bereid je voor op overly-attached pillen-Nickquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga je niet begeleiden of iets hoor
oh godquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bereid je voor op overly-attached pillen-Nick
Ik drop hem nog wel af bij de EHBO maar dan is het byebyequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja nee echt ik denk ook niet dat Geo daarop zit wachten. Ik iig echt niet
Klopt, maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik verwacht niet dat er iets gebeudvan 1 pil gaat hij echt niet 'begeleiding' nodig hebben
Laten we beginnen met een halfje. Dingen zijn 180 mg ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik verwacht niet dat er iets gebeudvan 1 pil gaat hij echt niet 'begeleiding' nodig hebben
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet maar nooit
Ik weet wat je bedoeld, geen zin in dat hij je feestje verneukt als zijn drugs slecht valt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet maar nooit
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, geen zin in dat hij je feestje verneukt als zijn drugs slecht valt.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met rijden? Stel jij als bestuurder hebt iemand met drugs in de auto (in zijn broekzak/portomonnee), ben jij verantwoordelijk? Omdat het jouw voortuig is?
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel paktquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen met xtc op hebben vooral moeite om hun bek dicht te houden
Dan is het goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen met xtc op hebben vooral moeite om hun bek dicht te houden
Wat heb jij gesnovenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met rijden? Stel jij als bestuurder hebt iemand met drugs in de auto (in zijn broekzak/portomonnee), ben jij verantwoordelijk? Omdat het jouw voortuig is?
Kan niet.. tenzij..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel pakt
Genoeg drinken iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet.. tenzij..
Maargoed, mensen reageren er vast overdreven op. Maar te weinig drinken en teveel drinken is ook 'gevaarlijk' toch?
Gatverdamme Geo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De voorbinddildo waar jij mij moet neuken
Excuses zijn voor mietjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben gewoon zo geboren, wat is jouw excuus?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De voorbinddildo waar jij mij moet neuken
Niet tenzij. Het effect voelt namelijk niet als een drug aan dus je kunt/wilt je er niet tegen verzetten (zoals domme mensen op bv. wiet en tripmiddelen doen). Verder moet je gewoon normaal drinken tenzij je absurd veel gaat dansen of het heel warm is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet.. tenzij..
Maargoed, mensen reageren er vast overdreven op. Maar te weinig drinken en teveel drinken is ook 'gevaarlijk' toch?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
YOLO, een keer kijken of ze mijn G-spot kan raken, geil toch
ik kan dat echt slecht hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel pakt
[..]
Okay jij wintquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
YOLO, een keer kijken of ze mijn G-spot kan raken, geil toch
Ik zou bang zijn voor teveel drinkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet tenzij. Het effect voelt namelijk niet als een drug aan dus je kunt/wilt je er niet tegen verzetten (zoals domme mensen op bv. wiet en tripmiddelen doen). Verder moet je gewoon normaal drinken tenzij je absurd veel gaat dansen of het heel warm is.
Dat het niet echt als drug voelt merkte ik ook toen ik de eerste keer op FOK! zat jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet tenzij. Het effect voelt namelijk niet als een drug aan dus je kunt/wilt je er niet tegen verzetten (zoals domme mensen op bv. wiet en tripmiddelen doen). Verder moet je gewoon normaal drinken tenzij je absurd veel gaat dansen of het heel warm is.
Pussy Riot?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef Trollscience het volgende:
ik luister naar een album alleen omdat er twee zoenende jongens opstonden
Doet me denken aan het sex museumquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal volgende keer wel een vuist instoppen
Hċkan Hellström - Det Kommer Aldrig Va Över För Mig?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef Trollscience het volgende:
ik luister naar een album alleen omdat er twee zoenende jongens opstonden
Daar dacht ik ook aanquote:
Dit klinkt al baggerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċkan Hellström - Det Kommer Aldrig Va Över För Mig?
eerste keer dat ik het deed was ik met allemaal mensen die mij niet mochten, deed het met een vriend. vet in die gast zijn tuin als een stel wause mongolen lopen kreunenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat het niet echt als drug voelt merkte ik ook toen ik de eerste keer op FOK! zat ja
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċkan Hellström - Det Kommer Aldrig Va Över För Mig?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eerste keer dat ik het deed was ik met allemaal mensen die mij niet mochten, deed het met een vriend. vet in die gast zijn tuin als een stel wause mongolen lopen kreunengvd. heeft ons het huis uitgegooid
link eens naar topic
Straks eens luisteren. Ik heb Hċkan als singeltje, en het is zo'n cutout van die zoenende mensenquote:
waaromquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
Eerste keer dat ik xtc ophad zat ik op een gegeven moment een trailer of gameplay te kijken van no man's sky
hosselboiiquote:
????quote:
Doe je goed hoorquote:
Dat Nederlandsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:22 schreef Trollscience het volgende:
http://genius.com/3059281(...)-nu-ben-ik-opgelucht die annotaties
one time bbyquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Langzaam beter aan t worden met poker
Wat zal ik eens doen vandaag.quote:
Ik neem dit terugquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Langzaam beter aan t worden met poker
De kat viel voor je in?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:51 schreef DrNick het volgende:
Moest eigenlijk om 1230 op het werk zijn. Werd een half uur later wakker
Cool tochquote:
1000 mensen aan het kussenvechtenquote:
Waarsdaquote:
Doe eens pics makenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef DrNick het volgende:
https://www.vice.com/nl/r(...)utm_source=vicefbned
vicequote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef DrNick het volgende:
https://www.vice.com/nl/r(...)utm_source=vicefbned
Niet zo heel verquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)7:0xde2874d6f47de05c
Meen ik.
lijkt een beetje op elk nummer dat je hier ooit gepost hebtquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lijkt een beetje op elk nummer dat je hier ooit gepost hebt
Nahw.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lijkt een beetje op elk nummer dat je hier ooit gepost hebt
Ik was er zelf niet bij maar hier staan wel foto's:quote:
Tofquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij maar hier staan wel foto's:
https://www.facebook.com/events/865529986852628/
Geloof me, als je vriendin of exen knap zijn dan heb je niet elk moment meer die drive als je een tijdje met ze hebt.quote:
#yoloquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en wat als je met je zusje uitgaat en dit is je zusje
Nooit problemen mee gehad eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Geloof me, als je vriendin of exen knap zijn dan heb je niet elk moment meer die drive als je een tijdje met ze hebt.
Maar als ze zo voor je stond ging je wel met ze uit toch alsnog?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
#yolo
[..]
Nooit problemen mee gehad eigenlijk?
Ehrm, meestal werd het dan wel even uitgesteldquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Maar als ze zo voor je stond ging je wel met ze uit toch alsnog?
Wel beter ervoor dan na alle drank ja (A)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ehrm, meestal werd het dan wel even uitgesteld
truequote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wel beter ervoor dan na alle drank ja (A)
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja 'wel wat', dat is de juiste verwoording ;p
Mwah, ik merk zelf pas wat na een boel drankquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:43 schreef jodelahity het volgende:
maar ik ben meestal ook wel echt lam als ik eenmaal echt begin te drinken
RIP $1300quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:45 schreef jodelahity het volgende:
Nu trouwens ook al wat, vandaag weer $1300 gewonnen met een toernooi en sindsdien weer wat gedronkenZal vanavond wel wat gekloot worden hier want mijn vriendin is er ook niet vandaag
Dat wordt weer met drank op abbonementen aan willekeurige fokmeiden gevenquote:
hey bbyquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat wordt weer met drank op abbonementen aan willekeurige fokmeiden geven
Lol ja ik bluff niet, daarom win ik whehequote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
w0w ik heb 2 sterren![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat mag ik wel hopen gezien ik bij de top 0,5% hoorquote:
Vertelquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen gezien ik bij de top 0,5% hoorover 2013, 2014 en dit jaar ook
Zeelandquote:
ik kan me verkleden als meisje als je daarvan houdtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat wordt weer met drank op abbonementen aan willekeurige fokmeiden geven
Het belangrijkste is om toernooien te leren spelen of sng's op lage limieten. Cashgames zijn tegenwoordig helemaal uitgemolken terwijl vooral bij toernooien nog genoeg mensen zitten die niet genoeg geduld hebben om ze uit te zitten. Hence, je hebt voordeel, nogal.quote:
Stel de blind is 20, en je kunt voor 20 de flop zien, meegaan, als je redelijke kaarten hebt dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap alleen de eerste twee stukjes
ah dat, doe ik vaak iddquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Stel de blind is 20, en je kunt voor 20 de flop zien, meegaan, als je redelijke kaarten hebt dan.
3e en 4e stukje is dat je preflop veel kleine bets kan callen om de flops te zien. Als je wat weet hoe poker werkt kan je veel winst daaruit maken. Veel mensen folden preflop ook 56 enzovoort. Als je weet hoe je moet spelen kan je die ook spelen zolang je niet teveel moet investeren. Hit je je straat of flushdraw of straightdraw (met straight erna) dan kan je ze uitmelken. Het 4e is simpel gewoon dat er bij 1 tegen 1 (Heads up, HU) en dan bij de sit en go's (SNG's) nog genoeg mensen zijn die stomme zetten doen. Die kan je ook spelen en leren. Ik speel tot $15 en maak per uur gemiddeld 3 buy-ins winst daarmee. Een uur heeft gemiddeld bij mij 38 potjes (38 tegenstanders dus).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap alleen de eerste twee stukjes
Je hebt gewoon gelijk met wat je zei.. Dat is wat ik stelde (of bedoelde in ieder geval)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet geen advies geven, ik ben er met mijn hoofd niet bij![]()
freerolls zijn sws kut, iedereen gooit alles er in met elke combinatie kaarten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar Pokerstars heeft weinig freerolls of ligt dat aan mij?
Ik zal je daar ook even begroeten vrind.quote:
Whehe, dat is juist prachtig, op lange termijn win je daarmee, geen grotere ROI dan met freerolls... Maar ja het is mooier als je betaalde toernooien kan spelenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
freerolls zijn sws kut, iedereen gooit alles er in met elke combinatie kaarten.
De hel is de hel, het ergste wat er is, ik vermoed dat we elkaar niet mogen begroetenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal je daar ook even begroeten vrind.
Al die hete wijven..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is niet iets om trots op te wezen hoor
maar het is juist vreselijk voor mij om je te begroeten, kan het nu wel?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
De hel is de hel, het ergste wat er is, ik vermoed dat we elkaar niet mogen begroeten
Alleen als ik het ook vreselijk vindquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
maar het is juist vreselijk voor mij om je te begroeten, kan het nu wel?
JIJ BENT STOM.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Alleen als ik het ook vreselijk vind
vond tinychatten met surge al vreselijk dus ik zou je daar geen zorgen om makenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Alleen als ik het ook vreselijk vind
Als je freerolls wil hebben kan je net zo goed op alle sites registreren. Er is ook zo'n site waar je $50 kan krijgen (geen grapje) voor het juist invullen van een enquete waarin je aantoont dat je geleerd hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar Pokerstars heeft weinig freerolls of ligt dat aan mij?
w0wquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond tinychatten met surge al vreselijk dus ik zou je daar geen zorgen om maken
Ik heb geleerd van mijn ouders dat ik stom ben en dat ik mensen moet respecteren die het bevestigen. #lolquote:
xdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:23 schreef jodelahity het volgende:
Jezus dit is dus al waar ik bang voor was hehe xd
Je bedoelt Geo, toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:31 schreef jodelahity het volgende:
Lol LB en surge willen geen gebruik maken hiervan? Gratis $10 met de kans op meer als je me weet te verslaan, ik verlies sowieso aan rake whehe xd En nee geen risico's verder voor jullie.. dit is gewoon leuk voor mij om te kijken hehe
Lol zoals ik zei heb ik drank gehadquote:
Ik speel Rocket League atm, en ga zo weg, maar toch bedankt voor je aanbod!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol zoals ik zei heb ik drank gehadMaar ja hem, maar jij mag ook best als je wil hoor
Jij bedankt dat je me $3 aan rake bespaart hehequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik speel Rocket League atm, en ga zo weg, maar toch bedankt voor je aanbod!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bedankt dat je me $3 aan rake bespaart hehe
Ik kan niet zo goed pokerenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:18 schreef jodelahity het volgende:
Oke littlebrownie en geo geef jullie account en ik stuur jullie beide $10 als jullie tegen mij gaan battlen met die $10
Jullie 2 aan een 6seated tafel met mij $5nl
Dat was niet de vraag toch.. wil je tegen mij spelen voor $10 gratis geld? En ja wel echt gratis hoor, voor als je je beter voelt speel ik tot $55 aan toernooien en cash tot $50 met 4 zoom tafels tegelijk (staat gelijk aan 11-12 normale tafels) dus je hoeft je niet druk te maken daaromquote:
En dan geen enkel verlies voor mij? Is goed, misschien heb je dan wel tipsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag toch.. wil je tegen mij spelen voor $10 gratis geld? En ja wel echt gratis hoor, voor als je je beter voelt speel ik tot $55 aan toernooien en cash tot $50 met 4 zoom tafels tegelijk (staat gelijk aan 11-12 normale tafels) dus je hoeft je niet druk te maken daarom
Nou ja de voorwaarde was dat je aan een 6 seated tafel zou spelen, $5nl (dus 2 x mogelijkheid) met mij en 4 anderen (die ik niet ken nee lol). Maar nee geen enkel verlies voor jou en nee geen enkele schuld of wat dan ook. Nooit. Als ik zoiets simpels doe dan is er nooit een risico voor de ander hoor whehequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan geen enkel verlies voor mij? Is goed, misschien heb je dan wel tips
Maybe so, DM je welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:50 schreef jodelahity het volgende:
Mocht het je geruststellen $10 is voor mij letterlijk niksNiet gezien wat ik vanmiddag weer heb verdiend maar gezien over de maanden gemiddeld sowieso lol
Goed, geef je username maar, mijn search staat nu aan dus daarna kan je me joinenquote:
Ne man, van die $10, gewoon $100 maken en dan gratis feestje maken jwtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:54 schreef jodelahity het volgende:
Wel beter voor geo trouwens, een feest is beter dan 10 gratis dollars whehe
Bij de $7 sng's HU kost dat zo'n 5 uur.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ne man, van die $10, gewoon $100 maken en dan gratis feestje maken jwt
nou, dan is het middernacht, mooie tijd dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Bij de $7 sng's HU kost dat zo'n 5 uur.
Ben nu bezig met iets andersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:59 schreef jodelahity het volgende:
Littlebrownie moet je nog weer pokerstars installeren of wat is dit
Whehe nou ja ik heb geen $100 nodig gelukkig. Blijf vanavond hier, morgen naar vrienden toe.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nou, dan is het middernacht, mooie tijd dus.
Neuh ik ook niet, maar gratis geld is leuker dan je eigen geld uitgevenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:03 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Whehe nou ja ik heb geen $100 nodig gelukkig. Blijf vanavond hier, morgen naar vrienden toe.
Gratis geld is er met poker genoeg. 90% verbrand zijn geld.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet, maar gratis geld is leuker dan je eigen geld uitgeven
Eens eensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gratis geld is er met poker genoeg. 90% verbrand zijn geld.
Echt ziek hoor als je het zo ziet als ik. Bedoel tot $15 sng's zijn ze te leip gewoon whehe. En dan gaat het dus om een winst van ongeveer $45 per uur. De meeste mensen hebben geen idee wat ze investerenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens eens![]()
Heeeeeeeeeeeere fishie fishie
Nee, dat weten ze vaak ook niet. Maar ik ga ook vaak genoeg #yolo met $100 hoor, puur omdat het vermakelijk is. Gewoon super agressief spelen, en als het op is, jammer danquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Echt ziek hoor als je het zo ziet als ik. Bedoel tot $15 sng's zijn ze te leip gewoon whehe. En dan gaat het dus om een winst van ongeveer $45 per uur. De meeste mensen hebben geen idee wat ze investeren
Nou ja speel tegen me en ik kan je wel wat dingen vertellen, zelfs met drank op lol (geld is toegestuurd voor de lamzak die daarop in wil gaan trouwens whehe xd)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Beter leer je me pokeren jodelahity
Goed toch als je je er niet druk om kan maken. Betekent dat je genoeg geld hebt. Als je er wel echt winst mee wou maken en het geld je uitmaakte zou je niet #yolo denken (of dat in ieder geval afleren na verloop van tijd). Alleen maar beter dat je juist deze vrijheid nog hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze vaak ook niet. Maar ik ga ook vaak genoeg #yolo met $100 hoor, puur omdat het vermakelijk is. Gewoon super agressief spelen, en als het op is, jammer dan
Kan me er nooit druk om maken, ook niet als anderen het doen, gewoon leuk soms
Nawhquote:
In Duinrell ligt de hoogste heuvel van Zuid-Holland. Achterin het park ergens, een heuvel met een uitkijktoren er op. Raad eens hoe hoog dat ding is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Duinrell ligt de hoogste heuvel van Zuid-Holland. Achterin het park ergens, een heuvel met een uitkijktoren er op. Raad eens hoe hoog dat ding is.En dat is de hoogste heuvel van de gehele provincie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Yup. De enige provincies die lagere heuvels hebben zijn Flevoland, Groningen, en Drenthe.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dat is de hoogste heuvel van de gehele provincie?_
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
st. Pietersberg bitch OOOOOOOOOH gedist door logica
Heb je aardappels en een vetpot in huis?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje verbrand en zere/moeie voeten, verder prima![]()
Al heb ik wel enorm zin in een frietje, maar alles dicht
Nee ik heb geen frietpanquote:Op zondag 19 juli 2015 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je aardappels en een vetpot in huis?
Is dit met je vriendin ook zo?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lage/schrale afzuigkap die niet hard zuigt.. dus dat gaat stinken ja.
quote:Op zondag 19 juli 2015 02:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is dit met je vriendin ook zo?
O, nee fokkers hebben geen vriendin
doet me denken aan je moederquote:Op zondag 19 juli 2015 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lage/schrale afzuigkap die niet hard zuigt.. dus dat gaat stinken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |