Goede oogst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in vitamines. En net voor sluitingstijd naar de markt geweest.
Ik heb zo ongeveer de hele week paprika gegetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede oogst.Ga je nog wat leuks maken van al die paprika's?
Dat moet ik ook maar eens proberen! Kun je het lang bewaren?quote:Een kilo rode pepers waarvan ik net sambal heb gemaakt.
Bij mij blijft het niet zo lang staan. Ik geef een gedeelte weg, houd zelf 1 pot en die staat maximaal 2 weken. Als je zou eindigen met een laagje olie zou het veel langer houdbaar moeten zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:14 schreef stavromulabeta het volgende:
Dat moet ik ook maar eens proberen! Kun je het lang bewaren?
In porties invriezen, doet mijn (Indo)oma ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:14 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer de hele week paprika gegetenEen spontaan geimproviseerde stoofpot met gehakt, tomaat en paprika (was een soort chili-con-carne zonder bonen geworden), en gewokt met noedels. En elke dag 2 à 3 paprika's in reepjes gesneden mee naar mijn werk als snack tussendoor (ik neem eigenlijk elke dag wel wat toevallig rondslingerende groente mee).
[..]
Dat moet ik ook maar eens proberen! Kun je het lang bewaren?
10 voor 1 euro.. daar legt iemand ook flink geld op bij! Avocado invriezen? Gaat dat? Lijkt mij dat je soort van pap overhoud als je het ondooid.quote:Op maandag 20 juli 2015 06:28 schreef Hooiopdevork het volgende:
Dit weekend op de markt 10 avocado's voor 1 euro gekocht, lekker guacamole van gemaakt de rest ingevroren voor later gebruik
ah verkoopt ook blokjes avocado vanuit t vriesvakquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:18 schreef vats het volgende:
[..]
10 voor 1 euro.. daar legt iemand ook flink geld op bij! Avocado invriezen? Gaat dat? Lijkt mij dat je soort van pap overhoud als je het ondooid.
Op de markt kan je vaak zulke deals krijgen aan het eind van de dag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:18 schreef vats het volgende:
[..]
10 voor 1 euro.. daar legt iemand ook flink geld op bij! Avocado invriezen? Gaat dat? Lijkt mij dat je soort van pap overhoud als je het ondooid.
Grapjas. De kwark zit in het deeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:24 schreef _Newman_ het volgende:
en waarom ze kwark bollen heten mag joost weten want er zat geen kwark in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |