Ok, the story goes as follows:
Een aantal dagen geleden kwam ik een Latijnse tekst tegen, de zogenaamde incantatio. Er stond een 'waarschuwing' bij deze niet hard op te lezen omdat demonen direct alle alarmbellen horen afgaan na de eerste paar woorden, omdat het een hele krachtige spreuk is.
Zo rationeel als ik ben, trok ik mijn stoute wetenschappelijke schoenen aan en begon de spreuk hardop voor te lezen. Ik ben nog nooit zo bang geweest in m'n hele leven, behalve tijdens een optreden van 'de toppers'...om het een klein beetje luchtig te houden.
Wat er gebeurde: ik kende de spreuk niet uit m'n hoofd waar ook voor gewaaarschuwd werd okdat de demonen er alles aan doen jou te stoppen de spreuk af te maken. Als strontvliegen zouden ze zogenaamd op deze spreuk afkomen en niet de allerminste demonen, maar degenen hoog in de hiërarchie.
Natuurlijk was ik skeptiach totdat het volgende gebeurde (een beetje op chronologische volgorde, maar ik was zo bang dat ik niet meer fatsoenlijk kon nadenken dus de volgorde kan wat afwijken:
Voordat ik de eerste zin had afgemaakt hield mijn bureaulamp ermee op.
Na de tweede zin ging mijn computer automatisch uit.
Ratio: toeval, lampen kampen er af en toe mee en de comp gaat soms wel vaker uit.
Omdat toch de schrik een beetje toesloeg dacht ik: start de comp weer op en ga verder zoals geadviseerd wordt. In de tussentijd ging ik naar de badkamer en ook dat licht deed het niet meer.
Ratio: ok, erg toevallig, maar nog niets wat iets bewijst. Just a freaky coincidence...
En toen kwam de grootste schrik van mijn leven:
Ik probeerde in de tussentijd de lampen te fixen en stuk voor stuk deden ze het niet, totdat ik een lamp zag branden in de slaapkamer die no way aanstond. Maar het meest spooky komt nu: ik zag de schaduw van mijzelf op de muur en hoewel mijn armen in verstijving van angst recht naast mijn lichaam gestrekt waren, vormde de schaduw van mijn armen 2 grote hoorns boven mijn hoofd op zo'n manier dat het leek alsof ik hoorns op mijn hoofd had.
Ratio: lichtinval creëert een illusie en misschien had ik toch de lamp aan laten staan.
Vond het iets teveel worden en besloot te gaan slapen toen ik een heftige episode kreeg van slaapverlamming waarbij een 'entiteit' naast mij op bed ging zitten en in mijn oor compleet iets onverstaanbaar fluisterde.
Na een kwartier doodsangsten te hebben uitgestaan besloot ik maar een sigaretje te roken op het ballkon toen ik voor mijn balkon -i shit you not- ik denk wel 30 katten stonden met vuurrrode ogen. Toen panikeerde ik en besloot een rondje te lopen in het park; er was geen ziel, geen enkele ziel terwijl er altijd hardlopers zijn en mensen die hun honden uitlaten.
Uit pure angst besloot ik terug te gaan naar huis toen mijn echtgenoot thuis was gekomen van werk. En raad eens: hij had een ongeluk gehad, gelukkkig niet ernstig.
Nu ben ik nog wakker omdat ik bang ben om te slapen. Deuren klapperen, klokken die stilstaan, maar het allerergste: elke keer als ik 's nachts mijn ogen dichtdoe zie ik letterlijk de duivel op m'n netvlies.
Ratio: onbewust door angst denk je aan dat soort dingen dus daarom maken je hersenen er een beeld van.
Maar goed, ik voel me allerminst lekker in mijn vel zittten.
Heeft iemand ervaring hier met dergelijke -mogelijke- bezoeken van demonen, wang ik ben vrij skeptisch, maar dit alles wordt mij een beetje teveel.
Hopende op jullie begrip en advies. En nee, geen verzonnen topic, was het maar waar

Somebody any advise please? Een wanhopige maar vooral bange starla.
Groetjes en: ' ...et ne nos inducas in tentationem, sed libera nos a malo'

In before: starla heeft een psychose

Graag serieuze reacties van mensen die iets soortgelijk hebben meegemaakt, want slik nu oxazepam als angstremmer de afgelopen dagen en heb vrij genomen van werk, bang tijdens transport in een ongeluk te geraken zoals mijn echtgenoot..,