Ach is maar net hoe ze gefotografeerd wordt. Zaterdag in het Sportpaleis zag ze er fantastisch uit!quote:Op maandag 30 november 2015 20:23 schreef Prego het volgende:
[..]
brrrrr wat een eng mens is het geworden
22 jarige ex verloofde van Peter Jan Rens (Virginia).quote:
ach, het is maar net hoe ze opgemaakt is en belicht wordt.quote:Op maandag 30 november 2015 21:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach is maar net hoe ze gefotografeerd wordt. Zaterdag in het Sportpaleis zag ze er fantastisch uit!
Lekker strak nog.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Huuuuu...
Madonna zou ik ook niet in het donker willen tegenkomen
[ afbeelding ]
ex?! * Aventura gaat snel naar het pjr-topicquote:Op maandag 30 november 2015 21:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
22 jarige ex verloofde van Peter Jan Rens (Virginia).
Wat is dat voor een rare pose?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Vanessa Paradis voor Vogue
[ afbeelding ]
Ik snap niks van deze foto. Het lijkt wel een voet wat uit haar heup komt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
omgedraaid lichaam???quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare pose?
Wat typisch dat het been een stuk dikker is dan de bil, staat heel raar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou inderdaad zeg, nu heeft ze gewoon twee voorkanten lijkt wel, of een bochel op haar rug, maar net hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:05 schreef Karstman het volgende:
Wat is dit, Neaderthaler-chique? Wat is er gebeurd met rechtop staan, schouders naar achteren...
Nou wil haar op je voorhoofd of met gel omhoog flink schelen, maar dit is iets meerquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Ben Affleck ziet er een beetje raar uit.
[ afbeelding ]
fillers, Botox, haar geverfdquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou wil haar op je voorhoofd of met gel omhoog flink schelen, maar dit is iets meer
Geef mij die oude verfrommelde maar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
fillers, Botox, haar geverfd
Ik vind het bijna een prednison bekkie, die gladde opgevulde kop.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
fillers, Botox, haar geverfd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |