hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar weet je dan ook bijvoorbeeld genoeg over vetpercentages dat je je eigen ergens aan kunt relateren?
DP ik negeer je stomme post ff want je hebt gelijk.
Die weegschalen zijn niet te vertrouwen als het aankomt op vetpercentages.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ik heb me laten informeren door de "deskundige" medewerkers van de sportschool
en jah.. daar kan je genoeg kantekeningen bij maken
daar op laten meten, op zo'n weeg schaal ding geval.. en jah.. 46.7 % vet is wel redelijk te veel jah + een BMI van 32.3
dat werkt voor mij iets motiverender dan in de spiegel kijken en denken : ziet er best goed uit "( ook al is dat ook weer fijn om over jezelf te kunnen denken no matter what)
quote:Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die weegschalen zijn niet te vertrouwen als het aankomt op vetpercentages.
In dat geval zou ik niet teveel moeite in variatie stoppen voorlopig. Kun je een weekschema bedenken voor O/L/T dat je een maand kan herhalen? Laat de boodschappen bezorgen door Albert, bewaar dat lijstje (moet je wel in een bezorggebied wonen, maar aangezien je Hello Fresh hebt zal dat wel zo zijn?) en verwacht niet teveel van jezelf.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben vooral thuis, ws de komende maand (of 2) nog wel.
Dat helpt niet bepaald.
En klaarmaken zou evt nog wel lukken, maar iets bedenken en zorgen dat het in huis is is momenteel een uitdaging. We zijn ook al aan de Hello Fresh tegenwoordig om dat niet te hoeven.
Helemaal waar.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
hmm het zal heus niet ineens WEL 25 % zijn hoor..
ik wist dat dit geneuzel zou komen
nauwkeurig gaat het nu niet echt om.. teveel is gewoon teveel, dus het moet er af.. DAT is mijn motivatie, de rest zal me m'n reet oxideren..
bwuh.. ik kon pas gemotiveerd raken om af te vallen toen ik voor zo'n 80 % van m'n depressie af was.. ( achteraf gezien dan hequote:Op maandag 20 juli 2015 15:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik vertel mezelf dat afvallen daar ook bij helpt. Of eerder dat de discipline om beter voor mezelf te zorgen daarbij helpt.
Alleen doe ik het vervolgens niet. Maar misschien is dat ook eenproces
Ik eet tussendoor niet heel veel, wel onhandig, want koelkast met feta en andere lekkere dingen bij de hand.
Heb je daar ook last van als je ergens mee bezig bent? Kun je iets vinden waar je mee bezig kàn blijven?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:48 schreef Vanyel het volgende:
Psychische blessure
Ik vertel mezelf dat afvallen daar ook bij helpt. Of eerder dat de discipline om beter voor mezelf te zorgen daarbij helpt.
Alleen doe ik het vervolgens niet. Maar misschien is dat ook eenproces
Ik eet tussendoor niet heel veel, wel onhandig, want koelkast met feta en andere lekkere dingen bij de hand.
Onzin, om goed en effectief af te vallen met een goed plan heb je gewoon accurate cijfers nodigquote:Op maandag 20 juli 2015 15:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
hmm het zal heus niet ineens WEL 25 % zijn hoor..
ik wist dat dit geneuzel zou komen
nauwkeurig gaat het nu niet echt om.. teveel is gewoon teveel, dus het moet er af.. DAT is mijn motivatie, de rest zal me m'n reet oxideren..
Dit was voor motivatie om af te vallen.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Onzin, om goed en effectief af te vallen met een goed plan jezelf heb je gewoon accurate cijfers nodig
45% of 25% is NOGAL een verschil....
juist.. want als mijn vet percentage 39.7 % blijkt te zijn ga ik ineens HEEL anders sporten dan als het 46.7 % is? het is nog steeds gewoon teveel.. waarom moet het nauwkeuriger dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Onzin, om goed en effectief af te vallen met een goed plan heb je gewoon accurate cijfers nodig
45% of 25% is NOGAL een verschil.... en of je nu 1500 kcal of 1800 kcal nodig hebt kan ook een wereld van verschil zijn.
Maar goed zo denk ik er over
Die schrijf ik op, thanks!quote:Op maandag 20 juli 2015 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een pakje Mani Berry & Nuts gekocht, lekker zeg! Zijn zakjes met 50g noten, zaden, fruit, etc. Ze liggen bij AH bij de Sultana's enzo in de buurt. 219 kcal per zakje, best acceptabel want het is best veel en vult goed. Ze hebben twee varianten, Berry & Nuts heeft amandelen, rozijnen, cranberries, pompoenzaden, goji bessen, pistachenootjes. Goede combi
Is toevallig wel heel belangrijk voor je macro'squote:Op maandag 20 juli 2015 16:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist.. want als mijn vet percentage 39.7 % blijkt te zijn ga ik ineens HEEL anders sporten dan als het 46.7 % is? het is nog steeds gewoon teveel.. waarom moet het nauwkeuriger dan?
en HOE wordt het nauwkeuriger?
verder is 1500 kcal sowieso te weinig als je erbij sport..
Ik weet niet of je een Hoogvliet in de buurt hebt? Daar zijn ze nu in de aanbieding voor twee euro.quote:
Das misschien nog best eeen simpel plan. En Albert is mijn goede vriend, die bezorging komt wel goed.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In dat geval zou ik niet teveel moeite in variatie stoppen voorlopig. Kun je een weekschema bedenken voor O/L/T dat je een maand kan herhalen? Laat de boodschappen bezorgen door Albert, bewaar dat lijstje
Helaas nietquote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een Hoogvliet in de buurt hebt? Daar zijn ze nu in de aanbieding voor twee euro.
Macro's doe ik niet aan, wel aan een verhouding van minimaal 75% van de kcal gezond- maximaal 25% van de kcal ongezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal helaas nooit van m'n brede bovenlichaam afkomen, maar ben op zich wel blij met de jurk!Ja doei.
Euh... wellicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |