Ik kom er niet vandaan hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:47 schreef Dannes het volgende:
[..]
De Groningers zijn hier wel in de meerderheid.
Ongetwijfeld waar. Rechtenstudie stelt niet veel voor. Ideaal dus. Relatief makkelijke studie, veel tijd om te drinken en ondertussen te excelleren in je studie. Alleen maar voordelen dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gozer dat zei ik niet. Lees nu maar even de strekking van mijn post na, dan snap je het vanzelf.
Ik heb verder niks tegen Rechten, toffe studie, zeker nodig. Alleen technische studies zijn wat lastiger over het algemeen, big deal.
Als je er bij een technische studie de ballen van snapt blijf je bezig inderdaad. Gelukkig heb ik daar geen last van en ik ga volgend jaar een bestuursjaar erbij doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Ongetwijfeld waar. Rechtenstudie stelt niet veel voor. Ideaal dus. Relatief makkelijke studie, veel tijd om te drinken en ondertussen te excelleren in je studie. Alleen maar voordelen dus.
wil je nu een koekje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je er bij een technische studie de ballen van snapt blijf je bezig inderdaad. Gelukkig heb ik daar geen last van en ik ga volgend jaar een bestuursjaar erbij doen.
Ideaal.
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:47 schreef Dannes het volgende:
[..]
De Groningers zijn hier wel in de meerderheid.
Dat mag alleen als je daar een speciale reden voor hebt, is niet de standaardquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?
Dat mag alleen bij uitzondering. In dit topic mogen zowel Joosie200 als ik dat, ik vanwege een verstoorde fijne motoriek, van Joosie weet ik de reden niet. Alle andere studenten gebruiken dus gewoon pen en papierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Klopt het dat je in Groningen de tentamens op de computer mag maken in plaats van alles op te schrijven en zo ja, bij welke universiteiten mag dat nog meer?
Ik vanwege hetzelfde + reuma. Mag dus alleen als je daarvoor een medische indicatie hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:47 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dat mag alleen bij uitzondering. In dit topic mogen zowel Joosie200 als ik dat, ik vanwege een verstoorde fijne motoriek, van Joosie weet ik de reden niet. Alle andere studenten gebruiken dus gewoon pen en papier
Goed. Lekker onderuit op de bank.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nóg beter dan vorige keer. En met jou?
PEC praat met Royston Drenthe. Goed idee?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed. Lekker onderuit op de bank.
Drenthe kon best voetballen. Hopen op Hahn ook denk ik?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC praat met Royston Drenthe. Goed idee?
Ik ook trouwens. Op de sofa op het balkon.
Ja, hopen wel. Maar die kans is niet zo heel groot ben ik bang, nu Mulder weg is. Wel een of ander Braziliaans megasupertalent in de pijplijn die naar Europa komt en bij PEC gaat spelen via een huur bij PSG.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drenthe kon best voetballen. Hopen op Hahn ook denk ik?
Ik zag het ja. Super toch!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hopen wel. Maar die kans is niet zo heel groot ben ik bang, nu Mulder weg is. Wel een of ander Braziliaans megasupertalent in de pijplijn die naar Europa komt en bij PEC gaat spelen via een huur bij PSG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |