Dit wordt een spetterend interview.quote:
Zou Gert al op een schaduwlijstje voor Studio Voetbal staan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat het meer met de poppetjes dan met de opzet van het programma te maken heeft. Vervang Gert door een anchorman met charisma en affiniteit met de sport en vervang Dione door een echte journalist en je hebt gelijk een veel beter programma.
Dat zou me heel verdrietig maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Gert al op een schaduwlijstje voor Studio Voetbal staan?
Nee helaas, je zal het met een hoop dom gehinnik moeten doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Gert al op een schaduwlijstje voor Studio Voetbal staan?
Straalt ook 0 feeling met wielrennen uit. Volgens mij kan Henry dit al een stuk leuker (al is ie wel poeslief)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Naast dat Gert een incompetente presentator is die werkelijk niks goed doet, vind ik hem ook heel onsympathiek overkomen. Ik krijg een beetje een Marcel Maijer vibe van hem,
Marcel Maijer naar de NOS om studio voetbal te presenteren en Hans naar RTL voor het dartsen en de Europa League. Dan stuur ik Arno Vermeulen een bos bloemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Naast dat Gert een incompetente presentator is die werkelijk niks goed doet, vind ik hem ook heel onsympathiek overkomen. Ik krijg een beetje een Marcel Maijer vibe van hem,
Zou Arno stiekem niet gewoon zelf SV willen doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marcel Maijer naar de NOS om studio voetbal te presenteren en Hans naar RTL voor het dartsen en de Europa League. Dan stuur ik Arno Vermeulen een bos bloemen.
Arno wil aan tafel plaatsnemen, moeilijk kijken en dan zijn mening geven over AZ.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Arno stiekem niet gewoon zelf SV willen doen?
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Sked het volgende:
Ze moeten naar Dione voor het klassement hoor
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Arno wil aan tafel plaatsnemen, moeilijk kijken en dan zijn mening geven over AZ.
[ afbeelding ]
Hoe zou de seks met Nico zijn?quote:
Come on he, ik ben er bijna, tak tak tak.quote:
Spijker me er niet op vast.quote:
Dat is met Tom 'autocue' Egbers toch ook al?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Zhero het volgende:
Dat zou de doodsteek zijn voor dat programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |