Ja, maar was alleen de eerste minuut ofzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had jij ook die gare blur onderin?
Wat is er nu weer mis met labiele vrouwen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze nog wel een beetje normaal doen. Voor iemand die de leider zou moeten zijn is ze behoorlijk labiel
Ik zie het, dikke Topshow.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar was alleen de eerste minuut ofzo.
Goede seks wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met labiele vrouwen?
En daarna klagen ze je aan voor verkrachting.quote:
Hoi Mani.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En daarna klagen ze je aan voor verkrachting.
Hoi Stijn, is er nog gedartst vandaag?quote:
Van Gerwen staat momenteel met 9-1 voor. Nu is het pauzequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi Stijn, is er nog gedartst vandaag?
Jammer is dat hequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En daarna klagen ze je aan voor verkrachting.
Ok ik ga wel even kijken denk ik, hoeveel partijen komen er nog?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen staat momenteel met 9-1 voor. Nu is het pauze.
Zijn alleen maar irritant.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met labiele vrouwen?
Een nog, maar RTL gaat zo de herhaling van Toer du Sjoer uitzenden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik ga wel even kijken denk ik, hoeveel partijen komen er nog?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ze nog wel een beetje normaal doen. Voor iemand die de leider zou moeten zijn is ze behoorlijk labiel
Manuela, je kan weer trlts op me zijn. Een kilometertje of 25 maar, denk ik, maar die hamburger is er weer afquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik ga wel even kijken denk ik, hoeveel partijen komen er nog?
Je bent een echte timmmmm, je hebt nu wel een zakje doritos verdiend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Manuela, je kan weer trlts op me zijn. Een kilometertje of 25 maar, denk ik, maar die hamburger is er weer af
Neequote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een echte timmmmm, je hebt nu wel een zakje doritos verdiend.
Een droge cracker is ook goed hoor.quote:
Die guitar show is eigenlijk wel fokking dope.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga maar eens de 'nieuwe' Riddick kijken, die ligt ook al veel te lang te wachten
Ik heb het even voor je gefixt.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:42 schreef Kauai het volgende:
Specu, kan jij deze OP weer normaal zetten zoals die van het vorige deel is?
MUZ / Radio 49 #382 - Knokkels draaaait
Of moet het een MUZ mod zijn.
Je had ook Ted 2 moeten kijken.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
Riddick was een beetje raar, soort Pitch Black alleen dan een stuk minder spannend.
Ja, had die ook 'gekocht', maar ik had geen zin in een comedy.quote:
Comedy?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, had die ook 'gekocht', maar ik had geen zin in een comedy.
Ok, had je weer een gothic-bui?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, had die ook 'gekocht', maar ik had geen zin in een comedy.
Neuh, ik had gewoon zin in een ruige actiefilm, viel wel een beetje tegen zo.quote:
De belangrijkste scenes uit die film staan al in mijn speciale map.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Get Hard (2015) - IMDb
Deze vind jij ook leuk.
quote:Op zondag 19 juli 2015 02:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De belangrijkste scenes uit die film staan al in mijn speciale map.
RamboKDVquote:Op zondag 19 juli 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik had gewoon zin in een ruige actiefilm
Niks mis met Rambo, ik wacht met smart op deel 5quote:
Ga gifjes posten dan.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:31 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een afscheidstopic in feedback.
Komt allemaal door fylax.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:31 schreef Specularium het volgende:
Er is weer een afscheidstopic in feedback.
Hallo, welkom in de NWS-SC, en welkom op FOK!quote:
Allemaal jouw schuld, zie je nou wat je aanrichtquote:
Alles wat je er over te zeggen hebt in dat topic houden.quote:
Een volwassen vent die zich laat wegjagen door een tiener, tsja.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, zie je nou wat je aanricht
Altijd al gezegd, Fylax moet gewoon even lekker normaal doen.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, zie je nou wat je aanricht
Oeps, iets te laat.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles wat je er over te zeggen hebt in dat topic houden.
Ik hoef er hier verder niks over te lezen.
Wat een warme welkom?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hallo, welkom in de NWS-SC, en welkom op FOK!
Als er vragen zijn beantwoord ik ze graag! Neem LTDKV niet al te serieus, en je zult een geweldige tijd krijgen op dit forum!
Groetjes Fokker89,
Welkoms comité NWS-SC
Ex fokker van 5 jaar geleden? Ik kan niet slapen en dacht random laat ik mijn nieuwe account van fok maar eens openenquote:
Waarom haal je altijd dat ''ik ben nog maar een tiener'' erbij als het je uitkomt, dat is totaal niet relevant.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een volwassen vent die zich laat wegjagen door een tiener, tsja.
Vind het jammer dat hij zo moet reageren.
quote:Op zondag 19 juli 2015 02:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Altijd al gezegd, Fylax moet gewoon even lekker normaal doen.
Niet dingen gaan verdraaien, verder heb ik totaal geen zin om mezelf te gaan verdedigen.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom haal je altijd dat ''ik ben nog maar een tiener'' erbij als het je uitkomt, dat is totaal niet relevant.
Beste Fylax, je post in de NWS-SC. Neem nou niet alles zo serieus manquote:Op zondag 19 juli 2015 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Niet dingen gaan verdraaien, verder heb ik totaal geen zin om mezelf te gaan verdedigen.
Omdat dit topic sticky isquote:Op zondag 19 juli 2015 02:43 schreef GiaCarangi het volgende:
Alvast een vraagje, waarom is het rondje dat aangeeft hoe vol een topic is hier goudgekleurd en bij andere topics zwart?
Ja sorry, even vergeten. Ik ben nu niet mad ofzo, maar wel heel erg geïrriteerd (niet door jou trouwens). Excuses.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beste Fylax, je post in de NWS-SC. Neem nou niet alles zo serieus man
Dat doen alle pubers.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom haal je altijd dat ''ik ben nog maar een tiener'' erbij als het je uitkomt, dat is totaal niet relevant.
Wat was je vorige username?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:40 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wat een warme welkom?dankje
[..]
Ex fokker van 5 jaar geleden? Ik kan niet slapen en dacht random laat ik mijn nieuwe account van fok maar eens openen
Nou vooruit, ik zal het door de vingers zien.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sorry, even vergeten. Ik ben nu niet mad ofzo, maar wel heel erg geïrriteerd (niet door jou trouwens). Excuses.
Dan blijft de SC en de nieuwstopics gescheiden.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
En dat houdt in dat...? Of is het zo speciaal hier haha
Nou prima hoor. Wordt lekker slapen dit.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal het door de vingers zien.
Geen idee, 5 jaar geleden geregistreerd voor een huiswerkvraagje en daarna bijna niet meer erop geweest. Ben ook al vergeten wat de username ervan was en heb allang nieuwe mail.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was je vorige username?
Het is toevallig druk vanavond.
Ah oke, dank voor uitlegquote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan blijft de SC en de nieuwstopics gescheiden.
Niet zo druk om maken.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sorry, even vergeten. Ik ben nu niet mad ofzo, maar wel heel erg geïrriteerd (niet door jou trouwens). Excuses.
Nee nja, ik ga zometeen wel lekker slapen, maar het is gewoon even niet tof om zoiets te lezen.quote:
Heb je wel eens gezien wat ik af en toe in de DM krijg?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nja, ik ga zometeen wel lekker slapen, maar het is gewoon even niet tof om zoiets te lezen.
Kusje erop?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou prima hoor. Wordt lekker slapen dit.
Ja, allemaal naaktfoto's toch?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat ik af en toe in de DM krijg?
Ik snapte niet alles van die bashtopic maar trek je er maar niets van aan. Het is maar fokquote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nja, ik ga zometeen wel lekker slapen, maar het is gewoon even niet tof om zoiets te lezen.
Via DM ben ik gewoon aardig hoorquote:Op zondag 19 juli 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat ik af en toe in de DM krijg?
Zet eerst eens je icoontje op ''vrouw'' dan krijg je er genoeg.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:49 schreef GiaCarangi het volgende:
Oh jeetje wat kan ik in dm's verwachten. Zero dms tot nu toe
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:49 schreef GiaCarangi het volgende:
Oh jeetje wat kan ik in dm's verwachten. Zero dms tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |