handgranaat naar binnen en opgelostquote:Op maandag 20 juli 2015 19:37 schreef Joezi het volgende:
Hipster fietsers met baarden, mutsen en tattoos__@@#$!
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
sios gestudeerd![]()
is helemaal geen studie
Ciosquote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
sios gestudeerd![]()
is helemaal geen studie
Ik las fapdag.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Nu Nynke, later vanavond Jose. Ik heb een topdag.
Lang geleden dat die op n racefiets heeft gezeten.quote:
Ze fietst regelmatig met haar Wanty shirtjequote:Op maandag 20 juli 2015 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lang geleden dat die op n racefiets heeft gezeten.
Hij strijdt om de Loden Loekie straks tegen zichzelf met zijn kampioen handtekeningen zettenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die zoetemelkreclame met die matrassen is zo ergerlijk. Met de tenenkrommende uitsmijter 'als ik toen op n m line had geslapen, had ik misschien wel vaker gewonnen' als schrijnend dieptepunt.
Die van de Jumbo is juist het leukste.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij strijdt om de Loden Loekie straks tegen zichzelf met zijn kampioen handtekeningen zetten
Ik wilde het nog netjes houden.quote:
Er zitten eigenlijk te veel elementen in voor een toch vrij kort programma en Gert is een beroerde discussieleiderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon geen goed opgezet programma, het is van alles een beetje. Dione is totaal nutteloos op locatie, de studiogesprekken komen maar niet op gang.
Denk dat het meer met de poppetjes dan met de opzet van het programma te maken heeft. Vervang Gert door een anchorman met charisma en affiniteit met de sport en vervang Dione door een echte journalist en je hebt gelijk een veel beter programma.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon geen goed opgezet programma, het is van alles een beetje. Dione is totaal nutteloos op locatie, de studiogesprekken komen maar niet op gang.
vandaag veelste productief geweest op werkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Joezi het volgende:
Zijn jullie de rustdag een beetje heelhuids doorgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |