Ok, had je weer een gothic-bui?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, had die ook 'gekocht', maar ik had geen zin in een comedy.
Neuh, ik had gewoon zin in een ruige actiefilm, viel wel een beetje tegen zo.quote:
De belangrijkste scenes uit die film staan al in mijn speciale map.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Get Hard (2015) - IMDb
Deze vind jij ook leuk.
quote:Op zondag 19 juli 2015 02:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De belangrijkste scenes uit die film staan al in mijn speciale map.
RamboKDVquote:Op zondag 19 juli 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik had gewoon zin in een ruige actiefilm
Niks mis met Rambo, ik wacht met smart op deel 5quote:
Ga gifjes posten dan.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:31 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een afscheidstopic in feedback.
Komt allemaal door fylax.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:31 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een afscheidstopic in feedback.
Hallo, welkom in de NWS-SC, en welkom op FOK!quote:
Allemaal jouw schuld, zie je nou wat je aanrichtquote:
Alles wat je er over te zeggen hebt in dat topic houden.quote:
Een volwassen vent die zich laat wegjagen door een tiener, tsja.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, zie je nou wat je aanricht
Altijd al gezegd, Fylax moet gewoon even lekker normaal doen.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, zie je nou wat je aanricht
Oeps, iets te laat.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles wat je er over te zeggen hebt in dat topic houden.
Ik hoef er hier verder niks over te lezen.
Wat een warme welkom?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hallo, welkom in de NWS-SC, en welkom op FOK!
Als er vragen zijn beantwoord ik ze graag! Neem LTDKV niet al te serieus, en je zult een geweldige tijd krijgen op dit forum!
Groetjes Fokker89,
Welkoms comité NWS-SC
Ex fokker van 5 jaar geleden? Ik kan niet slapen en dacht random laat ik mijn nieuwe account van fok maar eens openenquote:
Waarom haal je altijd dat ''ik ben nog maar een tiener'' erbij als het je uitkomt, dat is totaal niet relevant.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een volwassen vent die zich laat wegjagen door een tiener, tsja.
Vind het jammer dat hij zo moet reageren.
quote:Op zondag 19 juli 2015 02:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Altijd al gezegd, Fylax moet gewoon even lekker normaal doen.
Niet dingen gaan verdraaien, verder heb ik totaal geen zin om mezelf te gaan verdedigen.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom haal je altijd dat ''ik ben nog maar een tiener'' erbij als het je uitkomt, dat is totaal niet relevant.
Beste Fylax, je post in de NWS-SC. Neem nou niet alles zo serieus manquote:Op zondag 19 juli 2015 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Niet dingen gaan verdraaien, verder heb ik totaal geen zin om mezelf te gaan verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |