Is te veel diesel voor dit werk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:07 schreef marcodej het volgende:
Maar dit moet een Ten Dam toch ook kunnen?
Nee, dat is gewoon Syntix.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Anti NL stemming in deze SC?
Als je zo naam hoort wat denk je dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar komt Cummings ineens vandaan.
Er gaat niets misquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Froome heeft geen Porte meer om achteraan te rijden en het gaat meteen mis
Wat heeft ie te verliezen ? Beter zo dan helemaal niet in beeld rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nibali blaast zich weer eens op.
Wat een ezel is dat ook.
Nee.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cummings, heeft die eigenlijk wel 1 meter kopwerk gedaan?.
ja, net eventjes toen hij ze voorbij gingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cummings, heeft die eigenlijk wel 1 meter kopwerk gedaan?.
No worries die is niet kapot, gelukkigquote:
Op ademhalingstechniekquote:
Gesink zit daar 30 seconden achter gok ik.quote:
Ga weg dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Wordt een beetje moe van dat gezeik op Froome hier.
was ie alquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Podiumplaats Gesink is nu wel ver weg.
Dat was sowieso onbereikbaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Called it.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cummings is dan nog wel een aardige renner, die zomaar een rit kan pakken.
Alsof.....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de Tour zou ik er voor tekenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:15 schreef marcodej het volgende:
Gesink en Mollema gaan 8e en 10e worden in Parijs. Tsja.
quote:
Nee, gewoon tegenvallend.quote:
In het wiel van DeMol.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Gesink en Mollema op hun waarde.
Thomas ook binnen ?
Jij denkt dat ze Froome en co wel even aan gort rijden ?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Froome en co wel even aan gort rijden ?
Eurosport met Brits commentaar lijkt mij meer iets voor jou, maar je zal wel niet mogen zappen van je ouders.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Syntix het volgende:
Gesink en Mollema weer compleet weggereden en dan nog positief zijnfuck toch op NOS.
Eindigen op plaats 5-10 van de favorieten. Helemaal niks mis mee. Dit is niet de etappe waar je Thomas en Gallopin kunt pakken.quote:
Gquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome
Quintana 3'10
TJ 3'32
Valverde 4'02
Berti 4'23
Thomas Geraint 4'54
Gesink 6'23
Nibali 8'17
Gallopin 8'23
Mollema 8'53
Gesink moet dus vooral achteruit gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome
Quintana 3'10
TJ 3'32
Valverde 4'02
Berti 4'23
Thomas Geraint 4'54
Gesink 6'23
Nibali 8'17
Gallopin 8'23
Mollema 8'53
Rijden op de plek waar ze thuishoren als ze goed zijn. Prima dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Syntix het volgende:
Gesink en Mollema weer compleet weggereden en dan nog positief zijnfuck toch op NOS.
Ik ga anders wel ff naar de Alpe d Huez en duw hem van zijn fiets af. Ben daar toch in de buurt op dat moment, scoor ik ook nog even tv momentje. Doe ik een shirtje met I LOVE FOK aan om mij herkenbaar te maken voor jullie en wat promotie voor dit forumquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha Froome.
Ik word zo gek van die vent.
Goed geprobeerd weerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eurosport met Brits commentaar lijkt mij meer iets voor jou, maar je zal wel niet mogen zappen van je ouders.
Van Gallopin moet het niet komen iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Gesink moet dus vooral achteruit gaan kijken.
Je hoeft niet te duwen, een ventilator erop zetten is voldoende.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik ga anders wel ff naar de Alpe d Huez en duw hem van zijn fiets af. Ben daar toch in de buurt op dat moment, scoor ik ook nog even tv momentje.
Mja, alleen Nibali dan. En al bij al zie ik Thomas nog wel eens parkeren ergens op een Alp. Zal wel 7e blijven.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Hij zit redelijk vastgebeiteld. Misschien dat Nibali hem nog inhaaalt, misschien dat Thomas er nog tussenuit valt. Hij wordt 6e, 7e of 8e.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Hopen dat Thomas nog wegvalt in de laatste week, gevaar van achter komt alleen van Nibali.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Anton neemt geen genoegen met een 7e plek hoor. Nu misschien wel trouwens.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
Geesink wordt 7e denk ik. Bauke mag blij zijn als hij top 10 blijft.
Goed gedaan toch? Misschien dat TJ of Contador nog een slechte dag hebben op de Alpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit redelijk vastgebeiteld. Misschien dat Nibali hem nog inhaaalt, misschien dat Thomas er nog tussenuit valt. Hij wordt 6e, 7e of 8e.
Het is juist te hopen dat Thomas nog wat beter wordt zodat hij ook top3 kan rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopen dat Thomas nog wegvalt in de laatste week, gevaar van achter komt alleen van Nibali.
Sjongjonge.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Anton neemt geen genoegen met een 7e plek hoor. Nu misschien wel trouwens.
Gesink zit nu gewoon op z'n plek waar hij hoort, de rest heeft geen zwakke momenten meer gehad. Hij zelf ook niet écht, maar wel een tikje minder dan op de eerste bergfinish.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, alleen Nibali dan. En al bij al zie ik Thomas nog wel eens parkeren ergens op een Alp. Zal wel 7e blijven.
Mollema heeft geluk dat er eigenlijk niemand dicht achter hem staat. Lijkt me wel de top 10 renner die het makkelijkst te pakken is. Maar ja, hij staat dan ook 10equote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
Geesink wordt 7e denk ik. Bauke mag blij zijn als hij top 10 blijft.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het toch altijd minder als de beste niet wint en profiteren loont.
Kruijswijk verdient imo nog wel een etappe met vrijheid. Die heeft deze Tour nog echt niet veel gedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Hoop wel dat LottoNLJumbo vooral Kruiswijk en Kelderman een vrije rol geeft de laatste week. Maar ben bang dat ze rond Gesink moeten gaan rijden.
Ja, Pinot zal zich toch wel een beetje een schlemiel voelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Cootz het volgende:
Stoere winst van Cummings daar boven. Super stom van die Fransen dat ze naar elkaar gingen kijken. En gaaf te zien dat Cummings het boven won in de bochten.
Het is heerlijk als je weet dat er eentje in het wiel zit die het laat lopen van angst als hij vol een bocht door moet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Cootz het volgende:
Stoere winst van Cummings daar boven. Super stom van die Fransen dat ze naar elkaar gingen kijken. En gaaf te zien dat Cummings het boven won in de bochten.
Syntix, zap gewoon naar een andere zender.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Syntix het volgende:
NOS die weer NLers moet interviewenProbeer anders Quintana, Valverde, Bertje of Thomas een keer... Doe eens gek
Die zal nog wel z'n kans gaan, al is het afwachten of hij zijn Giro-benen nog heeft. Tot nu toe overal moeten lossen bergop...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk verdient imo nog wel een etappe met vrijheid. Die heeft deze Tour nog echt niet veel gedaan.
Dit lijkt me geen profiteren, hij zat niet in het wiel dus heeft het allemaal zelf moeten doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het toch altijd minder als de beste niet wint en profiteren loont.
Ik kijk online Stijn, ik kan niet zappenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, zap gewoon naar een andere zender.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, zap gewoon naar www.fok.co.uk.
Alsof die staan te dringen om Jeroen & Co te woord te staan...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Syntix het volgende:
NOS die weer NLers moet interviewenProbeer anders Quintana, Valverde, Bertje of Thomas een keer... Doe eens gek
Alpe d'Huez moet kunnen imo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zal nog wel z'n kans gaan, al is het afwachten of hij zijn Giro-benen nog heeft. Tot nu toe overal moeten lossen bergop...
Hij zegt net zelf dat hij de hele rit heeft geprofiteerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen profiteren, hij zat niet in het wiel dus heeft het allemaal zelf moeten doen.
En elke dag het topic weer vervuilen met dezelfde 'klacht'.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof die staan te dringen om Jeroen & Co te woord te staan...
TR gezetquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:29 schreef Syntix het volgende:
Mollema, toch wel de mongool van dit peloton....
dit ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:29 schreef Syntix het volgende:
Nog wat zinnigs te melden verder?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:29 schreef Syntix het volgende:
Je kan je afvragen wat voor niveau een grote ronde heeft als Monfort op 4 minuten van eindwinst eindigt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:30 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Bauke nooit meer het niveau van de Vuelta 2011 heeft gehaald. Kon redelijk met Froompie mee
Vinden we dat niet jammer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En elke dag het topic weer vervuilen met dezelfde 'klacht'.
Maar inderdaad, buitenlandse BAZEN geven geen FUCK om interviews te doen met Jeroen Stekelenburg, vandaar dat je die niet ziet.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gesink viel gelukkig naar eigen zeggen "op een dikke Spanjaard, dus lekker zacht"
Nu onderschat je Monfort.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat voor niveau een grote ronde heeft als Monfort op 4 minuten van eindwinst eindigt.
Net of die lui wat zinvols zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vind jij het ook jammer dat we alleen Nederlandse interviews zien bij de NOS?
Inderdaad, dat was echt een vreselijk magere Vuelta.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat voor niveau een grote ronde heeft als Monfort op 4 minuten van eindwinst eindigt.
Ik zou best eens Contador aan het woord willen horen (of een andere topper). Maar wat ik zeg, dat gaat gewoon niet helaas, want die geeft of geen interviews of aan de Spaanse tv vooral.quote:
Komt door al die troep die hij sliktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef 99.999 het volgende:
Froome keek wel wat waanzinnig uit zijn ogen bij dat sprintje
Op 2 minuten van Froome is toch niet zo slecht? Nibali en VDB2 achter zich gehouden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was echt een vreselijk magere Vuelta.
Met als dieptepunt het dagelijks afgeven op Cobo door Wuyts.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was echt een vreselijk magere Vuelta.
37 punten uitgelopen vandaag... Groen zonder overwinning gaat m dit jaar weer lukken dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan toch nog 5e, weer een hoop punten, mag al een massasprint compleet missen.
Morgen Greipel lossen op die berg van 2e categorie en die trui is in the pocket.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan toch nog 5e, weer een hoop punten, mag al een massasprint compleet missen.
Dus weer zonder glans.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
37 punten uitgelopen vandaag... Groen zonder overwinning gaat m dit jaar weer lukken dus
We gunnen het Greipel meerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen Greipel lossen op die berg van 2e categorie en die trui is in the pocket.
Die voorlaatste bocht van Pinot was wel erg suf. Hij sneed 'm ongeveer in het midden van de weg aan, ga aan de buitenkant zitten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pinot met zijn falende bochtentechniek. Prutser. En dan die sprint van Froome, beetje Evans-achtig.
Ik zie niet in welke puntentelling het Sagan moeilijker zou maken. Zelfs als ze meer punten gaan geven aan de 2e dan aan de 1e, is 't in zijn voordeelquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden ze dan volgend jaar de puntentelling weer aanpassen om het hem moeilijker te maken?
Of de jury gewoon punten toe laten kennen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden ze dan volgend jaar de puntentelling weer aanpassen om het hem moeilijker te maken?
Dommer was nog eigenlijk van die beide Fransen dat ze bovenaan een beetje dachten te kunnen uitrusten en naar elkaar gingen kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pinot met zijn falende bochtentechniek. Prutser. En dan die sprint van Froome, beetje Evans-achtig.
Winnaar nog meer punten geven en de 2e geen punten, de rest weer wel. Dan haalt Sagan bijna geen puntenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie niet in welke puntentelling het Sagan moeilijker zou maken. Zelfs als ze meer punten gaan geven aan de 2e dan aan de 1e, is 't in zijn voordeel.
Alleen de winnaar krijgt puntenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie niet in welke puntentelling het Sagan moeilijker zou maken. Zelfs als ze meer punten gaan geven aan de 2e dan aan de 1e, is 't in zijn voordeel.
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:42 schreef FredvZ het volgende:
Vergeten te zappen, nu schalt Sieneke uit de speakers![]()
![]()
Coole sprint wordt dat, keihard remmen op 10 meter voor de streep als je weet dat je t niet haaltquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Winnaar nog meer punten geven en de 2e geen punten, de rest weer wel. Dan haalt Sagan bijna geen punten
Tja, ik vind het sowieso overdreven om de puntentelling telkens te veranderen om die trui maar aan de beste sprinter willen geven. Het is een puntentrui, geen sprinttrui.. Anders moet je de trui gewoon geven aan de sprinter met de meeste ritzeges..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die spreekt ook zijn talenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renaat regelt interviews met Quintana en Sagan.
In deze Tour zijn er meer Sagan-aankomsten dan vlakke aankomsten. Als dat omgekeerd is zou hij het veel lastiger hebben dan nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zolang zijn tegenstanders te lam zijn om dingen te doen zoals Sagan vandaag deed, gaat hij het nooit lastig hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
In deze Tour zijn er meer Sagan-aankomsten dan vlakke aankomsten. Als dat omgekeerd is zou hij het veel lastiger hebben dan nu.
Greipel was toch bij de gelosten in na een km of 30? Ik denk dat die vandaag niet in staat was om mee te zitten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zolang zijn tegenstanders te lam zijn om dingen te doen zoals Sagan vandaag deed, gaat hij het nooit lastig hebben.
Dit dus. Met 7 of 8 pure massasprints wint een Greipel met deze puntentelling.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
In deze Tour zijn er meer Sagan-aankomsten dan vlakke aankomsten. Als dat omgekeerd is zou hij het veel lastiger hebben dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |