
Denk dat het meer met de poppetjes dan met de opzet van het programma te maken heeft. Vervang Gert door een anchorman met charisma en affiniteit met de sport en vervang Dione door een echte journalist en je hebt gelijk een veel beter programma.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon geen goed opgezet programma, het is van alles een beetje. Dione is totaal nutteloos op locatie, de studiogesprekken komen maar niet op gang.
vandaag veelste productief geweest op werkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Joezi het volgende:
Zijn jullie de rustdag een beetje heelhuids doorgekomen?
Dit wordt een spetterend interview.quote:
Zou Gert al op een schaduwlijstje voor Studio Voetbal staan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat het meer met de poppetjes dan met de opzet van het programma te maken heeft. Vervang Gert door een anchorman met charisma en affiniteit met de sport en vervang Dione door een echte journalist en je hebt gelijk een veel beter programma.
Dat zou me heel verdrietig maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Gert al op een schaduwlijstje voor Studio Voetbal staan?
Nee helaas, je zal het met een hoop dom gehinnik moeten doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Gert al op een schaduwlijstje voor Studio Voetbal staan?
Straalt ook 0 feeling met wielrennen uit. Volgens mij kan Henry dit al een stuk leuker (al is ie wel poeslief)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Naast dat Gert een incompetente presentator is die werkelijk niks goed doet, vind ik hem ook heel onsympathiek overkomen. Ik krijg een beetje een Marcel Maijer vibe van hem,
Marcel Maijer naar de NOS om studio voetbal te presenteren en Hans naar RTL voor het dartsen en de Europa League. Dan stuur ik Arno Vermeulen een bos bloemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Naast dat Gert een incompetente presentator is die werkelijk niks goed doet, vind ik hem ook heel onsympathiek overkomen. Ik krijg een beetje een Marcel Maijer vibe van hem,
Zou Arno stiekem niet gewoon zelf SV willen doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marcel Maijer naar de NOS om studio voetbal te presenteren en Hans naar RTL voor het dartsen en de Europa League. Dan stuur ik Arno Vermeulen een bos bloemen.
Arno wil aan tafel plaatsnemen, moeilijk kijken en dan zijn mening geven over AZ.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Arno stiekem niet gewoon zelf SV willen doen?
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Sked het volgende:
Ze moeten naar Dione voor het klassement hoor
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Arno wil aan tafel plaatsnemen, moeilijk kijken en dan zijn mening geven over AZ.
[ afbeelding ]
Hoe zou de seks met Nico zijn?quote:
Come on he, ik ben er bijna, tak tak tak.quote:
Spijker me er niet op vast.quote:
Dat is met Tom 'autocue' Egbers toch ook al?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Zhero het volgende:
Dat zou de doodsteek zijn voor dat programma
Ik zie Campina op die shirts van Jumbo staan. Laat die er maar een paar miljoen als sub-sponsor instoppen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat zou jij een mooie Nederlandse sponsor vinden?
Ha ik heb precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef marcodej het volgende:
Voor Nico zou ik ook geen trap harder rijden. Voor Zeeman nog wel.
Rabobank bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat zou jij een mooie Nederlandse sponsor vinden?
Is ook een beetje belachelijk om te switchen naar Dione voor interview, daarna terug naar studio en even later weer terug naar interview. Maak zo'n interview dan in een keer af.quote:
Jammer dat biermerken en tabakmerken niet meer mogen. Team ZVN, Zware Van Nellequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie Campina op die shirts van Jumbo staan. Laat die er maar een paar miljoen als sub-sponsor instoppen.
Nu maar hopen dat Gesink zijn slechte dag al heeft gehadquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Zhero het volgende:
Wordt geen etappe voor TLJ helaas, alleen Gesink is goed, rest is ziek, zwak, misselijk of niet in vorm.
Gesink ook als de grote mannen naar elkaar gaan kijken als hij ervan door gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk is de enige die een etappe kan winnen denk ik.
Zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink ook als de grote mannen naar elkaar gaan kijken als hij ervan door gaat.
Die kans is miniem, dan nog eerder Poels.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bier/alcoholmerken mogen toch wel nog reclame maken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer dat biermerken en tabakmerken niet meer mogen. Team ZVN, Zware Van Nelle
Dan zie ik Valverde of Thomas counteren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wedstrijd of evenement wel maar geen individuele sporter of ploeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bier/alcoholmerken mogen toch wel nog reclame maken?
Amstel Gold Race
Mag volgens mij niet in Frankrijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Amstel Gold Race
En de Nederlandse Fedrigo ook.quote:
Nee, maar sowieso is het logisch dat je voor P7 gaat. Kans op etappezege is nu veel kleiner en de WT-punten zijn nodigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar zie Kruijswijk of Kelderman ook niet winnen.
Wat een autist.quote:
Volgens mij is de regel specifiek niet op kleding van sporters, evenementsnaam of stadionnaam mag dus wel. Tabak volgens mij helemaal nergens meer, geen tv spotjes, billboards.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Amstel Gold Race
Ik schrok echtquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef Remzz het volgende:
Kan Filemon niet wat meer bij de NOS doen? Bijvoorbeeld op de plek van Dione of Gertje?
Ik vond het geweldigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
Bedankt Filemon, dit was echt van toegevoegde waarde
Wel schrijnend dat de beste wielermensen niet bij NOS Sport zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef Remzz het volgende:
Kan Filemon niet wat meer bij de NOS doen? Bijvoorbeeld op de plek van Dione of Gertje?
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik veroordeel niet. Maar dit gaat nog verder dan Zoetemelk.
Inderdaad die lijkt tenminste geinteresseerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef Remzz het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef Remzz het volgende:
Fillemon weet waarover hij praatquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef Slobeend het volgende:
Goed item van Filemon. Liever hem elke dag dan Dione.
Dit iddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wel schrijnend dat de beste wielermensen niet bij NOS Sport zitten.
NOS zal ongetwijfeld Dione aandragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:50 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dit idd. Er is geen wielermens meer over bij de NOS, enkel voetbal telt.
Lijkt DWDD wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:53 schreef Szura het volgende:
Het 8 uur journaal moet beginnen!1!!1!1
Maar eerst 10 minuten reclame.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom?
Niet iedereen is hetzelfde.
Wie zijn de beste wielermensen ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:50 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dit idd. Er is geen wielermens meer over bij de NOS, enkel voetbal telt.
En naar GTST ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:53 schreef Slobeend het volgende:
Toch kijken hier bijna elke dag een miljoen mensen naar.
Niet van muziek houden is bij jou natuurlijk een doodzonde.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Wilde te leuk ove komen.
Ik hou me aanbevolen idd.quote:
Dione houdt iig van harde gitaren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet van muziek houden is bij jou natuurlijk een doodzonde.
Dat de Sol nog vaak mag langskomen. Bij Danny op de thee. Ik doe open.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Danny Nelissen doet wat voor NOS radio.
Gerrit Solleveld is chauffeur bij NOS.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef marcodej het volgende:
Voor Nico zou ik ook geen trap harder rijden. Voor Zeeman nog wel.
Ik na weer een uitzending van Studio Tour.quote:
Als er onweer was geweest op deze afdaling hadden Valverde en Nibali een mokerslag uit kunnen delenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:06 schreef kibo het volgende:
Ja dat hadden we in die laatste afdaling moeten hebben. Had mss een andere Tour geworden
Het enthousiasme van Tom kwam ook goed over door de manier waarop Gert het voorlas.quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef franklop het volgende:
Marijn de Vries mag wel vaker aanschuiven (ook buiten de Tour om)
Als ze eens iets analyseren qua wielrennen.quote:
Het is wel een watervalquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze eens iets analyseren qua wielrennen.
Waarschijnlijk alleen de Amstel Gold, allicht beter dan Thijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |