quote:Op zondag 19 juli 2015 10:51 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Kuukske.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef geen geboortesuikers, maar ik weet dat het hier weleens gedaan wordt. Mijn ouders hebben namelijk een snoepwinkel waar ik een tijdje manager ben geweest en er zitten doopsuikers (die dus ook als kraambedankjes gebruikt worden) en geboortechocolaatjes in het assortiment. Gesuikerde amandelbonen in een zakje met een kaartje en een speen eraan inderdaad.
Wij doen in plaats van beschuit met muisjes gekleurde geboortechocolaatjes.
Die chocolaatjes zien er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dank voor jullie felicitaties![]()
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zondag 19 juli 2015 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die chocolaatjes zien er lekker uit.
En dank voor jullie felicitaties![]()
Niet uit mijn hoofd, maar daar ben ik zo achter. De halve familie aan moederskant heeft coeliakie, dus er ligt een redelijk assortiment aan glutenvrije dingen in de winkel.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:14 schreef mignonne het volgende:
Gefeliciteerd Kuuks!kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Hopelijk toch een leuke dag vandaag.
Bedankjes/doopsuikers doen we niet, is hier in de regio ook niet gebruikelijk.
Ik moet wel nog even broeden op wat we dan gaan doen in plaats van beschuit met muisjes. Die chocoladeflikken vind ik wel een idee, weet jij of die glutenvrij zijn LuDann?
En Twist, als je meelurkt, hoe heb jij dat gedaan?
Klumsy had voor mij hele mooie (en lekkere) geboorte cupcakes gedaan maar heel veel mensen waren teleurgesteld dat ik geen beschuit met muisjes hadquote:Op zondag 19 juli 2015 11:14 schreef mignonne het volgende:
Gefeliciteerd Kuuks!kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Hopelijk toch een leuke dag vandaag.
Bedankjes/doopsuikers doen we niet, is hier in de regio ook niet gebruikelijk.
Ik moet wel nog even broeden op wat we dan gaan doen in plaats van beschuit met muisjes. Die chocoladeflikken vind ik wel een idee, weet jij of die glutenvrij zijn LuDann?
En Twist, als je meelurkt, hoe heb jij dat gedaan?
Dat sowiesoquote:Op zondag 19 juli 2015 11:18 schreef Crumpette het volgende:
*noteert* chocola bij mignonne kraambezoek
zou je het voor me na willen vragen?quote:Op zondag 19 juli 2015 11:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Niet uit mijn hoofd, maar daar ben ik zo achter. De halve familie aan moederskant heeft coeliakie, dus er ligt een redelijk assortiment aan glutenvrije dingen in de winkel.
Cakejes is ook een idee maar ik moet nog even bedenken of ik daar zin in hebquote:Op zondag 19 juli 2015 11:19 schreef Skoap het volgende:
[..]
Klumsy had voor mij hele mooie (en lekkere) geboorte cupcakes gedaan maar heel veel mensen waren teleurgesteld dat ik geen beschuit met muisjes had
quote:Op zondag 19 juli 2015 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh heerlijk van die dingen waar je nog niks mee kan. Wel een lange houdbaarheidsdatum, maar dan nog...
Offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Kuukske![]()
Er zit tarwezetmeel in inderdaad. Ik heb mijn moeder even gebeld om te vragen of er nog andere geboorte dingetjes zijn die glutenvrij zijn (die ooievaartjes daar staan in ieder geval geen ingrediënten met gluten op de verpakking) maar die is bij mijn oma vertelt ze me net, mijn opa gaat heel slecht en de verwachting is dat hij zal overlijden vandaag.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
![]()
Nah, B. wil "gewoon" beschuit met muisjes maar ik heb dat liever niet geloof ik. Ik vind het ten eerste stom dat er dan weer zo'n uitzondering is waar E. wat anders moet krijgen. En ten tweede t is niet alleen het beschuit maar ook de muisjes zelf. Vaak zijn van die musket spikkelgevallen ook niet glutenvrij.
Och jeetjequote:Op zondag 19 juli 2015 11:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Er zit tarwezetmeel in inderdaad. Ik heb mijn moeder even gebeld om te vragen of er nog andere geboorte dingetjes zijn die glutenvrij zijn (die ooievaartjes daar staan in ieder geval geen ingrediënten met gluten op de verpakking) maar die is bij mijn oma vertelt ze me net, mijn opa gaat heel slecht en de verwachting is dat hij zal overlijden vandaag.
Die musketzaad dingen zijn niet glutenvrijquote:Op zondag 19 juli 2015 11:26 schreef Mariposas het volgende:
Bij de toko blauwe kleurstof kopen en kokos daarmee kleuren? Of zoiets bestellen http://www.deleukstetaart(...)sketzaad-blauw-80-gr
En dat bv dippen met glutenvrije kaakjes, beschuit of lange vingers. Of chocoladeflikken.
Dank je. Het is geen shock op zich hoor, we hebben in november al afscheid genomen. Hij heeft een aneurysma wat op barsten staat. Ik heb het er niet zo moeilijk mee, we hebben het uitgebreid gehad over dat dit moment eraan zit te komen en ik weet dat hij er klaar voor is. Hij is niet bang. Het is heel verdrietig maar door de lange aanloop is het verwerkingsproces al begonnen zeg maar.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Och jeetjesterkte daarmee
![]()
![]()
En geen haast! Ik heb nog heel lang en dit heeft zeker geen prioriteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |