Dat verschilt schijnbaar heel erg per regio. Hier is het vreemd als je niks geeft. Haha.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:54 schreef pinquit het volgende:
Heuh, bedankjes voor kraambezoek heb ik nog nooit gezien/van gehoord.
Hier ook nooit gehad.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:54 schreef pinquit het volgende:
Heuh, bedankjes voor kraambezoek heb ik nog nooit gezien/van gehoord.
Oh heerlijk van die dingen waar je nog niks mee kan. Wel een lange houdbaarheidsdatum, maar dan nog..quote:Op zondag 19 juli 2015 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
MB, wat schrikken zeg. Hopenlijk groeit de kleine goed!
En IMA, word je geduld al op de proef gesteld?
De vader van de Duutser is hier op bezoek. Heel erg gezellig. Ze hadden ook een paar cadeautjes voor ons meegenomen: Een krat bier uit Zuid-Duitsland, 4 flessen wijn die blijkbaar de Queen ook gedronken heeft en een fles whiskey.. Oh, en een kurketrekker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Dat heb ik ook weleens gekregen. Maar niemand eet het op het iddquote:Op zondag 19 juli 2015 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken het wel, dan krijg je van die geboortesuikertjes mee. Of van die amandelen in suiker.
Met een klein sokje er omheen ofzo, wat vervolgens iedereen wegknikkert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Daui op 19-07-2015 10:54:10 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef geen geboortesuikers, maar ik weet dat het hier weleens gedaan wordt. Mijn ouders hebben namelijk een snoepwinkel waar ik een tijdje manager ben geweest en er zitten doopsuikers (die dus ook als kraambedankjes gebruikt worden) en geboortechocolaatjes in het assortiment. Gesuikerde amandelbonen in een zakje met een kaartje en een speen eraan inderdaad.
Wij doen in plaats van beschuit met muisjes gekleurde geboortechocolaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |