quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het toch altijd minder als de beste niet wint en profiteren loont.
Kruijswijk verdient imo nog wel een etappe met vrijheid. Die heeft deze Tour nog echt niet veel gedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Hoop wel dat LottoNLJumbo vooral Kruiswijk en Kelderman een vrije rol geeft de laatste week. Maar ben bang dat ze rond Gesink moeten gaan rijden.
Ja, Pinot zal zich toch wel een beetje een schlemiel voelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Cootz het volgende:
Stoere winst van Cummings daar boven. Super stom van die Fransen dat ze naar elkaar gingen kijken. En gaaf te zien dat Cummings het boven won in de bochten.
Het is heerlijk als je weet dat er eentje in het wiel zit die het laat lopen van angst als hij vol een bocht door moet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Cootz het volgende:
Stoere winst van Cummings daar boven. Super stom van die Fransen dat ze naar elkaar gingen kijken. En gaaf te zien dat Cummings het boven won in de bochten.
Syntix, zap gewoon naar een andere zender.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Syntix het volgende:
NOS die weer NLers moet interviewenProbeer anders Quintana, Valverde, Bertje of Thomas een keer... Doe eens gek
Die zal nog wel z'n kans gaan, al is het afwachten of hij zijn Giro-benen nog heeft. Tot nu toe overal moeten lossen bergop...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk verdient imo nog wel een etappe met vrijheid. Die heeft deze Tour nog echt niet veel gedaan.
Dit lijkt me geen profiteren, hij zat niet in het wiel dus heeft het allemaal zelf moeten doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het toch altijd minder als de beste niet wint en profiteren loont.
Ik kijk online Stijn, ik kan niet zappenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, zap gewoon naar een andere zender.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, zap gewoon naar www.fok.co.uk.
Alsof die staan te dringen om Jeroen & Co te woord te staan...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Syntix het volgende:
NOS die weer NLers moet interviewenProbeer anders Quintana, Valverde, Bertje of Thomas een keer... Doe eens gek
Alpe d'Huez moet kunnen imo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zal nog wel z'n kans gaan, al is het afwachten of hij zijn Giro-benen nog heeft. Tot nu toe overal moeten lossen bergop...
Hij zegt net zelf dat hij de hele rit heeft geprofiteerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen profiteren, hij zat niet in het wiel dus heeft het allemaal zelf moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |