Ik zie Campina op die shirts van Jumbo staan. Laat die er maar een paar miljoen als sub-sponsor instoppen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat zou jij een mooie Nederlandse sponsor vinden?
Ha ik heb precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef marcodej het volgende:
Voor Nico zou ik ook geen trap harder rijden. Voor Zeeman nog wel.
Rabobank bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat zou jij een mooie Nederlandse sponsor vinden?
Is ook een beetje belachelijk om te switchen naar Dione voor interview, daarna terug naar studio en even later weer terug naar interview. Maak zo'n interview dan in een keer af.quote:
Jammer dat biermerken en tabakmerken niet meer mogen. Team ZVN, Zware Van Nellequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie Campina op die shirts van Jumbo staan. Laat die er maar een paar miljoen als sub-sponsor instoppen.
Nu maar hopen dat Gesink zijn slechte dag al heeft gehadquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Zhero het volgende:
Wordt geen etappe voor TLJ helaas, alleen Gesink is goed, rest is ziek, zwak, misselijk of niet in vorm.
Gesink ook als de grote mannen naar elkaar gaan kijken als hij ervan door gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk is de enige die een etappe kan winnen denk ik.
Zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink ook als de grote mannen naar elkaar gaan kijken als hij ervan door gaat.
Die kans is miniem, dan nog eerder Poels.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink ook als de grote mannen naar elkaar gaan kijken als hij ervan door gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |