Moscow is een leuke club om te spelen. Vanwege die Pereiro die nu bij PSV zit ben ik er over aan het denken om een game in Uruguay te beginnen.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:51 schreef PowerLoungen het volgende:
RB Salzburg, Spartak Moskou of Häcken ..
meh al die twijfels om ergens te beginnen .
Dohquote:Op zondag 19 juli 2015 11:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
Had mijn transferprobleem al gevonden, had nu steeds disable transfer blabla aangevinkt bij een nieuwe game. Dan krijg je geen budget
Kijk eens naar je medisch personeel.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of de blessures in de nieuwe versie realistisch zijn.
Ik heb dit seizoen al weer 8 gescheurde hamstrings in mijn A-selectie
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:51 schreef PowerLoungen het volgende:
RBL, zit nu in 2019 eindelijk de Bundesliga gewonnen.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:51 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan daarna doen ze het alsnog afwijzen.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zit pas 1 seizoen bij mij, als invaller
Ben akkoord gegaan met 93 miljoen.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dan daarna doen ze het alsnog afwijzen.
Copa libertadores winnen zal een hele kluif worden . Maar wel een mooie uitdagingquote:Op zondag 19 juli 2015 09:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moscow is een leuke club om te spelen. Vanwege die Pereiro die nu bij PSV zit ben ik er over aan het denken om een game in Uruguay te beginnen.
Sjesisquote:
Voor Sisto was mijn beste transfer Fierro van Ajax naar Arsenal (88 miljoen).quote:Op zondag 19 juli 2015 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SjesisMijn beste transfer was een speler voor 73M naar PSG
Wat een bedragen..quote:Op zondag 19 juli 2015 16:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor Sisto was mijn beste transfer Fierro van Ajax naar Arsenal (88 miljoen).
Als ze maandelinks afbetaling doen, kan je dat wijzigen door het te verwijderen en dan alleen bij bod dat bedrag te zetten.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax moet hem dus IRL kopenquote:Op zondag 19 juli 2015 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Die 88 miljoen kreeg ik toen handje contantje.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:16 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Wat een bedragen..![]()
Kreeg je het bedrag in 1x of op maandelijkse afbetaling en met premies?
Balotelli voor 90 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 19:55 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Had eigenlijk gehoopt meer Engelsen te kunnen halen deze zomer, maar of ze waren te duur of ze kwamen nog kwaliteit te kort. Lacazette en Kane als eerste spitsen, als opvolgers van Balotelli en Borini. Clough is zo'n Engels talent dat we voor een flink bedrag hebben kunnen strikken en die in de minder belangrijke wedstrijden minuten gaat maken. Rulli gaat eerste keeper worden, waardoor Forster in de minder belangrijke wedstrijden gaat keepen. Vd Wiel stond al vast voordat we de dubbel pakte in Engeland, is eerste keus op rechtsback. Rose als back-up voor Moreno, en de Griek van Schalke komt ook met het oog voor de toekomst en voor de breedte. Omdat ik Can liever op het middenveld zie ipv in de verdediging. Saul is ook een groot talent, die nog jaren voor zich heeft en dit seizoen al genoeg minuten gaat maken.
Alle spelers op Balotelli na waren overbodig en mochten weg, ook nog een hoop spelers verhuurd maar dat is niet relevant. Heb alleen Lucas Leiva niet kunnen slijten.
Daar kun je toch heel wat leuks voor terugkopen?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:56 schreef Ciora het volgende:
Jezus, ik raak net mijn twee beste spelers kwijt omdat Chelsea en Man City de clausulebedragen van 68 en 70 (!!) miljoen neerleggen
Grappig genoeg heb ik ter vervanging een speler gekocht voor 7.5 miljoen, die ik twee jaar eerder aan Juve had verkocht voor 50quote:Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar kun je toch heel wat leuks voor terugkopen?
Netjes.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:07 schreef Ciora het volgende:
[..]
Grappig genoeg heb ik ter vervanging een speler gekocht voor 7.5 miljoen, die ik twee jaar eerder aan Juve had verkocht voor 50![]()
Maar 't blijft balen als je beste spelers worden weggekocht
Sturridge is hier de onbetwiste nummer 1, daarna gaat het tussen Kane en Lacazette die amper wat voor elkaar onder doen. En ook erg van vorm afwisselen.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Balotelli voor 90 miljoen
Kane staat hier op het punt te vertrekken naar degradant Aston Villa voor 8 miljoen, komt door Lacazette totaal niet aan spelen toe en komend jaar heef hij concurrentie erbij van Icardi en Benteke ::o
Is hij zo goed in jouw game dan?
Lacazette is trouwens wel een eindbaas, werd in zijn debuutjaar topscorer van de premier league
Kan ook aan je assistent liggen die het verkeerd inschat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Matige scouting hier. 4,5 sterren potentieel is in realiteit in sommige gevallen 2,5 ster op zijn hoogst. Ik geef goffetomme een godsvermogen aan de scouting en krijg ik dit.
Zo won ik onlangs met PSV de finale van de beker van Ajax met louter reservespelers aangezien ik in de wedstrijden rondom de finale l, de halve finale CL moest spelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Even een halve finale spelen in de knvb-beker
[ afbeelding ]
Edit:
[ afbeelding ]
Toch gelukt met 5 jeugdspelers en 2 reserves.![]()
pics van je psvquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo won ik onlangs met PSV de finale van de beker van Ajax met louter reservespelers aangezien ik in de wedstrijden rondom de finale l, de halve finale CL moest spelen.
Werkt niet lekker. Puush kan niet overweg met mijn resolutie lijkt wel. Zal straks wat proberen te posten.quote:
Finale tegen Dortmund.quote:
Kan niet inzoomen op iphone maar wel netjesquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Finale tegen Dortmund.
[ afbeelding ]
Bekerfinale
[ afbeelding ]
Als je ooit de kans krijgt moet je Bernardo Silva kopen. Wat een held is dat zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan niet inzoomen op iphone maar wel netjes
Wat is je saldo?
Edit: al gevonden hoe
Kondogbia
Heb je een screenshot?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je ooit de kans krijgt moet je Bernardo Silva kopen. Wat een held is dat zeg.
Een van de beste AM's van FM2015.
quote:
Bernardo zit niet in mijn game en Asensio is helaas niet echt geweldig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:23 schreef Hermanna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is die in mijn save.
Marco Asensio kan ik je trouwens ook aanraden als AMC.
Als je hem ook voor een goed prijsje kan kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk jaar zit je nu?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:38 schreef HarveySpecter het volgende:
Ben op zoek naar een goede rechtsback en een goede tweede spits voor Ajax.
Heb 10 miljoen te besteden. Wil Tete gaan gebruiken als RB en Milik gewoon als spits, dus ga ze gebruiken als back-ups.
Geen Zivkovic als eerste spits?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:48 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Voorbereiding op seizoen 2 (15/16)
Ik sta op het punt om Zivkovic te verhuren aan Vitesse.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:51 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Geen Zivkovic als eerste spits?
Ik kon in seizoen twee Alvaro Morata voor 3,5M overnemen van Juventus, was een mooie stand-in voor Zivkovic toen.
Ik houd het bij Zivkoquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om Zivkovic te verhuren aan Vitesse.
Milik schoot er in het eerste seizoen 32 in. Heb Zivkovic amper gebruikt
Nicequote:Op donderdag 23 juli 2015 09:55 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik houd het bij Zivko
[ afbeelding ]
Bernardo Silva staat er he.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:16 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Berardi zit niet in mijn game en Asensio is helaas niet echt geweldig.
Ik houd het voorlopig wel bij dit baasje
[ afbeelding ]
Volgens mij is het deze:quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nice![]()
Welk logo pack gebruik je btw?
Typefoutje, maar Bernardo Silva staat er ook niet tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef Ciora het volgende:
[ afbeelding ]Wat een jood met zijn 5 doelpuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Mijn god.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:55 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik houd het bij Zivko
[ afbeelding ]
Ben zelf begonnen in Vanarama Conference North, dat is laagst mogelijke tot nu toe. Ik vind dat al behoorlijk veel geduld vergen om lange termijn te spelen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:54 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ik dit een kans ga geven binnenkort: http://passion4fm.com/fm1(...)s-level-24-database/
Gristus te paardquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:54 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ik dit een kans ga geven binnenkort: http://passion4fm.com/fm1(...)s-level-24-database/
Dikke dynasty opbouwen, je zoon volgt jou op, dan je kleinzoon, etc etcquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:16 schreef Ciora het volgende:
24 seizoenen minimaal voor je in de Premier League zit, maar waarschijnlijker een stuk of 40. Fucking hell.
Tegen die tijd zou mijn manager char 77 jaar oud zijn
Je kunt FM16 en 17 in elk geval overslaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard![]()
[..]
Dikke dynasty opbouwen, je zoon volgt jou op, dan je kleinzoon, etc etc
maar meer uitdaging dan meteen in de PL beginnen imo. Zit nu in League 2 ergens half november. Mag voorlopig alleen Engeland in om te scoutenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ben zelf begonnen in Vanarama Conference North, dat is laagst mogelijke tot nu toe. Ik vind dat al behoorlijk veel geduld vergen om lange termijn te spelen.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, beginnen in de Conference of League 2, maar ik ga me na verloop van tijd echt ergeren aan hoe kut die spelers op dat niveau zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar meer uitdaging dan meteen in de PL beginnen imo. Zit nu in League 2 ergens half november. Mag voorlopig alleen Engeland in om te scoutenDus doe het met afgekeurde toppers en jonge gasten. En hoop op een jeugdbaas.
Zoals het nu gaat zie ik het somber in voor na dit seizoen zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |