Is dat zoet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag een reclame voor Spa met een smaakje. Ik vind dat water met zwarte bes erg lekker!
Nee, anders had ik het nooit gekocht. Ik ken dat principe uit Frankrijk, daar is het al langer te koop.Het is water met een aroma, zeg maar een geurtje.quote:
zit er in die tomaten variant ook appel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een lekkernij misschien, maar wel heul lekker.
Waarom vraag je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
zit er in die tomaten variant ook appel?
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
zit er in die tomaten variant ook appel?
Waarom ga je dan niet naar de site? Volgens mij kan je daar de ingredienten vinden.quote:
ah dank je. Ga hem misschien eens proberen want ik hou wel van heftigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee.
Persoonlijk vind ik die tomatenvariant het minste. Ik vind m te heftig om zo te drinken. Vrij pittig van smaak ook. Maar ik denk dat ie het heel goed zou doen in een pastasaus of een tomatensoepje
ben je van de Fok! politie?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar de site? Volgens mij kan je daar de ingredienten vinden.
Neuh, gewoon van het gezonde verstand.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
ben je van de Fok! politie?
Je bedoelt die met koolzuur in een fles? Vind ze ook superquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag een reclame voor Spa met een smaakje. Ik vind dat water met zwarte bes erg lekker!
Ja.die!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt die met koolzuur in een fles? Vind ze ook superGrapefruit is denk ik wel mijn favoriet
Dan kan je half fok! wel opdoeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, gewoon van het gezonde verstand.
ik gok aromatquote:
Ja maar ik wist tot een paar jaar geleden niet dat dat zo heette. We noem(d)en het altijd gele zoutquote:
Aha! Opgehelderd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar ik wist tot een paar jaar geleden niet dat dat zo heette. We noem(d)en het altijd gele zout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |