abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154440011
Och lieve MB wat enorm zuur dat het zo loopt zeg. Wat zul je geschrokken zijn! :{
Bedrust pfff... Heb je iets omhanden daar? Iets om te lezen of te breien/haken? Het is zo naar als het zo loopt, ik hoop dat je ondanks de rust in je lijf ook wat rust in je hoofd hebt er over, en ik duim dat je baby straks mooi gegroeid is.
:)
pi_154440900
Oh MB wat een tegenvaller. Hopelijk heb je wat om handen. en gaat die kleine daar binnen gauw groeien :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154441045
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef MissBliss het volgende:
Godsamme ik net een megapost getypt en nu issie weg :r

Nou even korte versie dan:
Kazy gefeliciteerd *O*
Nieuwe zwangere gefeliciteerd *O*

Ik lig sinds donderdag in het zkh want de baby bleek op een echo toch wel heel klein. De vk had P40 gemeten (met meetlint) maar heeft toch een echo voorgeschreven voor de zekerheid en daarop bleek de baby P3 ;( -O-

Dus nu moet ik rust, rust, rust. Erg saai. Baby doet het wel goed op ctg's en qua bewegingen en vruchtwater etc, dus als dat goed blijft gaan mag ik dinsdag naar huis waar ik nog steeds niks mag doen en dan komt er elke dag iemand een ctg maken. En dan volgende week een echo om te kijken of hij eindelijk gegroeid is of dat dat een beetje stilstaat. Spannend dus!
Oh getsie! Sterkte en succes met de bedrust. Weet wat t is,(weliswaar andere reden maar toch) hoop dat je een leuk boek hebt oid en een beetje gezellige verpleging+kamergenoten.
S. 2014
J. 2016
pi_154441347
Mb wat een zorgen! Hopelijk mag je dinsdag naar huis en kan je mensen inschakelen om je te helpen.
pi_154443483
Oh MB, wat ongelofelijk rot. Hopelijk komt de rust de baby ten goede en beinvloed dat de groei positief! :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154443755
Wel een tip met de wasjes. Ik vind het heel stom als mijn was niet naar ons ruikt. De babywas is al helemaal zoiets. Dus als een ander het voor je doet, lekker in je eigen machine met je eigen wasmiddel.
Mijn schoonmoeder bood aan om me te helpen met de was, 'doe ik de hydrofielen wel, daar zit toch geen emotie aan.' Ja zeg :{w dus die heb ik ook zelf gedaan. :P
Uiteindelijk heeft ze toch babywasje gedaan bij haar thuis toen ik in het ziekenhuis lag en rook mijn baby dus naar haar. :'(

Ja als het je een zorg zal zijn, dan is dit ook niet nuttig verder, maar anders je hormonen gebruiken en er een punt van maken. Eigen geur O+
pi_154444104
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 19:29 schreef Risu het volgende:
Wel een tip met de wasjes. Ik vind het heel stom als mijn was niet naar ons ruikt. De babywas is al helemaal zoiets. Dus als een ander het voor je doet, lekker in je eigen machine met je eigen wasmiddel.
Mijn schoonmoeder bood aan om me te helpen met de was, 'doe ik de hydrofielen wel, daar zit toch geen emotie aan.' Ja zeg :{w dus die heb ik ook zelf gedaan. :P
Uiteindelijk heeft ze toch babywasje gedaan bij haar thuis toen ik in het ziekenhuis lag en rook mijn baby dus naar haar. :'(

Ja als het je een zorg zal zijn, dan is dit ook niet nuttig verder, maar anders je hormonen gebruiken en er een punt van maken. Eigen geur O+
Check! Voetenzak van de autostoel heb ik tweedehands. Deze heeft de vorige eigenaar uitgewassen met een heel vies mierzoet luchtje. Hoe vaak ik deze ook was met mijn eigen spul, de zak blijft stinken naar dat luchtje ;(

MB :* hopelijk mag je dinsdag naar huis met goed nieuws!
pi_154444407
He wat naar MB! Hopelijk groeit ie goed door de rust en mag ie lekker tot 37 weken blijven zitten! Kunnen mensen helpen met het kamertje en de was?

Was sinds Q er is met Neutral en sindsdien ruimt de was naar ehh niks eigenlijk -O- . Maargoed, hou het nog maar even zo, volgens m'n ouders gebruikten zij het vroeger ook omdat ik als baby allergisch was voor waspoeder. Z'n kleertjes ruiken dan wel nergens naar, ik snuif regelmatig even aan z'n hoofdje, die ruikt zo lekker naar hem O+

LuDann ook even in het zh gelegen! Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt?

Stoel, hoop dat ook voor jou de rust helpt en je kindje lekker door zal groeien ;)
pi_154444908
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 19:52 schreef Gevalletje het volgende:
He wat naar MB! Hopelijk groeit ie goed door de rust en mag ie lekker tot 37 weken blijven zitten! Kunnen mensen helpen met het kamertje en de was?

Was sinds Q er is met Neutral en sindsdien ruimt de was naar ehh niks eigenlijk -O- . Maargoed, hou het nog maar even zo, volgens m'n ouders gebruikten zij het vroeger ook omdat ik als baby allergisch was voor waspoeder. Z'n kleertjes ruiken dan wel nergens naar, ik snuif regelmatig even aan z'n hoofdje, die ruikt zo lekker naar hem O+

LuDann ook even in het zh gelegen! Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt?

Stoel, hoop dat ook voor jou de rust helpt en je kindje lekker door zal groeien ;)
Zwitsal geurbuiltjes in de kast <3
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:09:04 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154445017
Thanks dames O+

Ik ben nu 33 + 4 dagen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 16:32 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

oh wat een tegenslag!!
ik hoop zo dat het rust rust rust goed helpt voor de groei van je baby en het nog even mag blijven zitten.
Op hoeveel weken zit je nu? ben het even kwijt.

:*

Heb je hulp die je kan helpen met de wasjes en dingetjes afmaken?
Rot dat alles wat in de knoei komt zo, maar wie weet als de baby strakjes wat gegroeid is en je thuis mag niksen dat je prima de luxe kunt delegeren.

Ja, mijn man en schoonvader zijn vandaag gelijk aan de slag gegaan met het kamertje. Dus er zijn wat dingen opgehangen al enzo, heel fijn O+

En die wasjes kan mn moeder wel doen denk ik, met Neutral dus qua geur kan ze niks verpesten :+. Maar het gaat me ook meer om het tuttelen op dat kamertje enzo, kastje inruimen.. Alles 100 keer verplaatsen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef mignonne het volgende:
Och lieve MB wat enorm zuur dat het zo loopt zeg. Wat zul je geschrokken zijn! :{
Bedrust pfff... Heb je iets omhanden daar? Iets om te lezen of te breien/haken? Het is zo naar als het zo loopt, ik hoop dat je ondanks de rust in je lijf ook wat rust in je hoofd hebt er over, en ik duim dat je baby straks mooi gegroeid is.
Ja, ik ben echt enorm geschrokken :{ P3 klinkt ook gelijk ultradramatisch vind ik. Maar inmiddels wel een beetje aan het idee gewend.
Ik heb wel wat boekjes om te lezen enzo :Y En als er bezoek is mag ik in de rolstoel naar buiten O+ Dat is wel fijn.En ik heb mn laptop dus ik kan vanaf vandaag ook een heel klein beetje werken. Ik weet niet of het echt onder bedrust valt als ik zittend op bed werk, maar hoe meer ik af kan maken voor de baby er is hoe beter wmb. Het geeft me alleen meer stress als ik weet dat mensen op hun foto's wachten en ik doe niks.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Oh getsie! Sterkte en succes met de bedrust. Weet wat t is,(weliswaar andere reden maar toch) hoop dat je een leuk boek hebt oid en een beetje gezellige verpleging+kamergenoten.
Ik heb geen kamergenoten :P Gisteren had ik een vrouw die ingeleid werd en geen Nederlands kon, dus daar had ik ook niet zoveel aan. De verpleging is wel aardig O+

Tis spannend, jammer dat we pas over meer dan een week weten of hij uberhaupt gegroeid is.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154445320
Ik weet het ook niet qua bedrust, maar ik neem aan dat photoshoppen en zulks jou een stuk minder moeite kost dan mij bijvoorbeeld. Maar geen idee hoe strikt ze het willen hebben.

Maar dat tutten ja, dat is zo jammer dat je niet thuis lekker kunt rommelen. Ik hoop dat je dinsdag naar huis kunt en dan toch nog lekker een beetje bezig kunt met je spulletjes. En anders iets van een dekentje haken in het ziekenhuis ofzo? Dat je toch met iets kunt tutten.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:19:00 #62
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154445325
Wat schrikken MB. Wat was de schatting van het gewicht?
pi_154445543
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:06 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Zwitsal geurbuiltjes in de kast <3
Oeh da's wel een goede O+

Fijn dat je je laptop hebt nu MB, dan heb je nog het gevoel iets te kunnen :). Toen ik wat langer moest blijven na de bevalling heb ik vriend gezegd de laptop mee te nemen. Ziekenhuis WiFi viel er vaak uit, maar toch weer wat contact met de buitenwereld was erg fijn O+
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:29:18 #64
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154445674
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef mignonne het volgende:
Ik weet het ook niet qua bedrust, maar ik neem aan dat photoshoppen en zulks jou een stuk minder moeite kost dan mij bijvoorbeeld. Maar geen idee hoe strikt ze het willen hebben.

Maar dat tutten ja, dat is zo jammer dat je niet thuis lekker kunt rommelen. Ik hoop dat je dinsdag naar huis kunt en dan toch nog lekker een beetje bezig kunt met je spulletjes. En anders iets van een dekentje haken in het ziekenhuis ofzo? Dat je toch met iets kunt tutten.
Photoshoppen kost mij weer heel wat minder moeite dan een dekentje haken of breien :P Volgens mij gaat het vooral om lichamelijke inspanning en die heb ik amper met mijn werk (als ik geen fotoshoot aan het doen ben :+).

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef Kyara het volgende:
Wat schrikken MB. Wat was de schatting van het gewicht?
Donderdag was de schatting 1474 gram. Heb het even opgezocht.

Ik zie nu ook staan groei op P1,1. Nog kleiner kennelijk dus dan P3.
Maar goed, ze had het ook over meetfouten, dus het kan ook iets groter zijn. Hoop ik dan maar.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:33:13 #65
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154445794
Volgens mij werken ze met een foutmarge van 10%, en dat maakt best veel verschil idd. Hopelijk groeit hij nog even lekker door :*
pi_154445809
haha ja dat is waar :D nouja ik bedoel meer dat je op die manier wellicht toch nog wat met de baby bezig kunt zijn. Maar als je (nog) niet kunt haken dan schiet het niet zo op nee. Oeh of webshoppen! :9 Dat kost ook weinig moeite.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:39:37 #67
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154445998
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:33 schreef mignonne het volgende:
haha ja dat is waar :D nouja ik bedoel meer dat je op die manier wellicht toch nog wat met de baby bezig kunt zijn. Maar als je (nog) niet kunt haken dan schiet het niet zo op nee. Oeh of webshoppen! :9 Dat kost ook weinig moeite.
Haha, ja dat is wel zo. Ik wilde nog wat aanpassen aan zn geboortekaartje, dat kan ik mooi gaan doen. En shoppen, uiteraard :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij werken ze met een foutmarge van 10%, en dat maakt best veel verschil idd. Hopelijk groeit hij nog even lekker door :*
Ik hoop het ook. Ik schrik toch van dat getal ook al scheelt het niet eens zoveel met 3 natuurlijk. Maar 1,1 is wel het allerkleinste mogelijk natuurlijk ;(
Ziggy played guitar
pi_154446215
Ik kan me voorstellen dat je van die getallen schrikt ja. Ik hoop dat de cijfers dinsdag iets vriendelijker zijn, dat zou fijn zijn. En verder hoop ik dat je wel het gevoel hebt dat je nu in goede handen bent. Er wordt vast goed voor je gezorgd nu :*
pi_154446217
Oh MB wat superrot! ;( Hoop dat de bedrust jullie kleine goed doet en dat hij nog even lekker mag blijven zitten. Veel sterkte met alle spanning en met het niets doen :*.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:52:36 #70
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154446432
Sterkte MB! Hopelijk zijn de cijfers de volgende keer beter :*
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:03:59 #71
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154446800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef mignonne het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je van die getallen schrikt ja. Ik hoop dat de cijfers dinsdag iets vriendelijker zijn, dat zou fijn zijn. En verder hoop ik dat je wel het gevoel hebt dat je nu in goede handen bent. Er wordt vast goed voor je gezorgd nu :*
Dat heb ik wel ja :Y

En daarbij: alle andere factoren zijn tot nu toe wel goed, tis alleen dat ie heel klein is. Dus daar moet ik me maar aan vast houden.

Bedankt voor de lieve reacties allemaal :*
Ik ga even naar de wc (uitje :9 ) en dan een boekje lezen ofzo :W
Ziggy played guitar
pi_154448981
Kazy, nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie naam O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef L0t.. het volgende:
We hebben een kloppend hartje! O+ *O*
Eerste hobbel is weer genomen :). Nu maar weer afwachten.

Vind het nog lastig om hier echt aan te haken, ga proberen wat meer te reageren.
Super! Gefeliciteerd :Y

LuDann, hopelijk beval je binnenkort, met die klachten is het zwanger zijn ook niet fijn lijkt me :*

MB oei dat klinkt niet fijn! Hopelijk groeit de baby wel gewoon verder in zn eigen lijntje...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154449481
Sterkte MB, ik hoop dat de kleine lekker door groeit en dat je de 37 weken gaat halen. Laat je maar goed verwennen ;)
pi_154449746
Sterkte MB. :*
pi_154451183
Sterkte MB... Hopelijk betere cijfers de volgende meting!

Jum misselijk. Wel fijne bevestiging, dat wel :P

[ Bericht 37% gewijzigd door Mapiya op 19-07-2015 16:49:46 ]
pi_154451824
Lijkt me schrikken Missbliss, ik zou je graag wat van mijn/ons P99 kind schenken..!

Net terug van een gezellige barbeque waar vriendje na één biertje aan de cola wilde! Daar heb ik dus even mooi een stokje voor gestoken..
Nu blijft ie nog wel zitten, althans geen enkel teken dat anders doet vermoeden..

Hoe zit het met kraambedankjes/bezoekbedankjes? Is dat nu echt iets wat ze alleen hier in de regio doen? Het is bij de mensen wasr wij recent geweest zijn 'n beetje 50/50..
Dus ik twijfel een beetje of ik 't idee van vriendlief ga uitvoeren of niks doe..
pi_154452359
Ze mogen blij zijn dat ze mijn mooie dochter mochten aanschouwen :+
Geen bedankjes gedaan dus, maar goed bij ons huwelijk hadden we ze wel en zijn we ze vergeten dus.... :+ :')
S. 2014
J. 2016
  zondag 19 juli 2015 @ 05:35:19 #78
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154456919
Ff nachtbraken... Voorwerk is stom! :)

MB ik hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt! Nu al in het ziekenhuis moeten blijven is niet leuk. Hopen dat je nog wel naar huis mag.

Bedankjes voor het kraambezoek worden hier eigenlijk altijd wel gedaan dus die hebben we al klaar staan. Alleen nog een sleutelhanger met de naam er aan doen en ze zijn klaar. Zelf zakjes met snoepjes gemaakt. Dat staat al allemaal klaar. Ook adres stickers op enveloppen voor de kaartjes is al gedaan. Nu alleen nog bevallen....
Oost west, mij best.
  zondag 19 juli 2015 @ 05:54:34 #79
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154456977
Heuh, bedankjes voor kraambezoek heb ik nog nooit gezien/van gehoord.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 19 juli 2015 @ 06:24:03 #80
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154457030
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 05:54 schreef pinquit het volgende:
Dat verschilt schijnbaar heel erg per regio. Hier is het vreemd als je niks geeft. Haha.
Meestal is het snoep met een kleinigheidje erbij. Net als trouwbedankjes.
Oost west, mij best.
  zondag 19 juli 2015 @ 06:46:23 #81
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154457059
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 05:54 schreef pinquit het volgende:
Hier ook nooit gehad.
Vind het sowieso onzin, ook geen bedankjes bij bruiloft gegeven. Doe ik toch ook niet als ik m'n verjaardag heb gevierd? :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_154457085
Ik had bedankjes voor de bruiloft, maar ik heb 80% uiteindelijk zelf op moeten eten omdat mensen vergaten ze mee te nemen! Maar dat was geen ramp met zakjes snoep. Geboorte bedankjes heb ik hier in de regio nog nooit van gehoord.

MissBliss, wat vervelend dat de groei zo achter blijft. Een neefje en nichtje van mij groeiden ook na 7 maanden amper meer en zijn met 36 en 37 weken geboren, maar dat zijn na korte tijd couveuse nu gezonde en actieve kinderen. Ik hoop dat dat ook voor jouw kindje gaat gelden, of nog beter, dat hij nu gewoon gelijk even een inhaalsprint in gaat zetten. Sterkte iig!
  zondag 19 juli 2015 @ 07:50:20 #83
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154457163
Nu ik nog niet bevallen ben, moet ik straks naar een babyshower, waarvoor ik ook nog hapjes moet maken en meenemen. }:| En gisteren het belangrijkste ingrediënt vergeten te kopen, dus dat straks maar even doen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_154457252
Hier doen ze ook niet aan bedankjes voor het kraambezoek. Binnenkort wel een babyshower van een vriendin, wordt ook steeds populairder.
pi_154457267
Hier ook geen bedankjes (hoge noorden) :)
Wel een babyshower, zou met ruim 35 weken zijn maar mijn uk was toen een dikke week oud. Ik vond het heel fijn, want gedoe met deel van vrienden dus even omringd zijn door lieve vriendinnen die me knuffelden en luisterden en kado's mee hadden was heerlijk O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154457287
Ik heb er nog nooit van gehoord, bedankjes. Daar gaat het toch ook niet over? Mensen mogen al blij zijn dat ze mogen komen kijken naar je verse beeb :7. Maar ik kreeg een suprise party, dus dan verwacht niemand iets van je :D.
pi_154457485
Hier (Gelderland) ook nooit geboortebedankjes gezien.

Trouwbedankjes hadden we wel
pi_154457534
Ik ken het wel, dan krijg je van die geboortesuikertjes mee. Of van die amandelen in suiker.
Met een klein sokje er omheen ofzo, wat vervolgens iedereen wegknikkert.
  zondag 19 juli 2015 @ 09:43:02 #89
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154457650
Is iets van beneden de rivieren/iets katholieks volgens mij.
Kwak
  zondag 19 juli 2015 @ 10:06:18 #90
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154457887
Ik zit hier in het katholieke zuiden, maar ook hier geen geboortebedankjes (meer?) hoor, bij geen van mijn vriendinnen, en bij mezelf ook niet.
pi_154457896
Meld!

Die bedankjes kennen we hier ook niet inderdaad! (Noorden)

Beschuit met muisjes kunnen ze krijgen :+
Maar dit weekend niet, want het is hier wederom rustig :O
pi_154457938
MB, wat schrikken zeg. Hopenlijk groeit de kleine goed!

En IMA, word je geduld al op de proef gesteld?

De vader van de Duutser is hier op bezoek. Heel erg gezellig. Ze hadden ook een paar cadeautjes voor ons meegenomen: Een krat bier uit Zuid-Duitsland, 4 flessen wijn die blijkbaar de Queen ook gedronken heeft en een fles whiskey. 8)7 . Oh, en een kurketrekker...
pi_154457973
Mjah, wel een beetje, maar ik vind het ook niet heel vervelend hoor. Je komt een beetje in een gekke modus, meer in jezelf gekeerd, afwachten wat er komt. Ach, een weekje nog maximaal!

Oh en lekker! Heb jij wat aan, zulke cadeaus :D
pi_154458092
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
MB, wat schrikken zeg. Hopenlijk groeit de kleine goed!

En IMA, word je geduld al op de proef gesteld?

De vader van de Duutser is hier op bezoek. Heel erg gezellig. Ze hadden ook een paar cadeautjes voor ons meegenomen: Een krat bier uit Zuid-Duitsland, 4 flessen wijn die blijkbaar de Queen ook gedronken heeft en een fles whiskey. 8)7 . Oh, en een kurketrekker...
Oh heerlijk van die dingen waar je nog niks mee kan. Wel een lange houdbaarheidsdatum, maar dan nog.. :').

Offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154458138
Kuuk,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerd!! :*
pi_154458145
kuukske gefeliciteerd :*

SPOILER
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154458177
Vanmiddag maar hopen op wat mooier weer en dan nog wat leuks ondernemen en er nog wat van maken vandaag.
pi_154458235
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken het wel, dan krijg je van die geboortesuikertjes mee. Of van die amandelen in suiker.
Met een klein sokje er omheen ofzo, wat vervolgens iedereen wegknikkert.
Dat heb ik ook weleens gekregen. Maar niemand eet het op het idd

En gefeliciteerd!
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Daui op 19-07-2015 10:54:10 ]
  zondag 19 juli 2015 @ 10:51:07 #99
409579 LuDann
All the way
pi_154458334
Gefeliciteerd Kuukske.

SPOILER
Ik geef geen geboortesuikers, maar ik weet dat het hier weleens gedaan wordt. Mijn ouders hebben namelijk een snoepwinkel waar ik een tijdje manager ben geweest en er zitten doopsuikers (die dus ook als kraambedankjes gebruikt worden) en geboortechocolaatjes in het assortiment. Gesuikerde amandelbonen in een zakje met een kaartje en een speen eraan inderdaad.

Wij doen in plaats van beschuit met muisjes gekleurde geboortechocolaatjes.

SPOILER
  zondag 19 juli 2015 @ 10:51:31 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154458338
Kan een buikbaby ook teveel/vaak bewegen eigks? :+
En heb een beetje pre-menstruatie zeurbuik, behh best vervelend.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')