abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154456671
Ok, the story goes as follows:

Een aantal dagen geleden kwam ik een Latijnse tekst tegen, de zogenaamde incantatio. Er stond een 'waarschuwing' bij deze niet hard op te lezen omdat demonen direct alle alarmbellen horen afgaan na de eerste paar woorden, omdat het een hele krachtige spreuk is.

Zo rationeel als ik ben, trok ik mijn stoute wetenschappelijke schoenen aan en begon de spreuk hardop voor te lezen. Ik ben nog nooit zo bang geweest in m'n hele leven, behalve tijdens een optreden van 'de toppers'...om het een klein beetje luchtig te houden.

Wat er gebeurde: ik kende de spreuk niet uit m'n hoofd waar ook voor gewaaarschuwd werd okdat de demonen er alles aan doen jou te stoppen de spreuk af te maken. Als strontvliegen zouden ze zogenaamd op deze spreuk afkomen en niet de allerminste demonen, maar degenen hoog in de hiërarchie.

Natuurlijk was ik skeptiach totdat het volgende gebeurde (een beetje op chronologische volgorde, maar ik was zo bang dat ik niet meer fatsoenlijk kon nadenken dus de volgorde kan wat afwijken:

Voordat ik de eerste zin had afgemaakt hield mijn bureaulamp ermee op.
Na de tweede zin ging mijn computer automatisch uit.

Ratio: toeval, lampen kampen er af en toe mee en de comp gaat soms wel vaker uit.

Omdat toch de schrik een beetje toesloeg dacht ik: start de comp weer op en ga verder zoals geadviseerd wordt. In de tussentijd ging ik naar de badkamer en ook dat licht deed het niet meer.

Ratio: ok, erg toevallig, maar nog niets wat iets bewijst. Just a freaky coincidence...

En toen kwam de grootste schrik van mijn leven:
Ik probeerde in de tussentijd de lampen te fixen en stuk voor stuk deden ze het niet, totdat ik een lamp zag branden in de slaapkamer die no way aanstond. Maar het meest spooky komt nu: ik zag de schaduw van mijzelf op de muur en hoewel mijn armen in verstijving van angst recht naast mijn lichaam gestrekt waren, vormde de schaduw van mijn armen 2 grote hoorns boven mijn hoofd op zo'n manier dat het leek alsof ik hoorns op mijn hoofd had.

Ratio: lichtinval creëert een illusie en misschien had ik toch de lamp aan laten staan.

Vond het iets teveel worden en besloot te gaan slapen toen ik een heftige episode kreeg van slaapverlamming waarbij een 'entiteit' naast mij op bed ging zitten en in mijn oor compleet iets onverstaanbaar fluisterde.

Na een kwartier doodsangsten te hebben uitgestaan besloot ik maar een sigaretje te roken op het ballkon toen ik voor mijn balkon -i shit you not- ik denk wel 30 katten stonden met vuurrrode ogen. Toen panikeerde ik en besloot een rondje te lopen in het park; er was geen ziel, geen enkele ziel terwijl er altijd hardlopers zijn en mensen die hun honden uitlaten.

Uit pure angst besloot ik terug te gaan naar huis toen mijn echtgenoot thuis was gekomen van werk. En raad eens: hij had een ongeluk gehad, gelukkkig niet ernstig.

Nu ben ik nog wakker omdat ik bang ben om te slapen. Deuren klapperen, klokken die stilstaan, maar het allerergste: elke keer als ik 's nachts mijn ogen dichtdoe zie ik letterlijk de duivel op m'n netvlies.

Ratio: onbewust door angst denk je aan dat soort dingen dus daarom maken je hersenen er een beeld van.

Maar goed, ik voel me allerminst lekker in mijn vel zittten.

Heeft iemand ervaring hier met dergelijke -mogelijke- bezoeken van demonen, wang ik ben vrij skeptisch, maar dit alles wordt mij een beetje teveel.

Hopende op jullie begrip en advies. En nee, geen verzonnen topic, was het maar waar ;(

Somebody any advise please? Een wanhopige maar vooral bange starla.

Groetjes en: ' ...et ne nos inducas in tentationem, sed libera nos a malo' :)

In before: starla heeft een psychose :P

Graag serieuze reacties van mensen die iets soortgelijk hebben meegemaakt, want slik nu oxazepam als angstremmer de afgelopen dagen en heb vrij genomen van werk, bang tijdens transport in een ongeluk te geraken zoals mijn echtgenoot..,
I feel kinda Locrian today
pi_154456694
starla heeft een psychose :P
  zondag 19 juli 2015 @ 04:43:26 #3
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154456702
Meer iets voor Tru....danwel een reeks schrijven voor beginners?
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_154456706
Heb je ook meegedaan aan die Charlie Charlie challenge?
pi_154456718
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 04:44 schreef Knitted het volgende:
Heb je ook meegedaan aan die Charlie Charlie challenge?
Wat ik zo snel daarove heb gelezen, ga ik dat ab-so-luut NIET doen, brrrrr ;( ;(
pi_154456728
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 04:48 schreef starla het volgende:

[..]

Wat ik zo snel daarove heb gelezen, ga ik dat ab-so-luut NIET doen, brrrrr ;( ;(
Blijkbaar beweegt het bovenste potlood door trillingen van de stem en/of zwaartekracht. Iemand heeft het een keer voor mijn neus geprobeerd en er was niks gebeurd. Je moet er maar in geloven denk ik.
pi_154456783
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 04:48 schreef starla het volgende:

[..]

Charlie Charlie was een marketingcampagne van een film
(she/her)
pi_154456789
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 05:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Charlie Charlie was een marketingcampagne van een film
Dat is wel een geflopte dan.
pi_154456888
Zou straks in de super even een touwtje knoflook halen.
pi_154457007
Je kan de spreuk verder lezen? Gaan ze weg toch
  zondag 19 juli 2015 @ 07:16:09 #11
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154457092
Zet die spreuk hier neer dan, proberen wij het ook even >:)
  zondag 19 juli 2015 @ 09:32:57 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154457580
TS heeft last van een slechte elektrische installatie en belt best even een elektricien, voordat ze zichzelf elektrocuteert.
  zondag 19 juli 2015 @ 09:34:48 #13
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154457591
Het woord incantatio staat trouwens voor alle vormen van spreuken en aanroepingen, het is niet één specifieke tekst.
pi_154457632
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
TS heeft last van een slechte elektrische installatie en belt best even een elektricien, voordat ze zichzelf elektrocuteert.
Dat. :D
pi_154457645
Waar je je als demoon ook druk over maakt, lekker belangrijk als iemand een versje opzegt.

Maar laat ik maar niets zeggen, ik durf de naam van je-weet-wel niet eens uit te spreken.
pi_154457661
One should never be where one does not belong

Bob Dylan

Met andere woorden: Houd je niet bezig met dergelijke zaken.. Richt jezelf op het licht en niet op het duister. Want dat bestaat ook, al zou het slechts in de beleving zijn :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zondag 19 juli 2015 @ 09:44:34 #17
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_154457664
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:42 schreef 44rdbei het volgende:
Waar je je als demoon ook druk over maakt, lekker belangrijk als iemand een versje opzegt.

Maar laat ik maar niets zeggen, ik durf de naam van je-weet-wel niet eens uit te spreken.
Beetlejuice? Sauron?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_154457680
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:44 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Beetlejuice? Sauron?
Je weet heel goed waar ik het over heb. :)
pi_154457916
Als je er niet tegen kunt moet je het ook niet lezen, verder veeg ik mijn reet af met die onzin.
pi_154457930
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 04:35 schreef starla het volgende:
verhaal
Ik ben benieuwd hoe de titel van de tekst luidt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154457954
Minder drugs gebruiken :')
pi_154457972
Er is vast wel een subtopic waar fictieamateurs elkaar hun teksten kunnen voorleggen, maar aangezien de verhaalaanzet hier staat zal ik niet flauw doen en een paar opbouwende kanttekeningen plaatsen.

Occulte toverspreuken zijn op zich een prima uitgangspunt. Vampieren, weerwolven, tovenaars en zombies hebben allemaal al een uitgebreide fictiegolf gehad, maar hier zit nog wel wat ruimte in.

Waar het wat mij betreft fout gaat is hier: als je het hebt over heel vreselijke demonen, de hogere in de hiërarchie, dan is het wel een beetje suf als die zich bezighouden met je lampen aan- en uitzetten, klokken stilzetten en katten op je balkon dumpen. Vraag je af wat nou echt vreselijk zou zijn, want variaties op belletjelel zijn nou niet bepaald hels of zo.

Ik weet niet hoe ver je al bent met je verhaalconcept, maar probeer een einde als 'gelukkig bleek het allemaal maar een droom geweest te zijn' te vermijden. Da's echt te cliché.

Succes!
pi_154458022
Waar kan ik die spreuk vinden. Dan kan ik ze ook even lezen.
Ура для россии
pi_154458069
De spreuk achterstevoren uitspreken dan maak je deze weer ongedaan :+
  zondag 19 juli 2015 @ 10:32:50 #25
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_154458131
Doe het nog een keer maar dan met een camera zodat het gefilmd kan worden. (wel extra batterijen klaarleggen omdat demonen de energie absorberen)
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_154458147
quote:
11s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:12 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe de titel van de tekst luidt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil geen 30 katten met vuurrode ogen aan je deur?

:T
Ура для россии
pi_154458164
Umm, wanneer krijg ik mijn kat terug?
pi_154458475
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:34 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Je wil geen 30 katten met vuurrode ogen aan je deur?

:T
Nee, ik haat katten. :{w

Ik geloof ook niet in toeval, maar laten we de posts van TS afwachten.
  zondag 19 juli 2015 @ 12:34:11 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154460159
als neurologe denk ik dat je best wel wat symptomen herkent. Vraag me ook altijd af waarom het in het Latijns zou moeten zijn geschreven, en wie zou het dan geschreven hebben, de demonen zelf, en als die Latijns spreken uit welke periode komen die dan, voor of na Christus?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154460204
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:18 schreef Jigzoz het volgende:
Er is vast wel een subtopic waar fictieamateurs elkaar hun teksten kunnen voorleggen, maar aangezien de verhaalaanzet hier staat zal ik niet flauw doen en een paar opbouwende kanttekeningen plaatsen.

Occulte toverspreuken zijn op zich een prima uitgangspunt. Vampieren, weerwolven, tovenaars en zombies hebben allemaal al een uitgebreide fictiegolf gehad, maar hier zit nog wel wat ruimte in.

Waar het wat mij betreft fout gaat is hier: als je het hebt over heel vreselijke demonen, de hogere in de hiërarchie, dan is het wel een beetje suf als die zich bezighouden met je lampen aan- en uitzetten, klokken stilzetten en katten op je balkon dumpen. Vraag je af wat nou echt vreselijk zou zijn, want variaties op belletjelel zijn nou niet bepaald hels of zo.

Ik weet niet hoe ver je al bent met je verhaalconcept, maar probeer een einde als 'gelukkig bleek het allemaal maar een droom geweest te zijn' te vermijden. Da's echt te cliché.

Succes!
Ik heb hier nog een heel dik boekwerk liggen van Eliphas Levi getiteld Leer en Ritueel Der Hogere Magie. Een oud werk uit de negentiende eeuw en moeilijk door te komen. Daar staat ongetwijfeld een oplossing tegen dit 'boze kwaad'.

In de een-en twintigste eeuw vergelijk ik oude magische werken toch veelmeer met moderne psychologische gedragingen en handelingen. De kracht van de wil komt hier sterk naar voren. Je kunt via suggestievorming angsten zien voor wat ze zijn (en dan lossen ze als vanzelf op) of je kunt jouw gedachte-atmosfeer slaaf laten worden voor de angsten die je voor jezelf hebt gecreëerd. Het besef dat niet de spreuk maar je zélf de schepper bent van jouw eigen angsten biedt inzicht en oplossing. Succes.
pi_154460244
Ook wel opmerkelijk dat Engelse spreuken, of Nederlandse geen effect hebben, en het hele gebeuren lachwekkend zou zijn.

Latijn geeft het alvast wat 'kracht', puur uiteraard door de mystiek van een oude taal..

In het Engels zou het een hoog Harry Potter gehalte krijgen, en Nederlands, tja, die hoef ik vast niet uit te leggen :P
  zondag 19 juli 2015 @ 12:48:31 #32
37769 erodome
Zweefteef
pi_154460502
Weird topic, nog weirder, ik wil op volg topic drukken, maar dan krijg ik de melding dat hij al in mijn actieve topics staat :D

En i-care, hoe kom je erbij dat het enkel in latijn werkt? Spreuken kan je in elke taal doen die je wil. Latijn klinkt wat spannender en een beetje gevoel voor dramatiek is mensen die spreuken zetten niet vreemd, het kan ook helpen bij de focus die je legt, de "sfeer" zeg maar, maar noodzakelijk is het dus absoluut niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 19 juli 2015 @ 12:50:28 #33
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154460552
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:48 schreef erodome het volgende:
Weird topic, nog weirder, ik wil op volg topic drukken, maar dan krijg ik de melding dat hij al in mijn actieve topics staat :D
Je hebt niks latijns uitgesproken toch, dit weekend?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_154460556
quote:
OMG de demonen zijn ook op Fok actief! :o
  zondag 19 juli 2015 @ 12:51:01 #35
37769 erodome
Zweefteef
pi_154460569
quote:
15s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je hebt niks latijns uitgesproken toch, dit weekend?
Heb wel rare dromen gehad, dus wie weet :P
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 19 juli 2015 @ 12:57:55 #36
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154460767
Het doet mij een beetje denken aan de keer dat ik - in een gekke bui - besloot om de film 'Paranormal Activity' alleen en in het donker te gaan kijken.

Ik heb de film toen halverwege afgezet omdat ik al enigszins freaked out was. Maar vanaf dat moment hoorde ik ook de vreemdste dingen om me heen in huis.

Niet zo heftig als wat jij beschrijft, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 19-07-2015 13:12:53 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_154460917
Er staan 30 katten met vuurrode ogen je op te wachten en jij gaat lekker wandelen in het park? :D
  zondag 19 juli 2015 @ 13:11:52 #38
37769 erodome
Zweefteef
pi_154461135
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:57 schreef Molurus het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan de keer dat ik - in ene gekke bui - besloot om de film 'Paranormal Activity' alleen en in het donker te gaan kijken.

Ik heb de film toen halverwege afgezet omdat ik al enigszins freaked out was. Maar vanaf dat moment hoorde ik ook de vreemdste dingen om me heen in huis.

Niet zo heftig als wat jij beschrijft, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Die rotfilm! Nooit last met enge films, tot ik alleen thuis was en die film keek. Ben nog nooit zo blij geweest dat mijn man thuis kwam. Ik hoorde of zag niets, dat dan weer niet, maar tjeempig wat voelde ik me ongemakkelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 19-07-2015 13:18:41 ]
  zondag 19 juli 2015 @ 13:15:37 #39
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154461230
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Die rotfilm! Nooit last met enge films, tot ik alleen thuis was en die film keer. Ben nog nooit zo blij geweest dat mijn man thuis kwam. Ik hoorde of zag niets, dat dan weer niet, maar tjeempig wat voelde ik me ongemakkelijk.
Ik kan normaal prima tegen horrorfilms enzo.. maar deze film. Echt f*cked up.
  zondag 19 juli 2015 @ 13:18:22 #40
37769 erodome
Zweefteef
pi_154461301
Maar voor het geval dat je het meent met deze topic. Er zijn wel wat dingen die je kan doen.

Als eerste, jezelf realiseren dat jij en jij alleen heer en meester over jezelf bent, sterk in je eigen schoenen gaan staan dus. Niets kan jou wat maken als jij niet uitnodigt en/of binnen laat. Jij kan dus ook wegwezen zeggen. Dat eens stevig verwoorden om jezelf te versterken kan al helpen.

Salie branden kan helpen, salie is reinigend namelijk. Kommetje zout en kommetje water door je huis heen dragen en vocaliseren dat je de boel reinigt en slechte energieen eruit gooit ook. Letterlijk de bezem door het huis halen terwijl je vocaliseert dat je negatieve energieen eruit werkt ook. Ook hier zie je weer dat je vooral in je eigen kracht gaat staan, de zaken die je gebruikt zijn symbolen om je eigen focus kracht bij te zetten.

Verder kan je visualiseren, zie jezelf en zet die hele ruimte in het felste en helderste licht dat je kan visualiseren, brand de duisternis weg. Zet daarna een schild om je heen waarbij je tijdens het opzetten van dat schild blijft herhalen dat alleen krachten en energieen die zich goed met jou verhouden toegang hebben. Een kristallen schild werkt meestal wel lekker, of een lichtschild, het is maar net wat in jouw hoofd het beste past bij dit.

Als laatste, ga lekker bezig met normale, aardse dingen, zorg dat je aandacht hier niet bij blijft hangen, want dan ga je ook vanalles zien en denken.
pi_154461449
quote:

En i-care, hoe kom je erbij dat het enkel in latijn werkt? Spreuken kan je in elke taal doen die je wil. Latijn klinkt wat spannender en een beetje gevoel voor dramatiek is mensen die spreuken zetten niet vreemd, het kan ook helpen bij de focus die je legt, de "sfeer" zeg maar, maar noodzakelijk is het dus absoluut niet.
Ik denk dat het in geen enkele taal werkt. Maar wel volgens de dramatiek en zelfsuggestie.

Je kunt nog een spreuk in een zelfgemaakte taal verzinnen als het moet natuurlijk, maar ik gokte zomaar dat een beetje spreuk wel in een taal is die vreemd is?
pi_154461703
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:18 schreef erodome het volgende:
Maar voor het geval dat je het meent met deze topic. Er zijn wel wat dingen die je kan doen.

Als eerste, jezelf realiseren dat jij en jij alleen heer en meester over jezelf bent, sterk in je eigen schoenen gaan staan dus. Niets kan jou wat maken als jij niet uitnodigt en/of binnen laat. Jij kan dus ook wegwezen zeggen. Dat eens stevig verwoorden om jezelf te versterken kan al helpen.

Salie branden kan helpen, salie is reinigend namelijk. Kommetje zout en kommetje water door je huis heen dragen en vocaliseren dat je de boel reinigt en slechte energieen eruit gooit ook. Letterlijk de bezem door het huis halen terwijl je vocaliseert dat je negatieve energieen eruit werkt ook. Ook hier zie je weer dat je vooral in je eigen kracht gaat staan, de zaken die je gebruikt zijn symbolen om je eigen focus kracht bij te zetten.

Verder kan je visualiseren, zie jezelf en zet die hele ruimte in het felste en helderste licht dat je kan visualiseren, brand de duisternis weg. Zet daarna een schild om je heen waarbij je tijdens het opzetten van dat schild blijft herhalen dat alleen krachten en energieen die zich goed met jou verhouden toegang hebben. Een kristallen schild werkt meestal wel lekker, of een lichtschild, het is maar net wat in jouw hoofd het beste past bij dit.

Als laatste, ga lekker bezig met normale, aardse dingen, zorg dat je aandacht hier niet bij blijft hangen, want dan ga je ook vanalles zien en denken.
Wat de neuk? :D

Vandaar dus "zweefteef". :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2015 13:34:00 ]
  zondag 19 juli 2015 @ 13:34:13 #43
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154461730
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 04:35 schreef starla het volgende:

Een aantal dagen geleden kwam ik een Latijnse tekst tegen, de zogenaamde incantatio. Er stond een 'waarschuwing' bij deze niet hard op te lezen omdat demonen direct alle alarmbellen horen afgaan na de eerste paar woorden, omdat het een hele krachtige spreuk is.
Hmm, niet om een kettingreactie van demonen te ontketenen op FOK!, maar is het mogelijk om de betreffende tekst hier te posten?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd! :D
pi_154461781
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er staan 30 katten met vuurrode ogen je op te wachten en jij gaat lekker wandelen in het park? :D
Hehe, nee, het balkon staat van het parkje af gericht. Ik wilde ook gewoon weg uit mijn huis, weg van dat balkon, en dacht misschien heel naïef dat als m'n huis nu bezeten is ofzo dan kan het kwaad niet naar het parkje.

Thanks voor de tips erodrome ^O^

Dit is de spreuk trouwens (ik raad het af te doen, maar misschien stel ik me gewoon aan en is alles toeval):

Regna terrae, cantata Deo, psallite Cernunnos,
Regna terrae, cantata Dea psallite Aradia.
caeli Deus, Deus terrae,
Humiliter majestati gloriae tuae supplicamus
Ut ab omni infernalium spirituum potestate,
Laqueo, et deceptione nequitia,
Omnis fallaciae, libera nos, dominates.
Exorcizamus te omnis immundus spiritus
Omnis satanica potestas, omnis incursio,
Infernalis adversarii, omnis legio,
Omnis et congregatio secta diabolica.
Ab insidiis diaboli, libera nos, dominates,
Ut coven tuam secura tibi libertate servire facias,
Te rogamus, audi nos!
Ut inimicos sanctae circulae humiliare digneris,
Te rogamus, audi nos!
Terribilis Deus Sanctuario suo,
Cernunnos ipse truderit virtutem plebi Suae,
Aradia ipse fortitudinem plebi Suae.
Benedictus Deus, Gloria Patri,
Benedictus Dea, Matri gloria!

Succes ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door starla op 19-07-2015 13:45:41 ]
  zondag 19 juli 2015 @ 13:39:56 #45
16305 Jappie
parttime reverend
pi_154461862
Ben nu toch benieuwd hoeveel mensen bereid zijn de proef op de som te nemen en het daadwerkelijk gaan uitproberen. :D
  zondag 19 juli 2015 @ 13:40:04 #46
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154461865
Volgens deze pagina is het een exorcisme spreuk:

http://wiccanspells.info/(...)-prayer-incantation/

Edit:

Ik heb de ballen niet om het hardop te lezen. ;(
pi_154461906
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:39 schreef Jappie het volgende:
Ben nu toch benieuwd hoeveel mensen bereid zijn de proef op de som te nemen en het daadwerkelijk gaan uitproberen. :D
Heb het net hardop voorgelezen. Als er iets geks gebeurd zal ik het melden.
  zondag 19 juli 2015 @ 13:43:35 #48
16305 Jappie
parttime reverend
pi_154461931
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:42 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Whehehe daredevil :D
  zondag 19 juli 2015 @ 13:46:02 #49
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154461982
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:39 schreef Jappie het volgende:
tl:dr
pi_154462046
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:42 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Dan heb je het al gered. Als je bij het einde bent zal er ws ook niets meer gebeuren, ik ben daar nooit gekomen helaas ;(

Ik begin echt psychotisch te worden volgens mij man. Wat nou als ik omringd ben door demonen waardoor die spreuk zoveel impact had op mij.
Damn, ik ga naar de hel volgens mij, waarom zouden anders die 'demonen' om mij heen hangen en diréct reageren...? Help ;(
  zondag 19 juli 2015 @ 13:50:38 #51
16305 Jappie
parttime reverend
pi_154462079
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:48 schreef starla het volgende:

[..]

Dan heb je het al gered. Als je bij het einde bent zal er ws ook niets meer gebeuren, ik ben daar nooit gekomen helaas ;(

Ik begin echt psychotisch te worden volgens mij man. Wat nou als ik omringd ben door demonen waardoor die spreuk zoveel impact had op mij.
Damn, ik ga naar de hel volgens mij, waarom zouden anders die 'demonen' om mij heen hangen en diréct reageren...? Help ;(
Jij was toch altijd van de wetenschappelijke rationele benadering ? Wat zegt je rationele kant ervan. Hoe zou je het kunnen oplossen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')