abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2015 @ 08:00:11 #201
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154479892
Dat regelmatige plassen snachts vind ik niet erg, dat is normaal, wel dat ik erna enorme pijn krijg. Voor de zekerheid straks ook maar weer urine inleveren voor check op blaasontsteking.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154479948
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 08:00 schreef Mariposas het volgende:
Dat regelmatige plassen snachts vind ik niet erg, dat is normaal, wel dat ik erna enorme pijn krijg. Voor de zekerheid straks ook maar weer urine inleveren voor check op blaasontsteking.
Dat klinkt niet gezond inderdaad. Moet er wel aan toevoegen dat ik dat na de bevalling had, dat had te maken met mijn blaas die zijn oude positie even wennen vond.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_154480198
MB: ik hoop voor je dat het onderzoek gewoon vandaag kan! Goed dat je je mond opentrekt, dat is helaas nogal nodig in ziekenhuizen.

Zomerzon en Mariposas: hopelijk is het voorwerk wat zoden aan de dijk zet voor jullie! Kom maar door babytjes!

Ik ben een beetje in shock van de gezondheidszorg hier :o . Na dat hele incident met dat gekke mens wilde de manager dat ik nagecheckt werd door de hotelarts. Vond ik al onzin, magoed. Deze arts vond dat weer dat we een echo moesten laten maken. Maar dat moest dan in een privékliniek, want het streekziekenhuis heeft geen echo apparaat. Ik vond het allemaal onnodig, baby is bewegelijk genoeg en ik weet zeker dat ik geen stoot/duw in mijn buik heb opgevangen maar ze bleven nogal aandringen.

Nahjah goed, wij uiteindelijk (in limo :') ) naar die prive kliniek. Maar serieus! :o overal zieke mensen in open ruimtes; bloed aan de muren, schreeuwende kinderen op smerige bedjes.. Ik werd er hartstikke misselijk van.
Die echo was ook van bedroevende kwaliteit, maar volgens de arts (voor zover ik hem begreep want amper engels) goed.
Toen wilde 'ie nog inwendig wat bekijken, daar snapte ik eerdt niks van, maar toen 'ie vervolgens zonder handschoenen met een zeer ranzig uitziende tang aan kwam ben ik direct van de tafel gesprongen. Begon die arts een hele (boze) verhandeling (tegen mijn vriend notabene) waarvan de bottomline kwam dat hij maar moest zorgen dat ik bleef liggen. Ja, no way dus.
pi_154480325
Waarom ben je überhaupt akkoord gegaan met onderzoek in het ziekenhuis als je er niet achter stond? Hebben ze alleen een echo gemaakt of is er ook bijvoorbeeld bloed afgenomen?

Als dat laatste het geval is moet je het straks in NL echt even melden bij je gyn want dan ga je het MRSA protocol in.
:)
pi_154480336
MB wat rot dat de groei zo achter ligt. Hopelijk doet de rust jullie goed en gaat de kleine goed groeien. Ik hoop voor je dat ze het onderzoek vandaag kunnen doen.

Had ik al gemompeld voor Lot en het kloppende hartje *O*
Heb je je sollicitatiegesprek al gehad?

Mariposas dat klinkt pijnlijk die steken na mictie.
Hopelijk komt de kleine snel.

Ludann sterkte met je opa.

Zomerzon hopelijk zet het door.

Ima succes in het ziekenhuis bij de over tijds controle morgen.

Kuukske alsnog gefeliciteerd, heeft manlief het nog goed kunnen maken?

Stoel fijn dat je alsnog alles hebt over kunnen dragen.

Sillie dan wil ik niet weten hoe het erin het streekziekenhuis aan toegaat als dit al in een privékliniek is...

Sara wat leuk dat je zoveel hebt gekregen. Draai jij eigenlijk nog steeds nachtdiensten?

Sekmhet wauw wat een mooi jochie heb je, die blonde haartjes O+

Van het weekend voelde ik weer kleine herkenbare plopjes O+

Bijlees/ schrijfpost, na een nacht werken, dus bij deze vast mijn excuses voor ieder die ik vergeten ben.
pi_154480363
Overigens wel gek? Weet je zeker dat het een privékliniek was? De gezondheidszorg in Egypte en andere Noord Afrikaanse landen is doorgaans niet zo vreselijk slecht, juist helemaal niet in privéklinieken. Staatsziekenhuizen waar de armsten op zijn aangewezen is weer wat anders.
  maandag 20 juli 2015 @ 09:11:36 #207
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154480409
Wat Mignonne zegt, mijn moeder was in de jaren zeventig (!) in Egypte en belandde in een privekliniek ivm uitdroging en dat was echt keurig... Toen al!

Hebben ze je per ongeluk naar een streekziekenhuis gestuurd in de armste stad ofzo :D
Kwak
pi_154480417
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik heb privéklinieken gezien in Azië en Zuid Afrika.
Die waren juist luxe en schoon.
  maandag 20 juli 2015 @ 09:14:57 #209
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154480452
Jeetje, dat klinkt niet best die kliniek. Hadden ze er wel normale stopcontacten enzo? :o
pi_154480480
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:03 schreef mignonne het volgende:
Waarom ben je überhaupt akkoord gegaan met onderzoek in het ziekenhuis als je er niet achter stond? Hebben ze alleen een echo gemaakt of is er ook bijvoorbeeld bloed afgenomen?

Als dat laatste het geval is moet je het straks in NL echt even melden bij je gyn want dan ga je het MRSA protocol in.
Nee, dat hebben ze zeker niet! Het enige fysieke contact is dat echo ding op m'n buik geweest. Ze waren vast meer van plan, maar toen waren wij al weggelopen, maf gedoe.
Het was vooral dat die manager zo bleef aandringen, zal wel een aansprakelijkheidsding zijn. En ach, een echo, kan weinig mee misgaan toch? Ik had daarbij ook 't idee dat een privekliniek wel ok zou zijn.

En ze hadden het dus in het hotel over privekliniek, maar daar heb ik sterk mijn twijfels bij, dit was echt absurd. Als ik google kom ik ook op 3 heel andere klinieken uit dan waar ik was.

[ Bericht 17% gewijzigd door silliegirl op 20-07-2015 09:23:11 ]
pi_154480487
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:03 schreef mignonne het volgende:

Het ziekenhuis waar ik ga bevallen daar ga ik gelijk het MRSA riedel in, omdat ik in het buitenland geweest ben tijdens m'n zwangerschap...Vind ik wel eigenlijk ook wel gek..
pi_154480553
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het ziekenhuis waar ik ga bevallen daar ga ik gelijk het MRSA riedel in, omdat ik in het buitenland geweest ben tijdens m'n zwangerschap...Vind ik wel eigenlijk ook wel gek..
Valt Zweden daar ook onder? Of ben je ergens anders geweest?
pi_154480555
quote:

[..]

Ohja, dat is wel erg strikt ja. Er zijn wel ziekenhuizen die dat ook hanteren in NL hoor, zo strikt. Een echt risico op MRSA loop je over het algemeen pas als je daadwerkelijk behandeld bent in zo'n ziekenhuis (of bij een tandarts, dat vraag ik er ook meestal bij. Wij hollanders zien tandartsen vaak als een losstaand iets van een ziekenhuis en vergeten het dan te melden zeg maar.)

En varkensboerderijen *O*
mijn stageziekenhuis moest ik iedereen die voor korte controle kwam het MRSA protocol uitvragen. "bent u de afgelopen 6 maanden in een buitenlands ziekenhuis behandeld", "heeft u een varkensboerderij?". De meeste van die patiënten waren/zijn moslims. Bijzondere reacties leverde dat op :D
  maandag 20 juli 2015 @ 09:24:53 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154480557
Je kan een boek schrijven met al je beleefsels Sillie!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154480564
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:24 schreef Daui het volgende:

[..]

Valt Zweden daar ook onder? Of ben je ergens anders geweest?
Hoe het in Duitsland zit weet ik niet, maar voor Nederland geldt dat het gaat om ieder buitenlands ziekenhuis. En als het dan een ziekenhuis in België is bijvoorbeeld dan wordt het individueel bekeken hoe groot het risico is.
pi_154480596
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:17 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze zeker niet! Het enige fysieke contact is dat echo ding op m'n buik geweest. Ze waren vast meer van plan, maar toen waren wij al weggelopen, maf gedoe.
Het was vooral dat die manager zo bleef aandringen, zal wel een aansprakelijkheidsding zijn. En ach, een echo, kan weinig mee misgaan toch? Ik had daarbij ook 't idee dat een privekliniek wel ok zou zijn.

En ze hadden het dus in het hotel over privekliniek, maar daar heb ik sterk mijn twijfels bij, dit was echt absurd. Als ik google kom ik ook op 3 heel andere klinieken uit dan waar ik was.
Hm ja weet je. Ik weet niet zo heel goed hoe ik het moet zeggen, en ik weet ook niet zo goed óf ik het moet zeggen. Maar ik vind het alles bij elkaar een beetje eh. too much? Het zijn wel allemaal heel bijzondere dingen die je meemaakt en hier en daar rammelt er ook wel eea. Het spijt me dat ik het zo zeg, ik wil niet overkomen alsof ik alles in twijfel trek maar mn wenkbrauwen gaan wel ietwat omhoog bij sommige verhalen.
En wellicht/waarschijnlijk stoot ik je daar enorm mee voor t hoofd, excuus dan. Maar dat moest k even kwijt.
  maandag 20 juli 2015 @ 09:34:30 #217
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154480681
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:14 schreef Mariposas het volgende:
Jeetje, dat klinkt niet best die kliniek. Hadden ze er wel normale stopcontacten enzo? :o
Hehehe deze zie ik nu pas :'D
  maandag 20 juli 2015 @ 09:34:58 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154480687
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:14 schreef Mariposas het volgende:
_O-

ik denk van niet :+
  maandag 20 juli 2015 @ 09:35:09 #219
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154480689
Mignonne wat zeg je dat netjes _O_ O+
pi_154480694
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hm ja weet je. Ik weet niet zo heel goed hoe ik het moet zeggen, en ik weet ook niet zo goed óf ik het moet zeggen. Maar ik vind het alles bij elkaar een beetje eh. too much? Het zijn wel allemaal heel bijzondere dingen die je meemaakt en hier en daar rammelt er ook wel eea. Het spijt me dat ik het zo zeg, ik wil niet overkomen alsof ik alles in twijfel trek maar mn wenkbrauwen gaan wel ietwat omhoog bij sommige verhalen.
En wellicht/waarschijnlijk stoot ik je daar enorm mee voor t hoofd, excuus dan. Maar dat moest k even kwijt.
Neuh, doe je niet. Ik geloof dat ik hetzelfde zou hebben als jij als ik er niet zelf bij was zeg maar.

Maakt ook niet uit, ik zal 't allemaal niet meer posten als dat minder irritant is!
pi_154480706
Spannend zomerzon!

Tjee Sillie! Hoe heet dat ziekenhuis?
pi_154480753
quote:

[..]

Apart inderdaad. Ik ben beide keren in het buitenland (Panama) geweest. En nooit wat over dat MSRA gehoord (gelukkig)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154480773
Tis niet zo zeer irritant, wel merkwaardig. Je trekt vast pech/rare situaties aan.
Stiekem kan ik me wel in de post van mignonne vinden :@

Spannend Zomerzon!

En ik zag nig een knappe beachboy van Sekhmet O+
  maandag 20 juli 2015 @ 09:43:25 #224
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154480796
Even iets anders, net bij de huisarts urine laten controleren en na 10 minuten had ik al de uitslag (geen blaasontsteking). Maar ik lees hier dat mensen de uitslag vaak pas veel later krijg en dat het op kweek wordt gezet? Had ik hier ook om moeten vragen? :? Ik weet nl niet zo goed waar die klachten van mij vandaan komen als het geen blaasontsteking is.
pi_154480826
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hoe het in Duitsland zit weet ik niet, maar voor Nederland geldt dat het gaat om ieder buitenlands ziekenhuis. En als het dan een ziekenhuis in België is bijvoorbeeld dan wordt het individueel bekeken hoe groot het risico is.
Ik zie bij de balie van het ziekenhuis altijd het kaartje hangen met al die vragen maar dacht dat ze meer het beleid volgde van bloeddonor. Waarom is dit eigenlijk? Aangezien je op de meeste ziektes getest wordt in het ziekenhuis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')