Voor mij niet hoor. Zo nog even lekker gamenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Gehad. En Yv heeft nu zijn Xbox gekregen in de scheiding. Nog steeds een gevoelig onderwerp.
Nee, helaas nog niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ino, al wat meer over het huisje bekend?
Oef, ik hoop dat haar nieuwe vriend er wel blij mee is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Gehad. En Yv heeft nu zijn Xbox gekregen in de scheiding. Nog steeds een gevoelig onderwerp.
Ok, ik hoor het welquote:
Ik wil ook gamen, op een PS4.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Zo nog even lekker gamen
Hoax, je hebt geen TV!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Zo nog even lekker gamen
Heeft Yv een vriend? Ik dacht alleen een date.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oef, ik hoop dat haar nieuwe vriend er wel blij mee is.
Koop een PC aeque, kunnen we samen gamen op Steamquote:
Ino voert me drankjes en bittergarnituur als vergoeding. Goed te doenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel handig. Zo'n vertaler in het topic
Een date, een tv, zwanger... tering, changes are happeningquote:
Ah dat is wel een goede deal ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ino voert me drankjes en bittergarnituur als vergoeding. Goed te doen
Ja, na die baby is een tv niet zo boeiend meer natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een date, een tv, zwanger... tering, changes are happening
Als je vanochtend om half 6 de kroeg uitgeveegd bent wel ja.quote:
Volgens mij heeft ze een vriend, maar ik kan het verkeerd hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft Yv een vriend? Ik dacht alleen een date.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ino voert me drankjes en bittergarnituur als vergoeding. Goed te doen
Moet ik ook nog doen maar dan moet ik eerst nog douchen en scheren. Geen zin inquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef FrauMilena het volgende:
Vandaag twee keer boodschappen gedaan. Nu voel ik me extra burgelijk.
Yv wordt een moederkloekquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah dat is wel een goede deal ja.
[..]
Ja, na die baby is een tv niet zo boeiend meer natuurlijk
Nah ben niet zo van de PC.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Koop een PC aeque, kunnen we samen gamen op Steam![]()
Pittig, jij maakt er gewoon een full-time 2e baan van tijdens je vakantie van die andere?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je vanochtend om half 6 de kroeg uitgeveegd bent wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |