abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:36:09 #121
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_154381352
Overigens stemmen de Finnen vandaag

@alexstubb: The Parliament of #Greece votes for the package at 2 am. The Government of #Finland will seek a mandate from the Grand Committee at 11 am.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_154381362
Jammer dat het zo gelopen is.
Zonder wrijving geen glans
pi_154381387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:34 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als de Griekse regering serieus een Grexit scenario had willen uitwerken hadden ze Varoufakis er niet uit gegooid.
Ik vermoed dat hij niet door de griekse regering eruit gezet is, maar juist ook weer onder druk van europa omdat hij met voorstellen kwam/komt die lijnrecht tegen de de europese plannen van nog meer schulden en nog meer bezuinigen in gingen.

Ik ben blij dat het ons nog niet overkomen is. Maar hoe zouden wij het vinden als per nu meteen de HRA afgeschaft wordt omdat een stel bureaucraten van de ecb en het imf dat eisen voordat we nog een extra cent kunnen krijgen.
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:43:58 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_154381460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij niet door de griekse regering eruit gezet is, maar juist ook weer onder druk van europa omdat hij met voorstellen kwam/komt die lijnrecht tegen de de europese plannen van nog meer schulden en nog meer bezuinigen in gingen.

Ik ben blij dat het ons nog niet overkomen is. Maar hoe zouden wij het vinden als per nu meteen de HRA afgeschaft wordt omdat een stel bureaucraten van de ecb en het imf dat eisen voordat we nog een extra cent kunnen krijgen.
De HRA is een gezwel dat per direct mag worden afgeschaft wat mij betreft
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_154381489
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juli 2015 01:08 schreef Kowloon het volgende:
De Grieken hebben het op deze manier wel aan zichzelf te danken dat ze tot 2080 aan het afbetalen zijn.
Mee eens. Erg jammer. ;(
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:46:02 #126
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154381500
quote:

[..]

Het interview met de partijgenoten impliceert toch echt wat anders.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154381734
quote:

[..]

Als wij in zo'n zelfde staat van afhankelijkheid komen dan hebben we het er ook naar gemaakt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:05:26 #128
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_154381787
http://www.nu.nl/economie(...)anering-grieken.html

Mooie uitspraak van schäuble:"Het gaat erom dat Griekenland zich op eigen kracht de levensstandaard kan veroorloven die het zich wil veroorloven."

Ofwel,jullie hebben op te grote voet geleefd.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:10:29 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_154381863
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:05 schreef nixxx het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)anering-grieken.html

Mooie uitspraak van schäuble:"Het gaat erom dat Griekenland zich op eigen kracht de levensstandaard kan veroorloven die het zich wil veroorloven."

Ofwel,jullie hebben op te grote voet geleefd.
Yep, dat is het hele probleem in een notedop.
Yankee go home!
pi_154382015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Als wij in zo'n zelfde staat van afhankelijkheid komen dan hebben we het er ook naar gemaakt.
Onze staat van afhankelijkheid wordt vergroot met elke keer dat de financiele sector gered of gespekt moet worden, al dan niet via de Griekse rijksbegroting.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154382016
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 02:04 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Vrijwel alle ellende doe daar nu gebeurd hebben ze aan zichzelf te danken, Als je eens de ervaringen leest van een ondernemer die een webshop voor olijfproducten heeft geopend kom je al snel tot de conclusie dat dat land een ondernemingsklimaat heeft dat nog onvriendelijker is dan dat van Somalië:

[..]

Bizar verhaal. Hoop dat Tsipras en consorten ook het lef hebben hier wat aan te doen...
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:24:46 #132
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154382089
quote:
Dat wilde van alle aandeelhouders in de onderneming een röntgenfoto van de longen en een recente drol ontvangen.
Zou dat echt ergens in een wet staan :?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_154382158
Gyros O+ Tzaziki O+ Keftedes O+ Feta O+ Kumqouat O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154382222
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Onze staat van afhankelijkheid wordt vergroot met elke keer dat de financiele sector gered of gespekt moet worden, al dan niet via de Griekse rijksbegroting.
Mooi toch, als het dan fout gaat op den duur worden bij ons ook zulke draconische maatregelen doorgevoerd en dan wordt alsnog de schuld bij links in de schoenen geschoven, waarschijnlijk wordt dijsselbloem dan de kop van jut.

Blijkbaar is de tijdsgeest dat we onszelf met steeds meer schulden moeten opzadelen en er niet over willen nadenken hoe die ooit afgelost zouden kunnen worden.
pi_154382308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mooi toch, als het dan fout gaat op den duur worden bij ons ook zulke draconische maatregelen doorgevoerd en dan wordt alsnog de schuld bij links in de schoenen geschoven, waarschijnlijk wordt dijsselbloem dan de kop van jut.

Blijkbaar is de tijdsgeest dat we onszelf met steeds meer schulden moeten opzadelen en er niet over willen nadenken hoe die ooit afgelost zouden kunnen worden.
Volgens mij is men juist al jaren aan het bezuinigen om het begrotingstekort terug te dringen...
Waar je dit geleuter nu weer vandaan haalt is mij dus echt een raadsel...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2015 10:37:45 ]
pi_154382411
Op bepaalde linkse sites wordt Syriza ook al "pseudo-left" genoemd en "working class traitors".
pi_154382467
quote:
Schaeuble Shrugs Off Greek Vote Saying Euro Exit Is Best

German Finance Minister Wolfgang Schaeuble told Greece the only way it’ll get a debt reduction is to leave the euro and cast doubt on the country’s ability to even complete negotiations on a third bailout.

Schaeuble, who led the charge for Greece to take time out from the single currency region, said the Greek parliament’s vote to accept the austerity that is a precondition of further aid was a “step further forward.” Yet he reiterated his view that a temporary exit from the 19-nation euro region may be “the better way” since it would allow the debt forgiveness that is necessary yet banned under euro rules.

Given Greek financing needs, “we’ll see in the negotiations if there’s even a way to arrive at a program,” Schaeuble said in an interview on Deutschlandfunk radio on Thursday. “I don’t know, nobody knows at the moment how this is supposed to work without a haircut and everybody knows that a haircut is incompatible with euro membership.”
Dit bevestigt het idee dat ik al had. Duitsland wil in ruil voor kwijtschelding een grexit omdat men onder geen beding een transferunie wenst.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_154382519
De Duitsers hebben echt niets geleerd van hun geschiedenis. :')

Nederlanders waren trouwens ook vaak collaborateurs dus in die zin begin ik het wel steeds beter te snappen.
pi_154382574
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:47 schreef robin007bond het volgende:
De Duitsers hebben echt niets geleerd van hun geschiedenis. :')
Wat dan niet? Schäuble zegt tenminste openlijk dat een schuldenherstructurering (uiteraard met bepaalde randvoorwaarden) de beste oplossing is. Dat zie ik Hollande of Renzi nog niet doen.
pi_154382591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat dan niet? Schäuble zegt tenminste openlijk dat een schuldenherstructurering (uiteraard met bepaalde randvoorwaarden) de beste oplossing is. Dat zie ik Hollande of Renzi nog niet doen.
Dat is waar inderdaad, maar om het dan zo hard af te wijzen. In hun luxepositie. :r
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:51:40 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_154382595
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:42 schreef robin007bond het volgende:
Op bepaalde linkse sites wordt Syriza ook al "pseudo-left" genoemd en "working class traitors".
Dat is dan ook het type site waarvan de AIVD een aantekening maakt in je dossier als je ze bezoekt.
Yankee go home!
pi_154382617
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is dan ook het type site waarvan de AIVD een aantekening maakt in je dossier als je ze bezoekt.
;(
pi_154382643
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is waar inderdaad, maar om het dan zo hard af te wijzen. In hun luxepositie. :r
Hij wijst het af in de euro, want de euro is nou eenmaal een munt voor landen die sterk genoeg zijn, met allerlei voorwaarden (Maastricht-criteria, Stabiliteitspact, bailout-verbod) waar Griekenland niet aan kan voldoen.
pi_154382696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Hij wijst het af in de euro, want de euro is nou eenmaal een munt voor landen die sterk genoeg zijn, met allerlei voorwaarden (Maastricht-criteria, Stabiliteitspact, bailout-verbod) waar Griekenland niet aan kan voldoen.
Oké, ik liet me even gaan.
pi_154382718
quote:
An Economic Hit Man Speaks Out: John Perkins on How Greece Has Fallen Victim to "Economic Hit Men"

http://www.truth-out.org/(...)to-economic-hit-men#
Op naar de volgende.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_154382755
Als toevoeging nog: Frankrijk en Italie wouden blijkbaar de Griekenland-crisis gebruiken om de eurozone te hervormen tot een unie met geldtransfers en/of met monetaire financiering etc. om het op de korte termijn wat makkelijker voor hunzelf te maken, en ik vind het best logisch dat Duitsland dáár een stokje voor steekt. Dat zouden andere landen als Nederland, Finland, Slowakije, Oostenrijk etc. ongetwijfeld ook niet willen.
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:05:10 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_154382905
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Op naar de volgende.
Goeie site man :')
Yankee go home!
pi_154382912
https://www.wsws.org/

Deze site biedt ook reportages vanuit Griekenland vanuit hun perspectief.
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:08:08 #149
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_154382980
Hebben we ook nog wat leuke onpartijdige websites zonder overduidelijke bias die verslag doen? Daar ben ik meer geïnteresseerd in eigenlijk. :)
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:23:24 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_154383346
'Geen schuldsanering zolang Griekenland in eurozone blijft'

Wel een fundamenteel punt van Schlaube.
Yankee go home!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')