Gogogo !!quote:Op zondag 19 juli 2015 22:31 schreef Coelho het volgende:
Een investering gedaan in InfraUnie en CFS. Hopelijk komt die laatste nog vol met meer aandacht van dit forum, leuke incentive.

Thanks!quote:Op zondag 19 juli 2015 22:29 schreef snoopy40 het volgende:
Ik kan het zeer waarderen dat harm zich zo open is en luistert naar de suggesties op het forum. Heb dan ook besloten om aygodutch als 4e en laatste platform op te nemen. Heb een investering gedaan. Harm veel succes en hopelijk vind je snel goede projecten.

Hi Horsemen,quote:Op zondag 19 juli 2015 19:55 schreef Horsemen het volgende:
@HarmAygodutch
Ik heb nog een aanvullende vraag m.b.t. project Concept Food Service BV. Er staat in de pitch dat er naast het pandrecht op de debiteuren een privé borgstelling is, wat is de hoogte hiervan en waarom staat dit bedrag niet in de pitch?

En wanneer hebben jullie mijn bankrekening nummer nodig? Ik zie niet waar ik dit in kan vullen.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:27 schreef HarmAygodutch het volgende:
[..]
Dat klopt. Zolang het project nog niet is volgelopen betreft het een toezegging en hoef je nog geen geld over te maken. Zodra het project vol is gelopen, ontvang je een betaalverzoek (binnen 5 dagen te betalen) met het bankrekening nummer van de stichting derdengelden Aygodutch.

Dat is ons wel duidelijk. Wat wij meer bedoelen is, willen jullie niet weten naar wel rekeningnummer jullie geld kunnen overmaken, al dan niet met een kopie legitimatie bewijs om te controleren wie, wie is. Dit ook m.b.t. (zolang deze regel nog van toepassing is) de controle van het aantal projecten waaraan iemand mee mag doen / het maximum van 40k per investeerder. Prettige vakantie overigens!quote:Op maandag 20 juli 2015 12:27 schreef HarmAygodutch het volgende:
[..]
Dat klopt. Zolang het project nog niet is volgelopen betreft het een toezegging en hoef je nog geen geld over te maken. Zodra het project vol is gelopen, ontvang je een betaalverzoek (binnen 5 dagen te betalen) met het bankrekening nummer van de stichting derdengelden Aygodutch.

komt wellicht door de bonus die gegeven wordt en bij het geinvesteerde bedrag wordt opgeteld?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:58 schreef Coelho het volgende:
@Harm, wellicht moeten jullie ook wat doen aan de afronding van de stortingen. Dus bijvoorbeeld alleen op 50 of 100 euro. Ik zie net dat er in InfraUnie ¤38.051 is geinvesteerd en in Concept Food ¤21.630. Ik weet niet of dat wel wenselijk is

Hi Leolinedance,quote:Op maandag 20 juli 2015 12:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wanneer hebben jullie mijn bankrekening nummer nodig? Ik zie niet waar ik dit in kan vullen.

Hi Horsemen,quote:Op maandag 20 juli 2015 13:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat is ons wel duidelijk. Wat wij meer bedoelen is, willen jullie niet weten naar wel rekeningnummer jullie geld kunnen overmaken, al dan niet met een kopie legitimatie bewijs om te controleren wie, wie is. Dit ook m.b.t. (zolang deze regel nog van toepassing is) de controle van het aantal projecten waaraan iemand mee mag doen / het maximum van 40k per investeerder. Prettige vakantie overigens!

Dank!quote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef HarmAygodutch het volgende:
[..]
Hi Leolinedance,
Wij maken het geld over op de zelfde rekening waarmee ook de investering is gedaan. Dit is ook om witwassen tegen te gaan ;-)

.
. 

Wel even goed lezen hequote:Op maandag 20 juli 2015 15:32 schreef rwachtel het volgende:
@Harm: Ik heb ook ¤ 500 in Infraunion gestoken, maar al enige weken geleden. Kom ik nu ook voor die 5% in aanmerking?

Die heb ik ook, en met een behoorlijk bedragje ook dus mooi dus dat die nog goed loopt!quote:Op maandag 20 juli 2015 14:53 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk af en toe een paar projecten van mij na om in te schatten hoe het gaat.
Heb zojuist Canal Residence Hotel Amsterdam (GvE: 5520) bekeken.
Ziet er uitstekend uit met goede beoordelingen!
http://www.tripadvisor.nl(...)rovince.html#REVIEWS

Ik zag dat jij 2 posts op Fok! geplaatst hebt die beiden naar spam riekenquote:Op maandag 20 juli 2015 16:55 schreef Private4811 het volgende:
Ik zag dat xx zojuist nog een project online heeft gezet; een 3D printshop die 90.000 zoekt. Rente 9%, looptijd 60 Mnden. Ik zg al een reactie op de vorige pagina. Ik ben benieuwd naar de risicoanalyse...

waarover ging die eerste? Deze is duidelijk spam....quote:Op maandag 20 juli 2015 17:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zag dat jij 2 posts op Fok! geplaatst hebt die beiden naar spam rieken

quote:Op maandag 20 juli 2015 17:20 schreef Camogli het volgende:
[..]
waarover ging die eerste? Deze is duidelijk spam....
categorietje wij van WC-eend....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:19 schreef Private4811 het volgende:
Ik heb me ook even geregistreerd bij SPAMSITE, ze geven veel inzicht in de rating....Je kan zelfs het hele riskrapport downloaden.

Nog 368 118 euroquote:Op maandag 20 juli 2015 12:49 schreef leolinedance het volgende:
Harm ik heb ook een investering gedaan in Infraunion. Ben benieuwd of jullie hem vol krijgen! Het lijkt er wel op met nog Eur18k in 33 dagen en jullie actie.
 Kan me niet aan de indruk onttrekken dat wij via Fok hier een belangrijke bijdrage aan leveren....
 Kan me niet aan de indruk onttrekken dat wij via Fok hier een belangrijke bijdrage aan leveren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |