Oh getsie! Sterkte en succes met de bedrust. Weet wat t is,(weliswaar andere reden maar toch) hoop dat je een leuk boek hebt oid en een beetje gezellige verpleging+kamergenoten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef MissBliss het volgende:
Godsamme ik net een megapost getypt en nu issie weg
Nou even korte versie dan:
Kazy gefeliciteerd
Nieuwe zwangere gefeliciteerd
Ik lig sinds donderdag in het zkh want de baby bleek op een echo toch wel heel klein. De vk had P40 gemeten (met meetlint) maar heeft toch een echo voorgeschreven voor de zekerheid en daarop bleek de baby P3![]()
Dus nu moet ik rust, rust, rust. Erg saai. Baby doet het wel goed op ctg's en qua bewegingen en vruchtwater etc, dus als dat goed blijft gaan mag ik dinsdag naar huis waar ik nog steeds niks mag doen en dan komt er elke dag iemand een ctg maken. En dan volgende week een echo om te kijken of hij eindelijk gegroeid is of dat dat een beetje stilstaat. Spannend dus!
Check! Voetenzak van de autostoel heb ik tweedehands. Deze heeft de vorige eigenaar uitgewassen met een heel vies mierzoet luchtje. Hoe vaak ik deze ook was met mijn eigen spul, de zak blijft stinken naar dat luchtjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:29 schreef Risu het volgende:
Wel een tip met de wasjes. Ik vind het heel stom als mijn was niet naar ons ruikt. De babywas is al helemaal zoiets. Dus als een ander het voor je doet, lekker in je eigen machine met je eigen wasmiddel.
Mijn schoonmoeder bood aan om me te helpen met de was, 'doe ik de hydrofielen wel, daar zit toch geen emotie aan.' Ja zegdus die heb ik ook zelf gedaan.
![]()
Uiteindelijk heeft ze toch babywasje gedaan bij haar thuis toen ik in het ziekenhuis lag en rook mijn baby dus naar haar.![]()
Ja als het je een zorg zal zijn, dan is dit ook niet nuttig verder, maar anders je hormonen gebruiken en er een punt van maken. Eigen geur
Zwitsal geurbuiltjes in de kast <3quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:52 schreef Gevalletje het volgende:
He wat naar MB! Hopelijk groeit ie goed door de rust en mag ie lekker tot 37 weken blijven zitten! Kunnen mensen helpen met het kamertje en de was?
Was sinds Q er is met Neutral en sindsdien ruimt de was naar ehh niks eigenlijk. Maargoed, hou het nog maar even zo, volgens m'n ouders gebruikten zij het vroeger ook omdat ik als baby allergisch was voor waspoeder. Z'n kleertjes ruiken dan wel nergens naar, ik snuif regelmatig even aan z'n hoofdje, die ruikt zo lekker naar hem
LuDann ook even in het zh gelegen! Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt?
Stoel, hoop dat ook voor jou de rust helpt en je kindje lekker door zal groeien
Ja, mijn man en schoonvader zijn vandaag gelijk aan de slag gegaan met het kamertje. Dus er zijn wat dingen opgehangen al enzo, heel fijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:32 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
oh wat een tegenslag!!
ik hoop zo dat het rust rust rust goed helpt voor de groei van je baby en het nog even mag blijven zitten.
Op hoeveel weken zit je nu? ben het even kwijt.
Heb je hulp die je kan helpen met de wasjes en dingetjes afmaken?
Rot dat alles wat in de knoei komt zo, maar wie weet als de baby strakjes wat gegroeid is en je thuis mag niksen dat je prima de luxe kunt delegeren.
Ja, ik ben echt enorm geschrokkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef mignonne het volgende:
Och lieve MB wat enorm zuur dat het zo loopt zeg. Wat zul je geschrokken zijn!![]()
Bedrust pfff... Heb je iets omhanden daar? Iets om te lezen of te breien/haken? Het is zo naar als het zo loopt, ik hoop dat je ondanks de rust in je lijf ook wat rust in je hoofd hebt er over, en ik duim dat je baby straks mooi gegroeid is.
Ik heb geen kamergenotenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh getsie! Sterkte en succes met de bedrust. Weet wat t is,(weliswaar andere reden maar toch) hoop dat je een leuk boek hebt oid en een beetje gezellige verpleging+kamergenoten.
Oeh da's wel een goedequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:06 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Zwitsal geurbuiltjes in de kast <3
Photoshoppen kost mij weer heel wat minder moeite dan een dekentje haken of breienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef mignonne het volgende:
Ik weet het ook niet qua bedrust, maar ik neem aan dat photoshoppen en zulks jou een stuk minder moeite kost dan mij bijvoorbeeld. Maar geen idee hoe strikt ze het willen hebben.
Maar dat tutten ja, dat is zo jammer dat je niet thuis lekker kunt rommelen. Ik hoop dat je dinsdag naar huis kunt en dan toch nog lekker een beetje bezig kunt met je spulletjes. En anders iets van een dekentje haken in het ziekenhuis ofzo? Dat je toch met iets kunt tutten.
Donderdag was de schatting 1474 gram. Heb het even opgezocht.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef Kyara het volgende:
Wat schrikken MB. Wat was de schatting van het gewicht?
Haha, ja dat is wel zo. Ik wilde nog wat aanpassen aan zn geboortekaartje, dat kan ik mooi gaan doen. En shoppen, uiteraardquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:33 schreef mignonne het volgende:
haha ja dat is waarnouja ik bedoel meer dat je op die manier wellicht toch nog wat met de baby bezig kunt zijn. Maar als je (nog) niet kunt haken dan schiet het niet zo op nee. Oeh of webshoppen!
Dat kost ook weinig moeite.
Ik hoop het ook. Ik schrik toch van dat getal ook al scheelt het niet eens zoveel met 3 natuurlijk. Maar 1,1 is wel het allerkleinste mogelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:33 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij werken ze met een foutmarge van 10%, en dat maakt best veel verschil idd. Hopelijk groeit hij nog even lekker door
Dat heb ik wel jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef mignonne het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je van die getallen schrikt ja. Ik hoop dat de cijfers dinsdag iets vriendelijker zijn, dat zou fijn zijn. En verder hoop ik dat je wel het gevoel hebt dat je nu in goede handen bent. Er wordt vast goed voor je gezorgd nu
Super! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef L0t.. het volgende:
We hebben een kloppend hartje!![]()
Eerste hobbel is weer genomen. Nu maar weer afwachten.
Vind het nog lastig om hier echt aan te haken, ga proberen wat meer te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |