Surinaamse Eiersalade + extra sambalsaus = +1quote:Op zondag 19 juli 2015 00:22 schreef Catch22- het volgende:
Grillworst met kaas
Kip kerrie salade met echte stukken kip
Kibbelingen
Surinaamse eiersalade
Alles op de Groningse markt.
Echt boter of margarine, want dat laatste is nou niet bepaald een lekkernijquote:Op zondag 19 juli 2015 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
- Borrelnoten
- Brood
- Worst
- Boter
- Chocoladepasta
Ooooh, nu heb ik zin in een tompoesquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
Niet zelf gekocht, maar mijn broer kwam op bezoek en had een grote doos tompoezen
meegenomen,er zijn er nog 2 overvoor morgenochtend of vannacht kan ook
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, nu heb ik zin in een tompoesWel een lekkere, want heb ook wel eens echt smerige gehad.
Gebak van de hema is normaal gesproken toch goed te doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ik heb ook wel eens smerige gehad, van de Hema bijvoorbeeld maar deze waren van de
bakkerij![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het niet lekker, maar als jij het wel lekker vindt dan mag dat hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:15 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Gebak van de hema is normaal gesproken toch goed te doen.
Zeker voor het geld vind ik het niet slechtquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker, maar als jij het wel lekker vindt dan mag dat hoor
geen idee... nooit geprobeerd..quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef derLudolf het volgende:
OT: vanavond lekker sliptongetjes gegeten, gekocht op de markt
Ik zag dat Jumbo ze ook verkoopt. Hoe staat het met de kwaliteit daarvan? Prijs is nagenoeg gelijk aan de markt...
Zijn ze lekker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:44 schreef gargamelnl het volgende:
Vandaag bij de lidl gekocht.Uit de koeling en iets van 3 euro nog iets.
In de verpakking zitten 9 van die garnalen dim sums. 3 soorten en 2 verschillende sauzen.
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, ligt nog in de koelkast. Ik bewaar ze voor dat youtube / FOK! moment dat je 's avonds laat enorme honger krijgt tijdens een food review.quote:
Verkoopt alleen de AH die 10-15km rijden is voor ons, maar die nemen we standaard mee.quote:
Goede oogst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in vitamines. En net voor sluitingstijd naar de markt geweest.
Ik heb zo ongeveer de hele week paprika gegetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede oogst.Ga je nog wat leuks maken van al die paprika's?
Dat moet ik ook maar eens proberen! Kun je het lang bewaren?quote:Een kilo rode pepers waarvan ik net sambal heb gemaakt.
Bij mij blijft het niet zo lang staan. Ik geef een gedeelte weg, houd zelf 1 pot en die staat maximaal 2 weken. Als je zou eindigen met een laagje olie zou het veel langer houdbaar moeten zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:14 schreef stavromulabeta het volgende:
Dat moet ik ook maar eens proberen! Kun je het lang bewaren?
In porties invriezen, doet mijn (Indo)oma ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:14 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer de hele week paprika gegetenEen spontaan geimproviseerde stoofpot met gehakt, tomaat en paprika (was een soort chili-con-carne zonder bonen geworden), en gewokt met noedels. En elke dag 2 à 3 paprika's in reepjes gesneden mee naar mijn werk als snack tussendoor (ik neem eigenlijk elke dag wel wat toevallig rondslingerende groente mee).
[..]
Dat moet ik ook maar eens proberen! Kun je het lang bewaren?
10 voor 1 euro.. daar legt iemand ook flink geld op bij! Avocado invriezen? Gaat dat? Lijkt mij dat je soort van pap overhoud als je het ondooid.quote:Op maandag 20 juli 2015 06:28 schreef Hooiopdevork het volgende:
Dit weekend op de markt 10 avocado's voor 1 euro gekocht, lekker guacamole van gemaakt de rest ingevroren voor later gebruik
ah verkoopt ook blokjes avocado vanuit t vriesvakquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:18 schreef vats het volgende:
[..]
10 voor 1 euro.. daar legt iemand ook flink geld op bij! Avocado invriezen? Gaat dat? Lijkt mij dat je soort van pap overhoud als je het ondooid.
Op de markt kan je vaak zulke deals krijgen aan het eind van de dag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:18 schreef vats het volgende:
[..]
10 voor 1 euro.. daar legt iemand ook flink geld op bij! Avocado invriezen? Gaat dat? Lijkt mij dat je soort van pap overhoud als je het ondooid.
Grapjas. De kwark zit in het deeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:24 schreef _Newman_ het volgende:
en waarom ze kwark bollen heten mag joost weten want er zat geen kwark in.
Is dat zoet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag een reclame voor Spa met een smaakje. Ik vind dat water met zwarte bes erg lekker!
Nee, anders had ik het nooit gekocht. Ik ken dat principe uit Frankrijk, daar is het al langer te koop.Het is water met een aroma, zeg maar een geurtje.quote:
zit er in die tomaten variant ook appel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een lekkernij misschien, maar wel heul lekker.
Waarom vraag je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
zit er in die tomaten variant ook appel?
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
zit er in die tomaten variant ook appel?
Waarom ga je dan niet naar de site? Volgens mij kan je daar de ingredienten vinden.quote:
ah dank je. Ga hem misschien eens proberen want ik hou wel van heftigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee.
Persoonlijk vind ik die tomatenvariant het minste. Ik vind m te heftig om zo te drinken. Vrij pittig van smaak ook. Maar ik denk dat ie het heel goed zou doen in een pastasaus of een tomatensoepje
ben je van de Fok! politie?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar de site? Volgens mij kan je daar de ingredienten vinden.
Neuh, gewoon van het gezonde verstand.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
ben je van de Fok! politie?
Je bedoelt die met koolzuur in een fles? Vind ze ook superquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag een reclame voor Spa met een smaakje. Ik vind dat water met zwarte bes erg lekker!
Ja.die!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt die met koolzuur in een fles? Vind ze ook superGrapefruit is denk ik wel mijn favoriet
Dan kan je half fok! wel opdoeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van het gezonde verstand.
ik gok aromatquote:
Ja maar ik wist tot een paar jaar geleden niet dat dat zo heette. We noem(d)en het altijd gele zoutquote:
Aha! Opgehelderd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar ik wist tot een paar jaar geleden niet dat dat zo heette. We noem(d)en het altijd gele zout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |