Kijk eens een paar posts terug. Hebben we erover geschreven. Wat vind jij er van?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:54 schreef _okmer het volgende:
Best opvallend dat er al 5x 10.000 is geīnvesteerd in het crematiecentrum. Is het verhaal zo degelijk, of wat zou er nou zo aantrekkelijk zijn aan dit project?

De posts had ik wel gelezen, maar er leken wat verschillende meningen te zijn, en daarom verbazen die 10 duizendjes mij. Ik vind de lening vrij lang en het eigen vermogen niet hoog en een hoog leningbedrag. En ja de 'markt' ervoor zal niet snel verdwijnen, de ervaring van de aanvrager is aanzienlijk en het is een gedetailleerd verhaal. Ik geloof ook weinig over zekerheden. Kortom voors en tegens, maar geen absolute topper op eerste gezicht. Overigens heb ik wel een klein bedrag geinvesteerd :-)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:22 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts terug. Hebben we erover geschreven. Wat vind jij er van?

Ja, gaan ze gewoon binnen 14 dagen ophalen. Toch knap!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:15 schreef Blik het volgende:
Mondygo nog 233k nodig, gaat ze wel lukken denk ik

Van het crematorium kan ik het me nog wel voorstellen (doe zelf ook een beetje mee).quote:Op zondag 19 juli 2015 14:19 schreef BruderKlaus het volgende:
Het crematorium zit vol en de business club ook al voor tweederde vol. Oh wow.

Hallo Harm,quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:02 schreef HarmAygodutch het volgende:
[..]
Beste Horsemen,
Heb een heel aktielijstje klaar staan en in progress. Heb nu alvast een beschrijving toegevoegd van wat er gebeurt mocht er toch een project in default gaan. https://www.aygodutch.com/als-het-mis-gaat/
Overige punten werken we nog aan, om te kijken of en hoe we die kunnen realiseren. Ben wel blij en dankbaar met jullie respons!
Streven is om het 'perfecte' platform te worden ;-)
btw. we hebben nu ook een aktie lopen met een kennismakings investeringspremie. Staat op de hom page en op onze fb pagina. Hoor ook graag of je dat een aantrekkelijke actie vindt!

ga ik ook doen als er meer achtergrond is over de drie mensen achter AGD; dat blijf ik wat summier/algemeen/vaag vinden.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:18 schreef lolnoob123 het volgende:
Ik stop ook een bedragje in Infraunion, mede door de actie.

Goed plan! Ik doe ook meequote:Op zondag 19 juli 2015 19:53 schreef Horsemen het volgende:
[..]De andere, InfraUnie, die hier al een paar keer besproken is, gaat met deze kennismakingsactie wel erg interessant worden. Looptijd is 1 jaar, rente 8% en daarbij dus nog een extra rendement van 5%. Dan blijft er dus, na aftrek van de fee, meer dan 12% rendement over, dat heb ik nog niet eerder gehad.

Ik misschien ook even kijken nog wil eigenlijk maar 1 platform aanhouden maar dat is wel een een hele mooie zeker met die 5% erbij.quote:

Dat zou wel eens kunnen kloppen, want bij 1000 investering staat er gemiddeld genomen 500 uit. Met 8% rente zul je ongeveer ¤40 rente krijgen, - ¤9 kosten. Bovendien ¤50 bonus.En dus ook nog 8% over gemiddeld ¤25, ofwel zo'n ¤2, dus je zult uiteindelijk ongeveer ¤83 overhouden aan gemiddeld ¤500 uitstaand geld, dat is inderdaad bijna 17%.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:54 schreef rockenfeller het volgende:
Volgens mij is het rendement hoger horsemen. Als ik 1000 investeer krijg ik 1050 plus rente terug. @harm. Dit klopt toch. Ik kom dan namelijk uit op 17% bij infraunie en 11% bij CFS

Ja, zou best eens kunnen kloppen....quote:Op zondag 19 juli 2015 21:54 schreef rockenfeller het volgende:
Volgens mij is het rendement hoger horsemen. Als ik 1000 investeer krijg ik 1050 plus rente terug. @harm. Dit klopt toch. Ik kom dan namelijk uit op 17% bij infraunie en 11% bij CFS

Ze zijn pas kort geleden begon dus zou best kunnen natuurlijk. Misschien niet zo professioneel maar wel verstandig. Lage kosten in het begin.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:59 schreef leolinedance het volgende:
Als ik het adres van Aygodutch bekijk in Google Streetview lijkt het om een woonhuis te gaan. Zouden ze nog geen kantoor hebben?

En bij CFS ook nog een incentive vanaf 250 euro.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:54 schreef rockenfeller het volgende:

Zeker! Ik ga mij maar alvast aanmelden bij AGD in ieder geval.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:05 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ze zijn pas kort geleden begon dus zou best kunnen natuurlijk. Misschien niet zo professioneel maar wel verstandig. Lage kosten in het begin.

Lijkt er wel op. Ook maar eens gegoogeld bij GvE en Collin. Lijken ook woonhuizenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:59 schreef leolinedance het volgende:
Als ik het adres van Aygodutch bekijk in Google Streetview lijkt het om een woonhuis te gaan. Zouden ze nog geen kantoor hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |