En die hobbitquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:09 schreef Racerblade het volgende:
Hey, dat is die gozer van The Wire.
nog nachtmerries van de bug in de orb-count in crackdown 1.quote:
Oh man, please let it bequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Als ze aankondigen dat Below vandaag uitkomt ben ik blij.
langspeelplaat Yi blijft in herhaling vallenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
English dubbed American hipster in Scalebound: Microsoft is gonna be Microsoft.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
langspeelplaat Yi blijft in herhaling vallen
Zolang ze blijven dubben blijft het een relevante klacht die niet vaak genoeg herhaald kan worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
langspeelplaat Yi blijft in herhaling vallen
Hahahaha ja hoor. Geloof je het zelf. Jij bent de enige die er over klaagt. Ons interesseert het geen fuck of het een Amerikaan is of niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zolang ze blijven dubben blijft het een relevante klacht die niet vaak genoeg herhaald kan worden.
Game ziet er verder prima uit en zou met originele stemmen een system-seller kunnen zijn geweest voor me...
Battletoad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:30 schreef Pheno het volgende:
Ik zie een fapje dat Killer Instinct heet seizoen 3
Jullie fappen waarschijnlijk op alles 'Amerikaans' en Engels... dus dan maakt het idd weinig uit. Ik wil mijn games gewoon in de originele taal, en met wat gevarieerdere characters wat betreft afkomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahahaha ja hoor. Geloof je het zelf. Jij bent de enige die er over klaagt. Ons interesseert het geen fuck of het een Amerikaan is of niet.
tuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Zouden digitaal verkregen games op de 360 ook backwards compatibel zijn?
nja games met gold iig welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja. Dat zijn ze al voor Preview Program members.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Scalebound viel wat tegen. Toen stroomde ik in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Buitendam het volgende:
Tot nu toe ben ik niet echt enthousiast.
zever niet zo johquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jullie fappen waarschijnlijk op alles 'Amerikaans' en Engels... dus dan maakt het idd weinig uit. Ik wil mijn games gewoon in de originele taal, en met wat gevarieerdere characters wat betreft afkomst.
Zo tuurlijk is dat niet. Moeite om er iets over te vinden. Hopen dat mijn Injustice over te zetten is. En Crysis 3.quote:
Japanse game hoort gewoon in het Japans te spelen te zijn. Klaar. Niet dubbed omdat een stel kneuzen anders flipped ...quote:
Lijkt me zo relax om dat te mogen bepalen als individu voor iedereenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Japanse game hoort gewoon in het Japans te spelen te zijn. Klaar. Niet dubbed omdat een stel kneuzen anders flipped ...
als je nou een schijfje erin doet of download. Dat maakt geen rest uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo tuurlijk is dat niet. Moeite om er iets over te vinden. Hopen dat mijn Injustice over te zetten is. En Crysis 3.
Een Japanse Cowboy. Dit ziet er heel realistisch uit. Jammer dat er iemand naast staat die het vertaalt. Liever gewoon in de originele taal.quote:
Dat is wat ze doen wanneer ze die keus eruit slopen en dus alleen een dub aanbieden, ipv beide keuzes...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me zo relax om dat te mogen bepalen als individu voor iedereen![]()
Geniet van dit voorrecht he!
Krijg een beetje het idee dat je gewoon een racist bent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jullie fappen waarschijnlijk op alles 'Amerikaans' en Engels... dus dan maakt het idd weinig uit. Ik wil mijn games gewoon in de originele taal, en met wat gevarieerdere characters wat betreft afkomst.
DLC werkt ook niet nog niet, ik vind het wel een valide vraag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je nou een schijfje erin doet of download. Dat maakt geen rest uit.
En Skylinesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:37 schreef Maver24 het volgende:
Train Simulator naar de console. Halleluja
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef s0ul1991 het volgende:
Wie gaat nou in hemelsnaam nou een city builder spelen op een console?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef s0ul1991 het volgende:
als het maar in de originele taal isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik. Tropico werkt prima.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef s0ul1991 het volgende:
Vind ik totaal niet werken met een controller (Tropico 5 gespeeld) Net als een RTS spelen op een console. Het kan maar echt handig is het niet.quote:
Ah ja, die komt ook nog in 2016quote:
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Krijg een beetje het idee dat je gewoon racist ben.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ai. Een game over die aids overdragers uit Groningen.
straks kun je je keyboard gebruiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:41 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet werken met een controller (Tropico 5 gespeeld) Net als een RTS spelen op een console. Het kan maar echt handig is het niet.
Fan favorite hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Starbound, laat ze dat spel eerst eens afmaken joh
Wat wel tof zou zijn is als je die game naar Windows 10 streamt dat je dan ook met de keyboard + muis kunt gebruikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
straks kun je je keyboard gebruiken.
Wil hem ook wel op de X1 hoor, maar op de PC is ie al zo lang in early accesquote:
Is wel aandoenlijk toch. Hand in de broekzak en stotteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:48 schreef Buitendam het volgende:
Huur nou gewoon iemand in die kan presenteren.
Fucking ginger gaat zowat kapot op dat podium
Zit wereldwijd weet ik hoeveel man te kijken, zetten ze er zo 1 op het podiumquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is wel aandoenlijk toch. Hand in de broekzak en stotteren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit wereldwijd weet ik hoeveel man te kijken, zetten ze er zo 1 op het podium
daarom moet je directeuren en developers geen pr laten doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit wereldwijd weet ik hoeveel man te kijken, zetten ze er zo 1 op het podium
Daarom altijd Ubiyonce.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom moet je directeuren en developers geen pr laten doen.
En die was wel zo baggerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
De trailer van de eerste Homefront zag er ook kek uit destijds.
Inderdaad.quote:
Heb jij eigenlijk zelf al een Xbox one, of wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:57 schreef Yi-Long het volgende:
Eindelijk weer eens een shooter. Daar zijn er nog niet genoeg van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |