Nee, gaat om gewicht meer.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit nog te kijken ookdegene met de meeste visjes wint?
Nee, alleen Ed.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Staat aan de waterkant, denk ik. Buitenreporter.
Hopelijk niet te veel anders zoek ik wel een stream van Sky op.quote:De Nederlandse kijker zijn evenals vorig jaar niet meer 'afhankelijk' van beelden van Sky Sports, want RTL heeft ter plekke een eigen camera. We zullen de Nederlanders dus heel vaak aan het werk zien!
twitter:TjaardPolet twitterde op zondag 19-07-2015 om 13:33:50Met hengel in de hand #Rtlvis kijken!! #FishOMania http://t.co/VNPKOxWD7P reageer retweet
Nou dan zouden wij eerst even moeten douchen en moeten aankleden, want we zitten in de overloop van de brunch...quote:Op zondag 19 juli 2015 13:33 schreef houdjemond het volgende:
Wie gaat er voor de handgemaakte dobber-set die je kan winnen?
Van Twitterquote:Op zondag 19 juli 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
Ik zit nog anderhalf uur in de trein, zouden jullie screenshots van de tussenstanden kunnen maken
Geen ideequote:Op zondag 19 juli 2015 14:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Frankrijk 0,6 kg? Wat doen die Fransen? Eten ze de vis meteen op?
Zeg je vissen, zeg je Ed Stoopquote:Op zondag 19 juli 2015 14:01 schreef houdjemond het volgende:
"Zonder hengel kan je geen vis vangen" wat een wijsheid bezit die man
Ik zou van schrik mn hengel laten vallen jaquote:
Lol! Die is van mij.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hey, hoe kan dat nou, dat is onze tv en onze muur, zie ik nu ineens..
Okquote:
Ryan reageerde op jou en herkende zijn eigen tv niet eens. Lolquote:
Hehe jaquote:Op zondag 19 juli 2015 14:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Ryan reageerde op jou en herkende zijn eigen tv niet eens. Lol
Daar heb je toch geen tijd voor.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:19 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb trouwens altijd geleerd dat je je vis met een natte doek moet pakken.. is dat niet meer zo?
Ook Skybots bij het vissen.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:58 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland terug bij de eerste 3, Engeland neemt voorsprong..
Ik keek even voor de grap, nu 2 uur verder en zit boodschappen doen uit te stellenquote:
Ja maar.. visjes bijten of niet toch? Zit vast een hoop techniek en strategie achter de spullen maar als ze niet bijten heb je niks toch?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
Britten spelen wel een thuiswedstrijd natuurlijk.
Ja, maar bij de Britten bijten ze wel... dat is toch gek? Techniek en strategie zal elkaar niet veel ontlopen, denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar.. visjes bijten of niet toch? Zit vast een hoop techniek en strategie achter de spullen maar als ze niet bijten heb je niks toch?
Chauvinistische vissen. Eigen volk eerst.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar.. visjes bijten of niet toch? Zit vast een hoop techniek en strategie achter de spullen maar als ze niet bijten heb je niks toch?
Ik riep maar wat.. 0,0 verstand vanquote:Op zondag 19 juli 2015 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar bij de Britten bijten ze wel... dat is toch gek? Techniek en strategie zal elkaar niet veel ontlopen, denk ik.
Het gaat vaak ook om de plaats die je hebt op het meer. Bij sommige plaatsen zitten veel meer vissen dan op andere plaatsen.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet met een sonar bepalen waar de vissen zitten?quote:Op zondag 19 juli 2015 16:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het gaat vaak ook om de plaats die je hebt op het meer. Bij sommige plaatsen zitten veel meer vissen dan op andere plaatsen.
Volgens mij mogen ze dat niet gebruiken, maar ik heb er ook niet veel verstand vanquote:Op zondag 19 juli 2015 16:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet met een sonar bepalen waar de vissen zitten?
Ben daar wel benieuwd naar.. wat zal ie zeggen? "Vang een vis"?quote:Op zondag 19 juli 2015 16:26 schreef fathank het volgende:
Vanmiddag moeten lachen om het commentaar.
'tactische aanwijzingen van de coach'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |