Geilen op foto's van chicks met graskarpers. Vraag me dan af of ze de chick of juist de karper meer opwindend vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
De bouwvakkers onder de vissers.
Ja, maar ze is er nog niet over begonnen dus hou me stil en straks vindt ze het alweer te laat ervoor.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar ze is er nog niet over begonnen dus hou me stil en straks vindt ze het alweer te laat ervoor.
Eerder wat anderen hier op FOK.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit zouden zo timmmmm, Tem en Specu kunnen zijn. #TeamRTL7
Ze vindt het nu te laat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:35 schreef anonymoussie het volgende:
Laat maar weten als je geweest ben, Tem.
Hij duurt wel ff. Maar dat stoorde mij niet.
Wat is deze? Moet ik straks nog Specu mijn favoriete mod maken, dat is toch voor niemand leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zwart met een streepje erdoor staat je ook wel denk ik
Als ze der zinnen heeft gezet op die film gaat het toch wel een x gebeuren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze vindt het nu te laat.Morgen maar kijken zei ze
Ja, die andere heb ik ook moeten kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ze der zinnen heeft gezet op die film gaat het toch wel een x gebeuren.
Ik heb hem laatst gekeken omdat jij er zo enthousiast over deed, vond het niet erg speciaal eigenlijk, er gebeurde amper iets en het is meer de opbouw naar deel 2quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ze der zinnen heeft gezet op die film gaat het toch wel een x gebeuren.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, die andere heb ik ook moeten kijken.
Vond je Mockingjay niet tof?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst gekeken omdat jij er zo enthousiast over deed, vond het niet erg speciaal eigenlijk, er gebeurde amper iets en het is meer de opbouw naar deel 2
Ja, daar heb je het toch over. Op een hoop drama na gebeurde er eigenlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vond je Mockingjay niet tof?
Is de 3e film.
Het is een beetje een onthulling van de revolutie en idd opbouwende spanning naar het volgende deel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het toch over. Op een hoop drama na gebeurde er eigenlijk vrij weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |