bereid je voor op overly-attached pillen-Nickquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga je niet begeleiden of iets hoor
oh godquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bereid je voor op overly-attached pillen-Nick
Ik drop hem nog wel af bij de EHBO maar dan is het byebyequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja nee echt ik denk ook niet dat Geo daarop zit wachten. Ik iig echt niet
Klopt, maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik verwacht niet dat er iets gebeudvan 1 pil gaat hij echt niet 'begeleiding' nodig hebben
Laten we beginnen met een halfje. Dingen zijn 180 mg ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik verwacht niet dat er iets gebeudvan 1 pil gaat hij echt niet 'begeleiding' nodig hebben
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet maar nooit
Ik weet wat je bedoeld, geen zin in dat hij je feestje verneukt als zijn drugs slecht valt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet maar nooit
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, geen zin in dat hij je feestje verneukt als zijn drugs slecht valt.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met rijden? Stel jij als bestuurder hebt iemand met drugs in de auto (in zijn broekzak/portomonnee), ben jij verantwoordelijk? Omdat het jouw voortuig is?
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel paktquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen met xtc op hebben vooral moeite om hun bek dicht te houden
Dan is het goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen met xtc op hebben vooral moeite om hun bek dicht te houden
Wat heb jij gesnovenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met rijden? Stel jij als bestuurder hebt iemand met drugs in de auto (in zijn broekzak/portomonnee), ben jij verantwoordelijk? Omdat het jouw voortuig is?
Kan niet.. tenzij..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel pakt
Genoeg drinken iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet.. tenzij..
Maargoed, mensen reageren er vast overdreven op. Maar te weinig drinken en teveel drinken is ook 'gevaarlijk' toch?
Gatverdamme Geo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De voorbinddildo waar jij mij moet neuken
Excuses zijn voor mietjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben gewoon zo geboren, wat is jouw excuus?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De voorbinddildo waar jij mij moet neuken
Niet tenzij. Het effect voelt namelijk niet als een drug aan dus je kunt/wilt je er niet tegen verzetten (zoals domme mensen op bv. wiet en tripmiddelen doen). Verder moet je gewoon normaal drinken tenzij je absurd veel gaat dansen of het heel warm is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet.. tenzij..
Maargoed, mensen reageren er vast overdreven op. Maar te weinig drinken en teveel drinken is ook 'gevaarlijk' toch?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
YOLO, een keer kijken of ze mijn G-spot kan raken, geil toch
ik kan dat echt slecht hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel pakt
[..]
Okay jij wintquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
YOLO, een keer kijken of ze mijn G-spot kan raken, geil toch
Ik zou bang zijn voor teveel drinkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet tenzij. Het effect voelt namelijk niet als een drug aan dus je kunt/wilt je er niet tegen verzetten (zoals domme mensen op bv. wiet en tripmiddelen doen). Verder moet je gewoon normaal drinken tenzij je absurd veel gaat dansen of het heel warm is.
Dat het niet echt als drug voelt merkte ik ook toen ik de eerste keer op FOK! zat jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet tenzij. Het effect voelt namelijk niet als een drug aan dus je kunt/wilt je er niet tegen verzetten (zoals domme mensen op bv. wiet en tripmiddelen doen). Verder moet je gewoon normaal drinken tenzij je absurd veel gaat dansen of het heel warm is.
Pussy Riot?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef Trollscience het volgende:
ik luister naar een album alleen omdat er twee zoenende jongens opstonden
Doet me denken aan het sex museumquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal volgende keer wel een vuist instoppen
Hċkan Hellström - Det Kommer Aldrig Va Över För Mig?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef Trollscience het volgende:
ik luister naar een album alleen omdat er twee zoenende jongens opstonden
Daar dacht ik ook aanquote:
Dit klinkt al baggerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċkan Hellström - Det Kommer Aldrig Va Över För Mig?
eerste keer dat ik het deed was ik met allemaal mensen die mij niet mochten, deed het met een vriend. vet in die gast zijn tuin als een stel wause mongolen lopen kreunenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat het niet echt als drug voelt merkte ik ook toen ik de eerste keer op FOK! zat ja
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċkan Hellström - Det Kommer Aldrig Va Över För Mig?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eerste keer dat ik het deed was ik met allemaal mensen die mij niet mochten, deed het met een vriend. vet in die gast zijn tuin als een stel wause mongolen lopen kreunengvd. heeft ons het huis uitgegooid
link eens naar topic
Straks eens luisteren. Ik heb Hċkan als singeltje, en het is zo'n cutout van die zoenende mensenquote:
waaromquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
Eerste keer dat ik xtc ophad zat ik op een gegeven moment een trailer of gameplay te kijken van no man's sky
hosselboiiquote:
????quote:
Doe je goed hoorquote:
Dat Nederlandsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:22 schreef Trollscience het volgende:
http://genius.com/3059281(...)-nu-ben-ik-opgelucht die annotaties
one time bbyquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Langzaam beter aan t worden met poker
Wat zal ik eens doen vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |