Ik kom er niet vandaan hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:47 schreef Dannes het volgende:
[..]
De Groningers zijn hier wel in de meerderheid.
Ongetwijfeld waar. Rechtenstudie stelt niet veel voor. Ideaal dus. Relatief makkelijke studie, veel tijd om te drinken en ondertussen te excelleren in je studie. Alleen maar voordelen dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gozer dat zei ik niet. Lees nu maar even de strekking van mijn post na, dan snap je het vanzelf.
Ik heb verder niks tegen Rechten, toffe studie, zeker nodig. Alleen technische studies zijn wat lastiger over het algemeen, big deal.
Als je er bij een technische studie de ballen van snapt blijf je bezig inderdaad. Gelukkig heb ik daar geen last van en ik ga volgend jaar een bestuursjaar erbij doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Ongetwijfeld waar. Rechtenstudie stelt niet veel voor. Ideaal dus. Relatief makkelijke studie, veel tijd om te drinken en ondertussen te excelleren in je studie. Alleen maar voordelen dus.
wil je nu een koekje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je er bij een technische studie de ballen van snapt blijf je bezig inderdaad. Gelukkig heb ik daar geen last van en ik ga volgend jaar een bestuursjaar erbij doen.
Ideaal.
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:47 schreef Dannes het volgende:
[..]
De Groningers zijn hier wel in de meerderheid.
Dat mag alleen als je daar een speciale reden voor hebt, is niet de standaardquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?
Dat mag alleen bij uitzondering. In dit topic mogen zowel Joosie200 als ik dat, ik vanwege een verstoorde fijne motoriek, van Joosie weet ik de reden niet. Alle andere studenten gebruiken dus gewoon pen en papierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?
Ik vanwege hetzelfde + reuma. Mag dus alleen als je daarvoor een medische indicatie hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:47 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dat mag alleen bij uitzondering. In dit topic mogen zowel Joosie200 als ik dat, ik vanwege een verstoorde fijne motoriek, van Joosie weet ik de reden niet. Alle andere studenten gebruiken dus gewoon pen en papier
Goed. Lekker onderuit op de bank.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nóg beter dan vorige keer. En met jou?
PEC praat met Royston Drenthe. Goed idee?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed. Lekker onderuit op de bank.
Drenthe kon best voetballen. Hopen op Hahn ook denk ik?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC praat met Royston Drenthe. Goed idee?
Ik ook trouwens. Op de sofa op het balkon.
Ja, hopen wel. Maar die kans is niet zo heel groot ben ik bang, nu Mulder weg is. Wel een of ander Braziliaans megasupertalent in de pijplijn die naar Europa komt en bij PEC gaat spelen via een huur bij PSG.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drenthe kon best voetballen. Hopen op Hahn ook denk ik?
Ik zag het ja. Super toch!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hopen wel. Maar die kans is niet zo heel groot ben ik bang, nu Mulder weg is. Wel een of ander Braziliaans megasupertalent in de pijplijn die naar Europa komt en bij PEC gaat spelen via een huur bij PSG.
Lache man. Straks is 'ie heel goed bij PEC, in de winterstop weer terug, net op tijd voor de knock-outfase van de Champions League.quote:
Hoe heette de burgertent?quote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Maharbal het volgende:
Eindelijk hadden ze goede burgers op een festival gisteren. Heb voor de verandering fatsoenlijk gegeten
Ah. Op Werchter was er ook een standje waar ze goddelijke burgers maakten en van een paar Vlamingen begreep ik dat het van een Nederlandse kok was, dus misschien dezelfde. Maar is niet zo.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
http://buitenwesten.am/nieuwsbrief/07-09-2014/
Eens. Hele goede trend.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah. Op Werchter was er ook een standje waar ze goddelijke burgers maakten en van een paar Vlamingen begreep ik dat het van een Nederlandse kok was, dus misschien dezelfde. Maar is niet zo.
Ik vind het trouwens een uitstekende trend, dat er steeds beter eten op festivals wordt verkocht. Nog maar een paar jaar geleden moest je het echt hebben van ranzige fabrieksburgers met meer saus dan een mens in een jaar nodig heeft, maar nu kun je serieus goed eten. Fijn als je er dagen door moet brengen
Ja, op Werchter was ook een biefstukbar. Was wel een beetje prijzig.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eens. Hele goede trend.
Je kon gisteren zelfs biefstuk krijgen van Loetje
Dat is het nadeel inderdaad. Maar goed, op mijn eerste festival was ik gewoon misselijk van al het vet op dag drie. Dan betaal ik liever wat minder meer voor normaal voedselquote:Op zondag 19 juli 2015 17:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar 15 euro voor een burger, dat zijn ook wel prijzen die iets hoger liggen dan de meuk van vroeger.
Achja, ik weet nog goed hoe je vroeger 3 dagen enkel broodjes frikandel en friet at. Genietenquote:Op zondag 19 juli 2015 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het nadeel inderdaad. Maar goed, op mijn eerste festival was ik gewoon misselijk van al het vet op dag drie. Dan betaal ik liever wat minder voor normaal voedsel
15 is overigens wel echt debiel. Tien kan ik mee akkoord gaan.
Nou, niet echt dus. Ik heb mijn eerste festival volgens mij alleen hot dogs gegeten.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja, ik weet nog goed hoe je vroeger 3 dagen enkel broodjes frikandel en friet at. Genieten
heerlijk toch? Beetje gezond doen op pinkpop. pffff....quote:Op zondag 19 juli 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, niet echt dus. Ik heb mijn eerste festival volgens mij alleen hot dogs gegeten.
Ik wil gewoon lekker eten, of het al dan niet gezond is interesseert me niet zo veel.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijk toch? Beetje gezond doen op pinkpop. pffff....
Je slaat de plank weer als vanouds volledig mis Yreal. Het punt is dat festivaleten best van goede kwaliteit kan zijn, ook 'niet gezond eten' (of hoe je het ook wilt noemen).quote:Op zondag 19 juli 2015 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijk toch? Beetje gezond doen op pinkpop. pffff....
Wat is een hipsterburger?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:12 schreef IPA35 het volgende:
Hipsterburgers![]()
Ik maak zelf veel lekkerdere
Mmmm.. nooit zo'n last gehad van slechte frikandellen ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer als vanouds volledig mis Yreal. Het punt is dat festivaleten best van goede kwaliteit kan zijn, ook 'niet gezond eten' (of hoe je het ook wilt noemen).
[..]
Wat is een hipsterburger?
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:12 schreef Yreal het volgende:
Bah, 4 voor bestuursrecht. Maar eens op zoek naar een invulling van komend semester....
Nee, je moet een bundel voor fiscale wetgeving hebben. Je Kluwers gebruik je nauwelijks voor belastingrecht.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:14 schreef Accursius het volgende:
RUG'ers, is een nieuwe kluwer set van belang voor de vakken Belastingrecht 1 en bedrijfseconomie voor fiscalisten? Ik kan me dat haast niet voorstellen.
Mooi, die heb ik liggen van KPMGquote:Op maandag 20 juli 2015 12:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je moet een bundel voor fiscale wetgeving hebben. Je Kluwers gebruik je nauwelijks voor belastingrecht.
Ai, dat is minder.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:12 schreef Yreal het volgende:
Bah, 4 voor bestuursrecht. Maar eens op zoek naar een invulling van komend semester....
Mijn essaycijfer staat nog steeds niet in SIS dus kan bachelors niet aanvragen. Moet ik daar al achteraan gaan?quote:
Oké dank je wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:47 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dat mag alleen bij uitzondering. In dit topic mogen zowel Joosie200 als ik dat, ik vanwege een verstoorde fijne motoriek, van Joosie weet ik de reden niet. Alle andere studenten gebruiken dus gewoon pen en papier
Staat er hier ook nog niet in. Kan je geen toevoeging doen op je diploma aanvraag ofzo?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn essaycijfer staat nog steeds niet in SIS dus kan bachelors niet aanvragen. Moet ik daar al achteraan gaan?
Hij is echt heel vet.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Oké dank je wel.
Even een andere vraag: ik heb een aantal andere delen van deze reeks doorgelezen en het viel me op dat eriksd nogal vaak word uitgescholden voor dik, waarom?
De reden is zijn onmenselijk grote buikomvang.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Oké dank je wel.
Even een andere vraag: ik heb een aantal andere delen van deze reeks doorgelezen en het viel me op dat eriksd nogal vaak word uitgescholden voor dik, waarom?
hehequote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Oké dank je wel.
De omvang van zijn lichaam is nóg groter dan zijn ego.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Oké dank je wel.
Niet overdrijven he... groter dan dat ego is fysiek niet mogelijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
De omvang van zijn lichaam is nóg groter dan zijn ego.
Ik wil misschien dat laatste vak gaan volgen. Welke delen van Boekhouden Geboekstaafd zijn nu eigenlijk nodig? Er zijn 3 delen van elk zo'n 80 euro...quote:Op maandag 20 juli 2015 12:14 schreef Accursius het volgende:
RUG'ers, is een nieuwe kluwer set van belang voor de vakken Belastingrecht 1 en bedrijfseconomie voor fiscalisten? Ik kan me dat haast niet voorstellen.
Alleen deel 1 neem ik aanquote:Op maandag 20 juli 2015 17:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik wil misschien dat laatste vak gaan volgen. Welke delen van Boekhouden Geboekstaafd zijn nu eigenlijk nodig? Er zijn 3 delen van elk zo'n 80 euro...
Lijkt mij ook.quote:
Hij is niet dik.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef Sefarad het volgende:
Maken jullie nu een grapje of hoe zit dat?
Het lijkt me namelijk sterk aangezien eriksd lid is geweest van het corps en daarnaast een gerespecteerd jurist (en doctor?) is en dikke mensen worden in de kringen van het corps toch niet echt gewaardeerd?
Het zou m'n beeld van eriksd namelijk nogal veranderen aangezien ik altijd dacht dat hij een soort Real life Harvey Specter was.
Wellicht dat Paxcon (omdat mod) of Ryon (omdat lid geweest van corps en vaak inhoudelijk sterke posts) hier antwoord op kan geven?
Andere users zijn natuurlijk ook vrij om te antwoorden.
Zie je Harvey al avond na avond en zelfs overdag tijdens werk zuur doen op internet en de tijd nemen om hbo'ers en andere in zijn ogen totaal onbelangrijke mensen de maat te nemen op een internetforum? Nee nee, Erik is iets te vaak op fok actief om een hippe Harvey-like dude te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef Sefarad het volgende:
Het lijkt me namelijk sterk aangezien eriksd lid is geweest van het corps en daarnaast een gerespecteerd jurist (en doctor?) is en dikke mensen worden in de kringen van het corps toch niet echt gewaardeerd?
Het zou m'n beeld van eriksd namelijk nogal veranderen aangezien ik altijd dacht dat hij een soort Real life Harvey Specter was.
Wellicht dat Paxcon (omdat mod) of Ryon (omdat lid geweest van corps en vaak inhoudelijk sterke posts) hier antwoord op kan geven?
Erik was helemaal geen lid. Die zat gewoon iedere avond Guild Wars te spelen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef Sefarad het volgende:
Nee dat was Mahar tochquote:Op maandag 20 juli 2015 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Erik was helemaal geen lid. Die zat gewoon iedere avond Guild Wars te spelen.
Erik heeft vaak een grote mond dus hij krijgt vaak een grote mond terug. Niks bijzonders verder.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef Sefarad het volgende:
Dit dus. Daar moet je echt doorheen prikken. Dit doen we ook bij anderen. Iedereen wordt herinnerd aan de dingen die hij heeft uitgespookt.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Erik heeft vaak een grote mond dus hij krijgt vaak een grote mond terug. Niks bijzonders verder.
Klinkt tof.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Meest twijfelachtige/kritieke tentamen gehaald.
Vreemde tijd voor een uitslag, maar goed, hij is binnen.
Studententien is voor één keer prima.
International Health Law trouwens.
Nog serveersters gehosseld?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit dus. Daar moet je echt doorheen prikken. Dit doen we ook bij anderen. Iedereen wordt herinnerd aan de dingen die hij heeft uitgespookt.
Bedankt.quote:
Bezig met een fout geparkeerde scooter.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nope.![]()
Heb je nog iemand geholpen met een verkeersboete?
We laten het toe. Anders gaat ie alleen maar harder eten.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Sefarad het volgende:
Het is me inderdaad opgevallen dat Eriksd vaak nogal hard en ietwat elitair uit de hoek komt (niet alleen tegen hbo'ers maar ook tegen fiscaal economen in het algemeen en fiscaal juristen die werken bij accountantskantoren) maar ik dacht juist dat dat komt omdat hij een echte boss is, zowel op kantoor waar hij blijk geeft van zijn partnerambities als daar buiten bij bijvoorbeeld het corps.
Dat klopt dus wellicht niet helemaal maargoed, dan heb je altijd Ryon nog om tegenop te kijken maar ik zal hem uit respect niet vergelijken met Harvey Specter aangezien ik weet dat hij daar niet echt een fan van is.
http://forum.fok.nl/user/history/165633quote:Op maandag 20 juli 2015 22:25 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij volgt Erik dit topic allang niet meer trouwens, maar goed.
Nope, beetje overpricedquote:
Waarom boycot?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope, beetje overpriced
De wedstrijd wordt ook geboycot door de fanatics van PSV en Groningen, zal wel een sfeerloze boel worden
Ze hebben wel een punt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.groningenfanat(...)ohan-cruijff-schaal/
WAAJJOOOOOW 32 euro. Man, wat een huilies...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.groningenfanat(...)ohan-cruijff-schaal/
De prijs op zich is in vergelijking met gratis kaarten elders exorbitant hoog. Kun je 32 euro nog niet veel geld vinden, het is wel 16x meer dan dat je elders voor een kaart voor die wedstrijd betaaltquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
WAAJJOOOOOW 32 euro. Man, wat een huilies...
Rijke tatta.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan haal je hem elders.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:23 schreef underground1009 het volgende:
[..]
De prijs op zich is in vergelijking met gratis kaarten elders exorbitant hoog. Kun je 32 euro nog niet veel geld vinden, het is wel 16x meer dan dat je elders voor een kaart voor die wedstrijd betaalt
Wat een waardeloze logicaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:23 schreef underground1009 het volgende:
[..]
De prijs op zich is in vergelijking met gratis kaarten elders exorbitant hoog. Kun je 32 euro nog niet veel geld vinden, het is wel 16x meer dan dat je elders voor een kaart voor die wedstrijd betaalt
Dat is de autocombiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vind het een gezever. Dan koop je toch gewoon lekker op vakantieveilingen je kaartje? Niet op vakantieveilingen hoeven komen is al 32 euro waard....quote:
En dat terwijl een thuiswedstrijd van Groningen tegen PSV 24 tot 32 euro kost.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:28 schreef Maharbal het volgende:
Wat een gejank om EUR 32.
Sommige mensen hebben te veel vrije tijd.
De Arena kost dan ook gewoon wat meer dan de euroborg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat terwijl een thuiswedstrijd van Groningen tegen PSV 24 tot 32 euro kost.
Die prijzen mogen wel omhoog als ze ook je lessen Nederlands er van moeten betalen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
Mijn salaris moet ook betaalt worden natuurlijk...
Wat kost een seizoenskaart van Arsenal eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:03 schreef Blistering het volgende:
Kom ik aan met m'n Arsenal ticketprijzen300 euro voor Arsenal - Chelsea, gekkenwerk.
1400 euro ofzo. Hoeveel je ook duurdere hebt van 2800 euroquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat kost een seizoenskaart van Arsenal eigenlijk?
Ai, dat is een hoop geldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
1400 euro ofzo. Hoeveel je ook duurdere hebt van 2800 euro
Ja, idem hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:02 schreef Paxcon het volgende:
De bekerfinale was iets van 55 euro ofzo, maar dat was wel genotMooiste wedstrijd die ik ooit live heb gezien.
Yep. Ik sta op de wachtlijst, maar volgens mij is die inmiddels 7 jaar lang. Dus tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben en hopelijk genoeg verdien dan kan ik die seizoenskaart ook echt bemachtigenquote:
Nee, dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, idem hierNiet dezelfde bekerfinale als jij, maar toch.
Wil je ook in Londen gaan wonen dan? Of ga je negentien keer per jaar op en neer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yep. Ik sta op de wachtlijst, maar volgens mij is die inmiddels 7 jaar lang. Dus tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben en hopelijk genoeg verdien dan kan ik die seizoenskaart ook echt bemachtigen
In Londen wonen is een droom, maar dat zal heel lastig worden vrees ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil je ook in Londen gaan wonen dan? Of ga je negentien keer per jaar op en neer?
quote:In hoger beroep is de 44-jarige Utrechter Mark van D. opnieuw vrijgesproken van de moord op zijn partner Vivica Spong (31) en hun ongeboren zoon Julian in juli 2012.
Het gerechtshof vindt, net als de rechtbank eerder, dat er te weinig bewijs is voor moord.
Wel staat volgens de rechtbank vast dat de verdachte heeft gelogen en op internet heeft gezocht op zoektermen als 'nek breken' en 'ethanol inademen'.
Eigenlijk belachelijk dat Arsenal zulke toegangsprijzen heeft terwijl ze het minste uitgeven. Mensen zeggen dat Manchester City een koopclub is die het voetbal kapot maakt maar ze maken het wel veel toegankelijker voor mensen met hun lage toegangsprijzenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yep. Ik sta op de wachtlijst, maar volgens mij is die inmiddels 7 jaar lang. Dus tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben en hopelijk genoeg verdien dan kan ik die seizoenskaart ook echt bemachtigen
Zo grappig is dat toch niet?quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Motor AVB gehaald![]()
Alleen langzame slalom onvoldoende.
Was eigenlijk de oefening die ik het makkelijkst vond (naast met motor lopen), maar tijdens het examen ging hij echt klote. Maakt niet uit verder, maar toch jammer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Langzame slalom is het vaakst een struikelblok inderdaad.
Hoor je wel vaker. Boeiend, gehaald is gehaald. Veel vaker ga je die langzame slalom niet meer doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was eigenlijk de oefening die ik het makkelijkst vond (naast met motor lopen), maar tijdens het examen ging hij echt klote. Maakt niet uit verder, maar toch jammer.
Congrats!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Motor AVB gehaald![]()
Alleen langzame slalom onvoldoende.
ik reed af met een meid die leste op een ninja....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoor je wel vaker. Boeiend, gehaald is gehaald. Veel vaker ga je die langzame slalom niet meer doen.
Ik vraag me af of ik 'm nog kan met mijn motor. Mijn motor is niet echt gemaakt voor de langzame slalom
Heb ik buiten die oefening om ook nooit gedaan, rij hem altijd gewoon terug bij de rijschool.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:30 schreef Yreal het volgende:
Wat je trouwens helemaal nooit meer doet is achteruit lopend de motor op de standaard zetten
achteruit laten rollen, veel makkelijker ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb ik buiten die oefening om ook nooit gedaan, rij hem altijd gewoon terug bij de rijschool.
ga spottenquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:01 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen, 2 uur te vroeg bij m'n gate
Ben al door de securityquote:
daar kan je gewoon weer uit he, dat weet je? Bovendien is er voor mijn gevoel genoeg te zien daar.quote:
Ja maarja zo omslachtig allemaal. Zit hier goed hoor, lekker Netflix kijken en fokken :p Panoterras kom ik wekelijks dus dat ken ik nu welquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
daar kan je gewoon weer uit he, dat weet je? Bovendien is er voor mijn gevoel genoeg te zien daar.
je gaat naar Frankfurt toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja maarja zo omslachtig allemaal. Zit hier goed hoor, lekker Netflix kijken en fokken :p Panoterras kom ik wekelijks dus dat ken ik nu wel
Londen. Naar Frankfurt ga ik over 2 weken met de ICE.quote:
Enjoy! Londen is zo ontzettend gaaf, aanrader om thee te drinken: Blue Boar. Je krijgt dan voor 4 pond ofzo een complete set met een melkkannetje, schaaltje suikerklontjes etcquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Londen. Naar Frankfurt ga ik over 2 weken met de ICE.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef underground1009 het volgende:
Zo, hoorzitting gehad. Oldenhuis was voorzitter, vond 'm erg vriendelijkKon rustig m'n verhaal doen, paar vragen gekregen. Morgen beslist het bestuur, vrijdag krijg ik de uitslag per mail, maandag schriftelijk.
Even wat anders, Etsu, is dit niet wat voor jou? Stage oid?
http://rozenotaris.nl/
Die linker dude ook.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kind kijkt echt van "Wat doe ik hier"?
Mijn god, die foto.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kind kijkt echt van "Wat doe ik hier"?
Spannend. Hopelijk is de uitslag positiefquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef underground1009 het volgende:
Zo, hoorzitting gehad. Oldenhuis was voorzitter, vond 'm erg vriendelijk Kon rustig m'n verhaal doen, paar vragen gekregen. Morgen beslist het bestuur, vrijdag krijg ik de uitslag per mail, maandag schriftelijk.
Ik heb al twee bachelors gedaan op die manier. Ik ga nu een master doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef Mr_White4321 het volgende:
Ik weet niet of je nog een andere studie wilt doen, maar dan kan je beter wachten met aanvragen i.v.m. het betalen van het instellingsgeld.
ik heb hem ook eindelijk binnen nu.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:59 schreef Tchock het volgende:
Eindelijk mijn laatste cijfer in SIS dus definitief diploma's aangevraagd.Mag ze 28 augustus (
) komen ophalen.
Christus. Das nasty. Je zou al maar een contract hebben getekend.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, opeens een 5 voor m'n laatste tentamen van de master. Had ik echt nooit verwacht.
Fijn een mondeling gaan regelen en weer de boeken in, jezus.
/edit: als dat mondeling regelen al lukt, ik zie er niets over in de oer.
Heb gelukkig al een afgeronde master, maar het is nog steeds kut.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Christus. Das nasty. Je zou al maar een contract hebben getekend.
ik heb al 3 dagen amper gegeten ja. Veel te veel te doen en dan ineens zijn de keukens al dicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawol. Ik ben nu wel helemaal kapot en zelfs een beetje ziek.Maar was wel leuk. Jij dan?
En ik zit al de hele dag mezelf vol te proppen (heb al 3 subways en 2 zakken chips op). Heb de hele week zó slecht gegeten dat ik nu nog steeds honger heb.Echt niet normaal.
![]()
Zekerquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk is de uitslag positief
Wat had je voor handelsrecht her?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawol. Ik ben nu wel helemaal kapot en zelfs een beetje ziek.Maar was wel leuk. Jij dan?
En ik zit al de hele dag mezelf vol te proppen (heb al 3 subways en 2 zakken chips op). Heb de hele week zó slecht gegeten dat ik nu nog steeds honger heb.Echt niet normaal.
![]()
Mooi man.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:54 schreef underground1009 het volgende:
[..]
ZekerDeze jongen mag gewoon door!
Ben ik erg blij mee haha
ik had al gepost dat ik ging en dat we moesten meetten. En toen poste jij dat je te ver weg zat...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet meegekregen? En hoe weet jij nou waar ik zat?
Waar vlieg je heen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:39 schreef Yreal het volgende:
Man man. Mijn oortjes zijn gesneuveld bij de airport security. Saai vliegen zo.
Copenhagen naar Amsterdam. Was even vergeten hoe veel vloeistof ik wel niet bij me had en nadat mijn tas 3x door de scanner was geweest vonden ze me niet leuk meer...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waar vlieg je heen?
Ik ben nu in Londen maar het is echt zaadweer hier. Kom je hier om te fotograferenNu maar chillen in de hotel lobby met koffie en bier.
Godzijdank voor herkansingen of niet Y.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Copenhagen naar Amsterdam. Was even vergeten hoe veel vloeistof ik wel niet bij me had en nadat mijn tas 3x door de scanner was geweest vonden ze me niet leuk meer...
het scheelde niet veel of ik had voorover mogen bukken...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godzijdank voor herkansingen of niet Y.
Dat is ook gewoon dom. Je weet dit van te voren. Iedereen die al eerder heeft gevlogen weet dit, kun je gewoon rekening mee houden. Overigens oortjes en geen koptelefoonquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Copenhagen naar Amsterdam. Was even vergeten hoe veel vloeistof ik wel niet bij me had en nadat mijn tas 3x door de scanner was geweest vonden ze me niet leuk meer...
absoluut. Maar meestal heb ik niks bij me... Was gewoon vergeten hoeveel het wel niet was allemaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon dom. Je weet dit van te voren. Iedereen die al eerder heeft gevlogen weet dit, kun je gewoon rekening mee houden. Overigens oortjes en geen koptelefoon
Wauw. Heb eigenlijk helemaal niet door dat het zo hard waait.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerst omwaaien, daarna werd het ding over de tegels een paar meter weggesleept.
Wegwaaien dus.
Spareribs express is de enige optie. Alle andere thuisafgehaald toko's zijn Turken die een zompig stuk dood dier als spareribs beschouwen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Wauw. Heb eigenlijk helemaal niet door dat het zo hard waait.
Ik wil - heel ploerterig - spare-ribs thuis laten bezorgen (Amsterdam). Dat loopt vaak uit op een ranzige bak reuzel. Iemand die een tent kan aanraden?
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:55 schreef Joosie200 het volgende:
Vier dagen op rij in de zon in Nijmegen en omstreken gewandeld. Drie dagen op rij langs het Radboud gewandeld en nu thuis. Volledig kapot maar wel met mijn eerste vierdaagse kruisje
Dankquote:
Beetje genoten van de Nijmeegse vierdaagse feesten? Of lekker lui uit je balkon/raam gekeken naar het volk wat langs trok via de St. Annastraat vrijdag? Of ben je het type Nijmegenaar die de stad ontvlucht?quote:
Mooi werk. Denk dat ik het ook maar eens moet proberen. Ik heb met musea en verder de toerist uithangen in mijn 4 dagen copenhagen toch ook 89 km gelopen...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DankNu op naar de 100e editie, hopelijk word ik ingeloot. Kan ik voor het kroontje. Wel zo toepasselijk wanneer de organisatie gaat voor het predicaat 'koninklijke'.
De geruchten gaan dat W-A of Maxima de opening verzorgen dan wel een van zijn dochters mee zal lopen.
[..]
Beetje genoten van de Nijmeegse vierdaagse feesten? Of lekker lui uit je balkon/raam gekeken naar het volk wat langs trok via de St. Annastraat vrijdag? Of ben je het type Nijmegenaar die de stad ontvlucht?
Zodat je diezelfde mening kan verkondigen natuurlijk. Maar dan ook nog kan roepen : "kijk maar, ik heb het gewoon even gedaan !".quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
Als je de vierdaagse wil lopen moet je dat natuurlijk vooral doen en mijn mening is geen cent waard, maar...
Ik snap echt helemaal niets van waarom mensen vrijwillig expres vier keer 50 kilometer gaan wandelen. Wat verschrikkelijk lijkt me dat zeg, hemel. Beetje in zo'n lange stoet uur na uur na uur na uur en dat dan meerdere dagen achter elkaar
Vroeger hadden we ook zoiets, maar dan 5 kilometer (4 dagen). Vond dat al heel veel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zodat je diezelfde mening kan verkondigen natuurlijk. Maar dan ook nog kan roepen : "kijk maar, ik heb het gewoon even gedaan !".
Zo waar een kennedymars dus in etappesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi werk. Denk dat ik het ook maar eens moet proberen. Ik heb met musea en verder de toerist uithangen in mijn 4 dagen copenhagen toch ook 89 km gelopen...
Bustedquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zodat je diezelfde mening kan verkondigen natuurlijk. Maar dan ook nog kan roepen : "kijk maar, ik heb het gewoon even gedaan !".
Ik heb daar een keer vol een lantarenpaal gekopt...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook zoiets, maar dan 5 kilometer (4 dagen). Vond dat al heel veel.
Baasquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo waar een kennedymars dus in etappes
[..]
Busted
Hoe dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer vol een lantarenpaal gekopt...
Dus? Iedereen die kan lopen en blarenpleisters kan aanschaffen kan de vierdaagse lopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor mij is het niet te doen om het wandelen, dat boeit me niks. Ik wou de vierdaagse een keer gelopen hebben om voor mezelf eens te bewijzen dat zoiets gewoon kan, zelfs met reuma. Hoe vaak ik ook in die 4 dagen er fysiek doorheen zat ben ik mentaal gewoon doorgegaan. De aanhouder wint en tis uiteindelijk een mindgame waarbij mind > body opgaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
Als je de vierdaagse wil lopen moet je dat natuurlijk vooral doen en mijn mening is geen cent waard, maar...
Ik snap echt helemaal niets van waarom mensen vrijwillig expres vier keer 50 kilometer gaan wandelen. Wat verschrikkelijk lijkt me dat zeg, hemel. Beetje in zo'n lange stoet uur na uur na uur na uur en dat dan meerdere dagen achter elkaar
De avondvierdaagse jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook zoiets, maar dan 5 kilometer (4 dagen). Vond dat al heel veel.
Dat had ik vorige week op de camping. Ik had geen licht en ik had best wat op, dus ik liep zo regelrecht tegen een paal aan (in het donker).quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goeie vraag... Gewoon wandelen recht tegen een paal aan...
Waar zat jij dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week op de camping. Ik had geen licht en ik had best wat op, dus ik liep zo regelrecht tegen een paal aan (in het donker).
Smaken verschillen, blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor mij is het niet te doen om het wandelen, dat boeit me niks. Ik wou de vierdaagse een keer gelopen hebben om voor mezelf eens te bewijzen dat zoiets gewoon kan, zelfs met reuma. Hoe vaak ik ook in die 4 dagen er fysiek doorheen zat ben ik mentaal gewoon doorgegaan. De aanhouder wint en tis uiteindelijk een mindgame waarbij mind > body opgaat.
Verder is de sfeer geweldig in de grote doortochtplaatsen (dag 1: Elst, dag 2: Wijchen, dag 3: Groesbeek, dag 4: Cuijk) en de 'intocht' terug bij de Wedren door het volk langs de kant. Die sfeer kun je net zo goed proeven door daar aan de zijlijn te staan natuurlijk
Dat is wel lekker altijd ja, jezelf door je eigen lichamelijke falen heen pushen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor mij is het niet te doen om het wandelen, dat boeit me niks. Ik wou de vierdaagse een keer gelopen hebben om voor mezelf eens te bewijzen dat zoiets gewoon kan, zelfs met reuma. Hoe vaak ik ook in die 4 dagen er fysiek doorheen zat ben ik mentaal gewoon doorgegaan. De aanhouder wint en tis uiteindelijk een mindgame waarbij mind > body opgaat.
Verder is de sfeer geweldig in de grote doortochtplaatsen (dag 1: Elst, dag 2: Wijchen, dag 3: Groesbeek, dag 4: Cuijk) en de 'intocht' terug bij de Wedren door het volk langs de kant. Die sfeer kun je net zo goed proeven door daar aan de zijlijn te staan natuurlijk
[..]
De avondvierdaagse ja
Hoe is dat nuttig? Kreeg niet de indruk dat je religieus was...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaken verschillen, blijkt maar weer.
Als ik ooit veel verder wil wandelen dan nuttig is ga ik wel een pelgrimstocht doen of zo.
Lees anders mijn post nog een paar keer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe is dat nuttig? Kreeg niet de indruk dat je religieus was...
Oh sorry.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees anders mijn post nog een paar keer.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup.
☒ Lezen
☒ Schrijven
☒ Lopen
☑ Motorrijden
Pelgrimstocht lijkt mij nou niks. Ben je nog langer mee bezig, geen leuke sfeer onderweg. Maar eens met dat eerste, smaken verschillen inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaken verschillen, blijkt maar weer.
Als ik ooit veel verder wil wandelen dan nuttig is ga ik wel een pelgrimstocht doen of zo.
Chill is het niet onderwegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is wel lekker altijd ja, jezelf door je eigen lichamelijke falen heen pushen.
Je hebt daar in de buurt een boot waar de trein op kan. Vind ik best wel gaafquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
We hebben van te voren inkopen gedaan in Duitsland. Ik denk dat er zo'n 1000 euro aan drank, eten, drinken en sigaretten voor 11 man werd gescand.
Waar gaat ie heen dan? Denemarken?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt daar in de buurt een boot waar de trein op kan. Vind ik best wel gaaf
[ afbeelding ]
Japan. Kost driehonderd euro retourtje en doet er 25 minuten over. Wist je dat vorig jaar niet?quote:
Wow, nooit geweten idd. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Japan. Kost driehonderd euro retourtje en doet er 25 minuten over. Wist je dat vorig jaar niet?
Verkeerde eiland. Dat ding vaart hier. https://www.google.nl/map(...)d:0x2b8cc103c39a5b55quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten idd. Weer wat geleerd.
Ah.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verkeerde eiland. Dat ding vaart hier. https://www.google.nl/map(...)d:0x2b8cc103c39a5b55
Knallen ze dus gewoon een ICE op. Geen probleem
Ik had dus de trein nog genomen naar zweden. Moet zeggen dat het me wel heel tof lijkt om daar die hele lange afstanden te doen per trein.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah.Als ik naar Scandinavië zou gaan, zou ik met het vliegtuig gaan en vanaf daar een auto huren. Trein is helemaal niet handig.
Azoren in augustus, Portugal in oktober. Dan wil ik nog iets eind augustus...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
Vertel eens Y, wat zijn je vakantieplannen verder?
Y de vakantieganger, heel jaar rondquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Azoren in augustus, Portugal in oktober. Dan wil ik nog iets eind augustus...
Jij?
Goed jaar qua reisjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Y de vakantieganger, heel jaar rond
Ik vertrek maandagavond naar Turkije en dan 3 weken op rondreis, maar ik lig nu halfdood in bed. Maandagochtend afspraak met de huisarts, dan zien we wel weer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Azoren in augustus, Portugal in oktober. Dan wil ik nog iets eind augustus...
Jij?
Pas maar op, je koelkast raakt nog eens volquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 3 reisjes dit jaar en er komen er nog 5 landen bij.![]()
Dit jaar dus al in frankrijk, monaco, noorwegen, dennemarken, zweden, duitsland en belgie geweest. Daar komen dus sowieso nog spanje en portugal bij.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 3 reisjes dit jaar en er komen er nog 5 landen bij.![]()
Magneetjes bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pas maar op, je koelkast raakt nog eens vol
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/ethiopiequote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:43 schreef Etsu het volgende:
Als ik dan toch word neergeschoten, of ziek word, prima, alles beter dan in Nederland overlijden.
Mijn haat voor Nederland groeit met de week.
Pauperland, pauperregeltjes, kutweer, alles is hier kut. Ik zie mezelf gelukkiger worden buiten Nederland.quote:
Weinig landen waar dingen zo goed geregeld zijn als hier.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pauperland, pauperregeltjes, kutweer, alles is hier kut. Ik zie mezelf gelukkiger worden buiten Nederland.
Klinkt cru, maar zo voelt het wel.
En daarnaast heb ik geen redenen om nog langer in Nederland te blijven, want mijn ouders gaan binnen nu en paar jaar ook emigreren. Dan kan ik beter mijn heil zoeken op de Nederlandse Antillen oid.
Ja, dat is wel zo. Maar ik woon liever in een land waar ik gelukkig kan zijn. Hier ben/kan ik dat niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weinig landen waar dingen zo goed geregeld zijn als hier.
Wat maakt je dan gelukkig en hoe stopt nederland je daar in?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar ik woon liever in een land waar ik gelukkig kan zijn. Hier ben/kan ik dat niet.
Maar goed, eerst maar de studie(s) afmaken en helemaal klaar zijn. Dan zie ik wel weer. Tot die tijd hou ik het wel even vol.
Ik wil ook ergens de komende jaren een wereldreis maken met een goede vriend van me, misschien verander ik nog wel van gedachten. Alles kan.![]()
De zon. Het is nu godverdomme 25 juli 2015, dan verwacht ik geen regen en code geel/rood.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat maakt je dan gelukkig en hoe stopt nederland je daar in?
Boefje. Stuur je ze een briefje met dat je het er niet mee eens bent...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:58 schreef Etsu het volgende:
Oh nog eentje: vandaag een boete van 59 euro op de mat gekregen voor te hard rijden. In Duitsland mag je rustig 150 km.
Nederland
Goed punt. Had een huis gekocht in vietnam. Met jouw poen ben je daar de koning...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
De zon. Het is nu godverdomme 25 juli 2015, dan verwacht ik geen regen en code geel/rood.
Nu jij weer: wat heb ik in Nederland wat ik in het buitenland niet heb?
Nah, het is wel gewoon terecht hoor, ik reed gewoon te hard op een weg waar je 50 mocht en Pax had me al vaker voor gewaarschuwd maar ik was het even vergeten ofzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Boefje. Stuur je ze een briefje met dat je het er niet mee eens bent...
Wat moet ik in Vietnam?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goed punt. Had een huis gekocht in vietnam. Met jouw poen ben je daar de koning...
alsof je daarvoor stoppen...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, het is wel gewoon terecht hoor, ik reed gewoon te hard op een weg waar je 50 mocht en Pax had me al vaker voor gewaarschuwd maar ik was het even vergeten ofzo.Heb al betaald, anders kom ik maandag het land niet uit he.
Genoeg. Maar op het weer na, wat is daar wel dat we hier niet hebben?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
De zon. Het is nu godverdomme 25 juli 2015, dan verwacht ik geen regen en code geel/rood.
Nu jij weer: wat heb ik in Nederland wat ik in het buitenland niet heb?
daar moest nog een "ze" inquote:
Scandinavië heeft knappe jongens. Nederland totaal niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Genoeg. Maar op het weer na, wat is daar wel dat we hier niet hebben?
[..]
daar moest nog een "ze" in
Ok, eens. Ik was eergisteren in Zweden, alleen maar goden en fotomodellen ja...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Scandinavië heeft knappe jongens. Nederland totaal niet.
Dus je bent met me eens dat ik niet in Nederland thuishoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ok, eens. Ik was eergisteren in Zweden, alleen maar goden en fotomodellen ja...
Extreem knappe mensen in Zweden zijn niet echt een argument tegen Nederland.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je bent met me eens dat ik niet in Nederland thuishoor.
Jawel, want ik heb geen vriendje en dat vind ik eerder in het buitenland dan in Nederland.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Extreem knappe mensen in Zweden zijn niet echt een argument tegen Nederland.
Geile tieners en twintigers op een camping? Niet bepaald representatief...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
Afgelopen week in Denemarken verschillende nationaliteiten ontmoet en paar meisjes uit Schotland/Ierland/Engeland vonden mij echt 'beautiful' vergeleken met hun jongens en zouden me zo doen, maar het is dat ik homo was. En een jongen uit Noorwegen heeft vier nachten lang naar mij lopen zoeken (terwijl ik sliep).
Zegt wel genoeg.
Allemaal mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geile tieners en twintigers op een camping? Niet bepaald representatief...
De eilanden zijn toch niet echt pro-homo, of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb geen vriendje en dat vind ik eerder in het buitenland dan in Nederland.
Vallen ze niet onder de Nederlandse wetgeving?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
De eilanden zijn toch niet echt pro-homo, of vergis ik me nu?
Wat klink je down...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vallen ze niet onder de Nederlandse wetgeving?
Nouja, boeiend verder, wat mij betreft blijf ik voor de rest van mn leven vrijgezel en sterf ik op m'n 30ste. Maar dan heb ik tenminste nog van m'n leven genoten.
No shit.quote:
Whatsup dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
No shit.
We maken er maar beste van denk ik dan maar weer.![]()
Ach, ieder leven is verschillend, ene lukt hem/haar alles en is hij/zij gelukkig en heeft hij/zij alles voor elkaar. Ik ben flink het tegenovergestelde ervan. Niet erg, kan gebeuren, maar dan zoek ik mijn heil niet hier maar in het buitenland. Iets wat mij gelukkig maakt (denk ik).quote:
Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, ieder leven is verschillend, ene lukt hem/haar alles en is hij/zij gelukkig en heeft hij/zij alles voor elkaar. Ik ben flink het tegenovergestelde ervan. Niet erg, kan gebeuren, maar dan zoek ik mijn heil niet hier maar in het buitenland. Iets wat mij gelukkig maakt (denk ik).
Het enige advies wat ik dan kan geven is zoeken naar wat je gelukkig maakt en dat zoveel mogelijk en altijd doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, ieder leven is verschillend, ene lukt hem/haar alles en is hij/zij gelukkig en heeft hij/zij alles voor elkaar. Ik ben flink het tegenovergestelde ervan. Niet erg, kan gebeuren, maar dan zoek ik mijn heil niet hier maar in het buitenland. Iets wat mij gelukkig maakt (denk ik).
En dat is voor mij reizen. Ik vind reizen echt leuk en kan er echt van genieten. Nieuwe dingen/culturele dingen zien. Ik heb één doel en dat is van iedere hoofdstad een koelkastmagneetje (hoe cruquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het enige advies wat ik dan kan geven is zoeken naar wat je gelukkig maakt en dat zoveel mogelijk en altijd doen.
Tja, niks houdt je tegen je huis te verhuren en uit je koffer te gaan leven...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat is voor mij reizen. Ik vind reizen echt leuk en kan er echt van genieten. Nieuwe dingen/culturele dingen zien. Ik heb één doel en dat is van iedere hoofdstad een koelkastmagneetje (hoe cru) kopen en ophangen aan mijn koelkast. En natuurlijk mijn studies halen, want dat is wel belangrijk natuurlijk.
Verder heb ik geen 'reden' om in Nederland te blijven. Familie heb ik (bijna) niet meer, werk heb ik niet, vrienden geen idee, de tijd zal het leren. De afgelopen jaar ben ik best extreem veel te vaak weggeweest en ik vond dat vele malen leuker dan hier zitten en blijven.
Na de zomer maar even alle prioriteiten op het rijtje zetten. Het lijkt er nu op dat ik de studie een beetje laat zitten en voornamelijk geniet van het leven. Dat is niet goed.
Jawel, mijn studies. Eerst dat afronden voordat ik allemaal gekke dingen ga doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja, niks houdt je tegen je huis te verhuren en uit je koffer te gaan leven...
Bachelor is er toch bijna? Dan kan je zo je koffers pakken. En anders kan je iedere maand weg...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, mijn studies. Eerst dat afronden voordat ik allemaal gekke dingen ga doen.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:02 schreef Tchock het volgende:
Wat je ook doet, ik zou sowieso zorgen dat je zo veel mogelijk profiteert van het voordeel dat je hebt doordat je volkomen financieel onafhankelijk bent. Ja, natuurlijk heb je er niet om gevraagd, maar nu je dat geld hebt heb je iets wat maar weinig mensen van onze leeftijd hebben en dat is totale vrijheid. Dus genieten.
Ik moet nog 2 vakken volgend jaar en beide zijn pas in blok 4. Dus ik ga blok 1 t/m blok 3 wat vakken doen die nuttig zijn voor notarieel (zelfs Omzet- en Overdachtsbelasting, een verdieping op FAR (quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bachelor is er toch bijna? Dan kan je zo je koffers pakken. En anders kan je iedere maand weg...
Woohoo, een extra vakje hier en daar. Kan je gewoon prima reizen dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.Is mijn gedachte ook.
[..]
Ik moet nog 2 vakken volgend jaar en beide zijn pas in blok 4. Dus ik ga blok 1 t/m blok 3 wat vakken doen die nuttig zijn voor notarieel (zelfs Omzet- en Overdachtsbelasting, een verdieping op FAR (![]()
)), dan zie ik wel weer. Ik kan nu toch geen kant op. RGR en Handelsrecht opnieuw doen zal ik toch moeten.
Ik ga het liefst op wereldreis voor een jaar, niet echt handig als je telkens naar Nederland moet vliegen om een tentamen te maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Woohoo, een extra vakje hier en daar. Kan je gewoon prima reizen dus.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ok, eens. Ik was eergisteren in Zweden, alleen maar goden en fotomodellen Somaliërs ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |