SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
hoe gaat dit dan? Wordt er van uitgegaan dat er, in dit voorbeeld, geen 1000 euro maar 1050 euto is gestort en vanuit die 1050 euro gerekend naar maandelijkse betalingen?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:54 schreef rockenfeller het volgende:
Volgens mij is het rendement hoger horsemen. Als ik 1000 investeer krijg ik 1050 plus rente terug. @harm. Dit klopt toch. Ik kom dan namelijk uit op 17% bij infraunie en 11% bij CFS
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:47 schreef BruderKlaus het volgende:
Pacogi (GVE) Update:Ik had die ook, mn 3de teruggetrokken project maar goed dat ze er toch weer scherp op zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
maandelijks, rentepercentage wordt echter per jaar berekendquote:Op maandag 20 juli 2015 20:46 schreef Sheffield het volgende:
Nog wat nieuw met crowdfunding, dus een vraag. Bij de meeste aanvragen wordt er per maand terugbetaald, echter bij concept food services wordt alleen vermeld:
"Rentepercentage: 8% per jaar (annuïteit)
Looptijd lening: 3 jaar"
Betekent dit dan jaarlijkse terugbetalingen?
Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 20 juli 2015 18:19 schreef aborren het volgende:
[..]
Nog 368 118 euroKan me niet aan de indruk onttrekken dat wij via Fok hier een belangrijke bijdrage aan leveren....
Dit mist in het overzicht. Ook voor verbetering vatbaar dus.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:22 schreef crowd_funder het volgende:
Ik heb ook meegedaan met Infraunion.
Waar zie ik trouwens maandbedrag? Kijk ik niet goed of mist dit in het overzicht?
Zo heb ik het wel begrepen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:49 schreef Camogli het volgende:
[..]
hoe gaat dit dan? Wordt er van uitgegaan dat er, in dit voorbeeld, geen 1000 euro maar 1050 euto is gestort en vanuit die 1050 euro gerekend naar maandelijkse betalingen?
Ja, dat is gewoon maandelijks. Dit staat ook zo in de algemene voorwaarden.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:54 schreef Dwarsindeweg het volgende:
Volgens mij ook hier gewoon maandelijk.
Inderdaad, dat had ik ook al voorgesteldquote:Op maandag 20 juli 2015 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Iedereen 100,- in die Irsh Pub stoppen en daar dan een keer een meet houden
Jammer dat er nog niet meerdere projecten bij staan. Met zo'n actie hoop je op wat spreiding. Daarom gaat die kruidentoko hopelijk ook vol.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Jammer...hier de hele dag gewerkt en dus te laat voor Infraunie. Maar een mooie incentive vanuit Aygodutch, lijkt me.
Inderdaad, hier ook vergeten. Wel een mijlpaal, gefeliciteerd! ( GvE leest hier meequote:Op dinsdag 21 juli 2015 05:24 schreef Horsemen het volgende:
Het was even aan mij voorbij gegaan maar gisteren is bij GvE het eerst 1000k project volgelopen. Wel een mijlpaal hoor. GvE, gefeliciteerd!!
https://www.geldvoorelkaa(...)en-gerealiseerd.aspx
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 05:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, hier ook vergeten. Wel een mijlpaal, gefeliciteerd! ( GvE leest hier mee) Ik zit er niet in overigens.
Ik heb erin geïnvesteerd dus wat mij betreft een prima plan!quote:Op maandag 20 juli 2015 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Iedereen 100,- in die Irsh Pub stoppen en daar dan een keer een meet houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |