Dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zet eerst eens je icoontje op ''vrouw'' dan krijg je er genoeg.
Als ik mijn ww wist zou ik het doenquote:Op zondag 19 juli 2015 02:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laten we het maar houden bij nul dms denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan.
Goed dat ik dat dus niet heb gedaanquote:Op zondag 19 juli 2015 02:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit de Fylaxklucht te volgen, spannend genoeg op dit moment. En ik zit op een paar kutpubers jongeren te wachten die van stappen terug komen zo.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hallo, heb jij nog wat spannends gedaan?
Wel weer een vermakelijk topic om nog een pilsje los te trekken opzichquote:Op zondag 19 juli 2015 02:53 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik zit de Fylaxklucht te volgen, spannend genoeg op dit moment. En ik zit op een paar kutpubers jongeren te wachten die van stappen terug komen zo.
Ik ga nergens heenquote:Op zondag 19 juli 2015 02:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel weer een vermakelijk topic om nog een pilsje los te trekken opzich
quote:Op zondag 19 juli 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
Fielaks zit weer in zijn transgendercrisis hoor
Paas mij er ook een.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel weer een vermakelijk topic om nog een pilsje los te trekken opzich
Ik ga je echt geen DM sturenquote:
Hoe oud ben je danquote:Op zondag 19 juli 2015 02:57 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Als jij van 1989 bent is dat een rare vraag om te beantwoorden
Hmm... Maar dan maak ik wel meer kans dan Fokker?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:58 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Havo al een tijdje afgerond, dus ouder dan jij gok ik
Showbizquote:Op zondag 19 juli 2015 02:57 schreef Fylax het volgende:
Dat van net zei je zeker omdat je gek wordt van mijn Caitlyn Jenner berichten?
Dat vond ik echt verschrikkelijk vroeger, als er nog iemand zat te wachten tot ik thuis was.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:53 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik zit de Fylaxklucht te volgen, spannend genoeg op dit moment. En ik zit op een paar kutpubers jongeren te wachten die van stappen terug komen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |