Wat ik zo snel daarove heb gelezen, ga ik dat ab-so-luut NIET doen, brrrrrquote:Op zondag 19 juli 2015 04:44 schreef Knitted het volgende:
Heb je ook meegedaan aan die Charlie Charlie challenge?
Blijkbaar beweegt het bovenste potlood door trillingen van de stem en/of zwaartekracht. Iemand heeft het een keer voor mijn neus geprobeerd en er was niks gebeurd. Je moet er maar in geloven denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:48 schreef starla het volgende:
[..]
Wat ik zo snel daarove heb gelezen, ga ik dat ab-so-luut NIET doen, brrrrr![]()
Charlie Charlie was een marketingcampagne van een filmquote:Op zondag 19 juli 2015 04:48 schreef starla het volgende:
[..]
Wat ik zo snel daarove heb gelezen, ga ik dat ab-so-luut NIET doen, brrrrr![]()
Dat is wel een geflopte dan.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Charlie Charlie was een marketingcampagne van een film
Dat.quote:Op zondag 19 juli 2015 09:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
TS heeft last van een slechte elektrische installatie en belt best even een elektricien, voordat ze zichzelf elektrocuteert.
Beetlejuice? Sauron?quote:Op zondag 19 juli 2015 09:42 schreef 44rdbei het volgende:
Waar je je als demoon ook druk over maakt, lekker belangrijk als iemand een versje opzegt.
Maar laat ik maar niets zeggen, ik durf de naam van je-weet-wel niet eens uit te spreken.
Ik ben benieuwd hoe de titel van de tekst luidt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2015 10:12 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de titel van de tekst luidt.Je wil geen 30 katten met vuurrode ogen aan je deur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ура для россии
Nee, ik haat katten.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:34 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Je wil geen 30 katten met vuurrode ogen aan je deur?
Ik heb hier nog een heel dik boekwerk liggen van Eliphas Levi getiteld Leer en Ritueel Der Hogere Magie. Een oud werk uit de negentiende eeuw en moeilijk door te komen. Daar staat ongetwijfeld een oplossing tegen dit 'boze kwaad'.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:18 schreef Jigzoz het volgende:
Er is vast wel een subtopic waar fictieamateurs elkaar hun teksten kunnen voorleggen, maar aangezien de verhaalaanzet hier staat zal ik niet flauw doen en een paar opbouwende kanttekeningen plaatsen.
Occulte toverspreuken zijn op zich een prima uitgangspunt. Vampieren, weerwolven, tovenaars en zombies hebben allemaal al een uitgebreide fictiegolf gehad, maar hier zit nog wel wat ruimte in.
Waar het wat mij betreft fout gaat is hier: als je het hebt over heel vreselijke demonen, de hogere in de hiërarchie, dan is het wel een beetje suf als die zich bezighouden met je lampen aan- en uitzetten, klokken stilzetten en katten op je balkon dumpen. Vraag je af wat nou echt vreselijk zou zijn, want variaties op belletjelel zijn nou niet bepaald hels of zo.
Ik weet niet hoe ver je al bent met je verhaalconcept, maar probeer een einde als 'gelukkig bleek het allemaal maar een droom geweest te zijn' te vermijden. Da's echt te cliché.
Succes!
Je hebt niks latijns uitgesproken toch, dit weekend?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:48 schreef erodome het volgende:
Weird topic, nog weirder, ik wil op volg topic drukken, maar dan krijg ik de melding dat hij al in mijn actieve topics staat
OMG de demonen zijn ook op Fok actief!quote:Op zondag 19 juli 2015 12:48 schreef erodome het volgende:
Weird topic, nog weirder, ik wil op volg topic drukken, maar dan krijg ik de melding dat hij al in mijn actieve topics staat
Heb wel rare dromen gehad, dus wie weetquote:Op zondag 19 juli 2015 12:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt niks latijns uitgesproken toch, dit weekend?
Die rotfilm! Nooit last met enge films, tot ik alleen thuis was en die film keek. Ben nog nooit zo blij geweest dat mijn man thuis kwam. Ik hoorde of zag niets, dat dan weer niet, maar tjeempig wat voelde ik me ongemakkelijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:57 schreef Molurus het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan de keer dat ik - in ene gekke bui - besloot om de film 'Paranormal Activity' alleen en in het donker te gaan kijken.
Ik heb de film toen halverwege afgezet omdat ik al enigszins freaked out was. Maar vanaf dat moment hoorde ik ook de vreemdste dingen om me heen in huis.
Niet zo heftig als wat jij beschrijft, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Ik kan normaal prima tegen horrorfilms enzo.. maar deze film. Echt f*cked up.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Die rotfilm! Nooit last met enge films, tot ik alleen thuis was en die film keer. Ben nog nooit zo blij geweest dat mijn man thuis kwam. Ik hoorde of zag niets, dat dan weer niet, maar tjeempig wat voelde ik me ongemakkelijk.
Ik denk dat het in geen enkele taal werkt. Maar wel volgens de dramatiek en zelfsuggestie.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:48 schreef erodome het volgende:
En i-care, hoe kom je erbij dat het enkel in latijn werkt? Spreuken kan je in elke taal doen die je wil. Latijn klinkt wat spannender en een beetje gevoel voor dramatiek is mensen die spreuken zetten niet vreemd, het kan ook helpen bij de focus die je legt, de "sfeer" zeg maar, maar noodzakelijk is het dus absoluut niet.
Wat de neuk?quote:Op zondag 19 juli 2015 13:18 schreef erodome het volgende:
Maar voor het geval dat je het meent met deze topic. Er zijn wel wat dingen die je kan doen.
Als eerste, jezelf realiseren dat jij en jij alleen heer en meester over jezelf bent, sterk in je eigen schoenen gaan staan dus. Niets kan jou wat maken als jij niet uitnodigt en/of binnen laat. Jij kan dus ook wegwezen zeggen. Dat eens stevig verwoorden om jezelf te versterken kan al helpen.
Salie branden kan helpen, salie is reinigend namelijk. Kommetje zout en kommetje water door je huis heen dragen en vocaliseren dat je de boel reinigt en slechte energieen eruit gooit ook. Letterlijk de bezem door het huis halen terwijl je vocaliseert dat je negatieve energieen eruit werkt ook. Ook hier zie je weer dat je vooral in je eigen kracht gaat staan, de zaken die je gebruikt zijn symbolen om je eigen focus kracht bij te zetten.
Verder kan je visualiseren, zie jezelf en zet die hele ruimte in het felste en helderste licht dat je kan visualiseren, brand de duisternis weg. Zet daarna een schild om je heen waarbij je tijdens het opzetten van dat schild blijft herhalen dat alleen krachten en energieen die zich goed met jou verhouden toegang hebben. Een kristallen schild werkt meestal wel lekker, of een lichtschild, het is maar net wat in jouw hoofd het beste past bij dit.
Als laatste, ga lekker bezig met normale, aardse dingen, zorg dat je aandacht hier niet bij blijft hangen, want dan ga je ook vanalles zien en denken.
Hmm, niet om een kettingreactie van demonen te ontketenen op FOK!, maar is het mogelijk om de betreffende tekst hier te posten?quote:Op zondag 19 juli 2015 04:35 schreef starla het volgende:
Een aantal dagen geleden kwam ik een Latijnse tekst tegen, de zogenaamde incantatio. Er stond een 'waarschuwing' bij deze niet hard op te lezen omdat demonen direct alle alarmbellen horen afgaan na de eerste paar woorden, omdat het een hele krachtige spreuk is.
Hehe, nee, het balkon staat van het parkje af gericht. Ik wilde ook gewoon weg uit mijn huis, weg van dat balkon, en dacht misschien heel naïef dat als m'n huis nu bezeten is ofzo dan kan het kwaad niet naar het parkje.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er staan 30 katten met vuurrode ogen je op te wachten en jij gaat lekker wandelen in het park?
Heb het net hardop voorgelezen. Als er iets geks gebeurd zal ik het melden.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:39 schreef Jappie het volgende:
Ben nu toch benieuwd hoeveel mensen bereid zijn de proef op de som te nemen en het daadwerkelijk gaan uitproberen.
Whehehe daredevilquote:Op zondag 19 juli 2015 13:42 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb het net hardop voorgelezen. Als er iets geks gebeurd zal ik het melden.
tl:drquote:Op zondag 19 juli 2015 13:39 schreef Jappie het volgende:
Ben nu toch benieuwd hoeveel mensen bereid zijn de proef op de som te nemen en het daadwerkelijk gaan uitproberen.
Dan heb je het al gered. Als je bij het einde bent zal er ws ook niets meer gebeuren, ik ben daar nooit gekomen helaasquote:Op zondag 19 juli 2015 13:42 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb het net hardop voorgelezen. Als er iets geks gebeurd zal ik het melden.
Jij was toch altijd van de wetenschappelijke rationele benadering ? Wat zegt je rationele kant ervan. Hoe zou je het kunnen oplossen ?quote:Op zondag 19 juli 2015 13:48 schreef starla het volgende:
[..]
Dan heb je het al gered. Als je bij het einde bent zal er ws ook niets meer gebeuren, ik ben daar nooit gekomen helaas
Ik begin echt psychotisch te worden volgens mij man. Wat nou als ik omringd ben door demonen waardoor die spreuk zoveel impact had op mij.
Damn, ik ga naar de hel volgens mij, waarom zouden anders die 'demonen' om mij heen hangen en diréct reageren...? Help
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |