Omdat dit topic sticky isquote:Op zondag 19 juli 2015 02:43 schreef GiaCarangi het volgende:
Alvast een vraagje, waarom is het rondje dat aangeeft hoe vol een topic is hier goudgekleurd en bij andere topics zwart?
Ja sorry, even vergeten. Ik ben nu niet mad ofzo, maar wel heel erg geïrriteerd (niet door jou trouwens). Excuses.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beste Fylax, je post in de NWS-SC. Neem nou niet alles zo serieus man
Dat doen alle pubers.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom haal je altijd dat ''ik ben nog maar een tiener'' erbij als het je uitkomt, dat is totaal niet relevant.
Wat was je vorige username?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:40 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wat een warme welkom?dankje
[..]
Ex fokker van 5 jaar geleden? Ik kan niet slapen en dacht random laat ik mijn nieuwe account van fok maar eens openen
Nou vooruit, ik zal het door de vingers zien.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sorry, even vergeten. Ik ben nu niet mad ofzo, maar wel heel erg geïrriteerd (niet door jou trouwens). Excuses.
Dan blijft de SC en de nieuwstopics gescheiden.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
En dat houdt in dat...? Of is het zo speciaal hier haha
Nou prima hoor. Wordt lekker slapen dit.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal het door de vingers zien.
Geen idee, 5 jaar geleden geregistreerd voor een huiswerkvraagje en daarna bijna niet meer erop geweest. Ben ook al vergeten wat de username ervan was en heb allang nieuwe mail.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was je vorige username?
Het is toevallig druk vanavond.
Ah oke, dank voor uitlegquote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan blijft de SC en de nieuwstopics gescheiden.
Niet zo druk om maken.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sorry, even vergeten. Ik ben nu niet mad ofzo, maar wel heel erg geïrriteerd (niet door jou trouwens). Excuses.
Nee nja, ik ga zometeen wel lekker slapen, maar het is gewoon even niet tof om zoiets te lezen.quote:
Heb je wel eens gezien wat ik af en toe in de DM krijg?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nja, ik ga zometeen wel lekker slapen, maar het is gewoon even niet tof om zoiets te lezen.
Kusje erop?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou prima hoor. Wordt lekker slapen dit.
Ja, allemaal naaktfoto's toch?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat ik af en toe in de DM krijg?
Ik snapte niet alles van die bashtopic maar trek je er maar niets van aan. Het is maar fokquote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nja, ik ga zometeen wel lekker slapen, maar het is gewoon even niet tof om zoiets te lezen.
Via DM ben ik gewoon aardig hoorquote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat ik af en toe in de DM krijg?
Zet eerst eens je icoontje op ''vrouw'' dan krijg je er genoeg.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:49 schreef GiaCarangi het volgende:
Oh jeetje wat kan ik in dm's verwachten. Zero dms tot nu toe
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:49 schreef GiaCarangi het volgende:
Oh jeetje wat kan ik in dm's verwachten. Zero dms tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |