Ik kom er niet vandaan hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:47 schreef Dannes het volgende:
[..]
De Groningers zijn hier wel in de meerderheid.
Ongetwijfeld waar. Rechtenstudie stelt niet veel voor. Ideaal dus. Relatief makkelijke studie, veel tijd om te drinken en ondertussen te excelleren in je studie. Alleen maar voordelen dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gozer dat zei ik niet. Lees nu maar even de strekking van mijn post na, dan snap je het vanzelf.
Ik heb verder niks tegen Rechten, toffe studie, zeker nodig. Alleen technische studies zijn wat lastiger over het algemeen, big deal.
Als je er bij een technische studie de ballen van snapt blijf je bezig inderdaad. Gelukkig heb ik daar geen last van en ik ga volgend jaar een bestuursjaar erbij doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Ongetwijfeld waar. Rechtenstudie stelt niet veel voor. Ideaal dus. Relatief makkelijke studie, veel tijd om te drinken en ondertussen te excelleren in je studie. Alleen maar voordelen dus.
wil je nu een koekje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je er bij een technische studie de ballen van snapt blijf je bezig inderdaad. Gelukkig heb ik daar geen last van en ik ga volgend jaar een bestuursjaar erbij doen.
Ideaal.
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:47 schreef Dannes het volgende:
[..]
De Groningers zijn hier wel in de meerderheid.
Dat mag alleen als je daar een speciale reden voor hebt, is niet de standaardquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?
Dat mag alleen bij uitzondering. In dit topic mogen zowel Joosie200 als ik dat, ik vanwege een verstoorde fijne motoriek, van Joosie weet ik de reden niet. Alle andere studenten gebruiken dus gewoon pen en papierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?
Ik vanwege hetzelfde + reuma. Mag dus alleen als je daarvoor een medische indicatie hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:47 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dat mag alleen bij uitzondering. In dit topic mogen zowel Joosie200 als ik dat, ik vanwege een verstoorde fijne motoriek, van Joosie weet ik de reden niet. Alle andere studenten gebruiken dus gewoon pen en papier
Goed. Lekker onderuit op de bank.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nóg beter dan vorige keer. En met jou?
PEC praat met Royston Drenthe. Goed idee?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed. Lekker onderuit op de bank.
Drenthe kon best voetballen. Hopen op Hahn ook denk ik?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC praat met Royston Drenthe. Goed idee?
Ik ook trouwens. Op de sofa op het balkon.
Ja, hopen wel. Maar die kans is niet zo heel groot ben ik bang, nu Mulder weg is. Wel een of ander Braziliaans megasupertalent in de pijplijn die naar Europa komt en bij PEC gaat spelen via een huur bij PSG.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drenthe kon best voetballen. Hopen op Hahn ook denk ik?
Ik zag het ja. Super toch!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hopen wel. Maar die kans is niet zo heel groot ben ik bang, nu Mulder weg is. Wel een of ander Braziliaans megasupertalent in de pijplijn die naar Europa komt en bij PEC gaat spelen via een huur bij PSG.
Lache man. Straks is 'ie heel goed bij PEC, in de winterstop weer terug, net op tijd voor de knock-outfase van de Champions League.quote:
Hoe heette de burgertent?quote:Op zondag 19 juli 2015 16:43 schreef Maharbal het volgende:
Eindelijk hadden ze goede burgers op een festival gisteren. Heb voor de verandering fatsoenlijk gegeten
Ah. Op Werchter was er ook een standje waar ze goddelijke burgers maakten en van een paar Vlamingen begreep ik dat het van een Nederlandse kok was, dus misschien dezelfde. Maar is niet zo.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
http://buitenwesten.am/nieuwsbrief/07-09-2014/
Eens. Hele goede trend.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah. Op Werchter was er ook een standje waar ze goddelijke burgers maakten en van een paar Vlamingen begreep ik dat het van een Nederlandse kok was, dus misschien dezelfde. Maar is niet zo.
Ik vind het trouwens een uitstekende trend, dat er steeds beter eten op festivals wordt verkocht. Nog maar een paar jaar geleden moest je het echt hebben van ranzige fabrieksburgers met meer saus dan een mens in een jaar nodig heeft, maar nu kun je serieus goed eten. Fijn als je er dagen door moet brengen
Ja, op Werchter was ook een biefstukbar. Was wel een beetje prijzig.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eens. Hele goede trend.
Je kon gisteren zelfs biefstuk krijgen van Loetje
Dat is het nadeel inderdaad. Maar goed, op mijn eerste festival was ik gewoon misselijk van al het vet op dag drie. Dan betaal ik liever wat minder meer voor normaal voedselquote:Op zondag 19 juli 2015 17:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar 15 euro voor een burger, dat zijn ook wel prijzen die iets hoger liggen dan de meuk van vroeger.
Achja, ik weet nog goed hoe je vroeger 3 dagen enkel broodjes frikandel en friet at. Genietenquote:Op zondag 19 juli 2015 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het nadeel inderdaad. Maar goed, op mijn eerste festival was ik gewoon misselijk van al het vet op dag drie. Dan betaal ik liever wat minder voor normaal voedsel
15 is overigens wel echt debiel. Tien kan ik mee akkoord gaan.
Nou, niet echt dus. Ik heb mijn eerste festival volgens mij alleen hot dogs gegeten.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja, ik weet nog goed hoe je vroeger 3 dagen enkel broodjes frikandel en friet at. Genieten
heerlijk toch? Beetje gezond doen op pinkpop. pffff....quote:Op zondag 19 juli 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, niet echt dus. Ik heb mijn eerste festival volgens mij alleen hot dogs gegeten.
Ik wil gewoon lekker eten, of het al dan niet gezond is interesseert me niet zo veel.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijk toch? Beetje gezond doen op pinkpop. pffff....
Je slaat de plank weer als vanouds volledig mis Yreal. Het punt is dat festivaleten best van goede kwaliteit kan zijn, ook 'niet gezond eten' (of hoe je het ook wilt noemen).quote:Op zondag 19 juli 2015 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijk toch? Beetje gezond doen op pinkpop. pffff....
Wat is een hipsterburger?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:12 schreef IPA35 het volgende:
Hipsterburgers![]()
Ik maak zelf veel lekkerdere
Mmmm.. nooit zo'n last gehad van slechte frikandellen ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer als vanouds volledig mis Yreal. Het punt is dat festivaleten best van goede kwaliteit kan zijn, ook 'niet gezond eten' (of hoe je het ook wilt noemen).
[..]
Wat is een hipsterburger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |