Nee, gewoon tegenvallend.quote:
In het wiel van DeMol.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Gesink en Mollema op hun waarde.
Thomas ook binnen ?
Jij denkt dat ze Froome en co wel even aan gort rijden ?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Froome en co wel even aan gort rijden ?
Eurosport met Brits commentaar lijkt mij meer iets voor jou, maar je zal wel niet mogen zappen van je ouders.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Syntix het volgende:
Gesink en Mollema weer compleet weggereden en dan nog positief zijnfuck toch op NOS.
Eindigen op plaats 5-10 van de favorieten. Helemaal niks mis mee. Dit is niet de etappe waar je Thomas en Gallopin kunt pakken.quote:
Gquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome
Quintana 3'10
TJ 3'32
Valverde 4'02
Berti 4'23
Thomas Geraint 4'54
Gesink 6'23
Nibali 8'17
Gallopin 8'23
Mollema 8'53
Gesink moet dus vooral achteruit gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome
Quintana 3'10
TJ 3'32
Valverde 4'02
Berti 4'23
Thomas Geraint 4'54
Gesink 6'23
Nibali 8'17
Gallopin 8'23
Mollema 8'53
Rijden op de plek waar ze thuishoren als ze goed zijn. Prima dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Syntix het volgende:
Gesink en Mollema weer compleet weggereden en dan nog positief zijnfuck toch op NOS.
Ik ga anders wel ff naar de Alpe d Huez en duw hem van zijn fiets af. Ben daar toch in de buurt op dat moment, scoor ik ook nog even tv momentje. Doe ik een shirtje met I LOVE FOK aan om mij herkenbaar te maken voor jullie en wat promotie voor dit forumquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha Froome.
Ik word zo gek van die vent.
Goed geprobeerd weerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eurosport met Brits commentaar lijkt mij meer iets voor jou, maar je zal wel niet mogen zappen van je ouders.
Van Gallopin moet het niet komen iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Gesink moet dus vooral achteruit gaan kijken.
Je hoeft niet te duwen, een ventilator erop zetten is voldoende.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik ga anders wel ff naar de Alpe d Huez en duw hem van zijn fiets af. Ben daar toch in de buurt op dat moment, scoor ik ook nog even tv momentje.
Mja, alleen Nibali dan. En al bij al zie ik Thomas nog wel eens parkeren ergens op een Alp. Zal wel 7e blijven.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Hij zit redelijk vastgebeiteld. Misschien dat Nibali hem nog inhaaalt, misschien dat Thomas er nog tussenuit valt. Hij wordt 6e, 7e of 8e.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Hopen dat Thomas nog wegvalt in de laatste week, gevaar van achter komt alleen van Nibali.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
G
[..]
Anton neemt geen genoegen met een 7e plek hoor. Nu misschien wel trouwens.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
Geesink wordt 7e denk ik. Bauke mag blij zijn als hij top 10 blijft.
Goed gedaan toch? Misschien dat TJ of Contador nog een slechte dag hebben op de Alpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit redelijk vastgebeiteld. Misschien dat Nibali hem nog inhaaalt, misschien dat Thomas er nog tussenuit valt. Hij wordt 6e, 7e of 8e.
Het is juist te hopen dat Thomas nog wat beter wordt zodat hij ook top3 kan rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopen dat Thomas nog wegvalt in de laatste week, gevaar van achter komt alleen van Nibali.
Sjongjonge.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Anton neemt geen genoegen met een 7e plek hoor. Nu misschien wel trouwens.
Gesink zit nu gewoon op z'n plek waar hij hoort, de rest heeft geen zwakke momenten meer gehad. Hij zelf ook niet écht, maar wel een tikje minder dan op de eerste bergfinish.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, alleen Nibali dan. En al bij al zie ik Thomas nog wel eens parkeren ergens op een Alp. Zal wel 7e blijven.
Mollema heeft geluk dat er eigenlijk niemand dicht achter hem staat. Lijkt me wel de top 10 renner die het makkelijkst te pakken is. Maar ja, hij staat dan ook 10equote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
Geesink wordt 7e denk ik. Bauke mag blij zijn als hij top 10 blijft.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het toch altijd minder als de beste niet wint en profiteren loont.
Kruijswijk verdient imo nog wel een etappe met vrijheid. Die heeft deze Tour nog echt niet veel gedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Hoop wel dat LottoNLJumbo vooral Kruiswijk en Kelderman een vrije rol geeft de laatste week. Maar ben bang dat ze rond Gesink moeten gaan rijden.
Ja, Pinot zal zich toch wel een beetje een schlemiel voelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Cootz het volgende:
Stoere winst van Cummings daar boven. Super stom van die Fransen dat ze naar elkaar gingen kijken. En gaaf te zien dat Cummings het boven won in de bochten.
Het is heerlijk als je weet dat er eentje in het wiel zit die het laat lopen van angst als hij vol een bocht door moet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Cootz het volgende:
Stoere winst van Cummings daar boven. Super stom van die Fransen dat ze naar elkaar gingen kijken. En gaaf te zien dat Cummings het boven won in de bochten.
Syntix, zap gewoon naar een andere zender.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Syntix het volgende:
NOS die weer NLers moet interviewenProbeer anders Quintana, Valverde, Bertje of Thomas een keer... Doe eens gek
Die zal nog wel z'n kans gaan, al is het afwachten of hij zijn Giro-benen nog heeft. Tot nu toe overal moeten lossen bergop...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk verdient imo nog wel een etappe met vrijheid. Die heeft deze Tour nog echt niet veel gedaan.
Dit lijkt me geen profiteren, hij zat niet in het wiel dus heeft het allemaal zelf moeten doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het toch altijd minder als de beste niet wint en profiteren loont.
Ik kijk online Stijn, ik kan niet zappenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, zap gewoon naar een andere zender.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, zap gewoon naar www.fok.co.uk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |