Nee, via hun site.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dacht dat ik dat mens net hoorde zeggen dat de stemming ook via de stream te volgen zou zijn.
Bij mij doet hij hetquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:39 schreef poemojn het volgende:
Andere link, doet die t bij jullie?
http://www.skai.gr/player/tvlive/
Ah, vandaar.quote:
oxiquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:39 schreef poemojn het volgende:
Andere link, doet die t bij jullie?
http://www.skai.gr/player/tvlive/
Jawel. Dijsselbloem heeft de boodschap van dat IMF-rapport bijvoorbeeld al bestreden. Het IMF maakte namelijk tijdens de onderhandelingen duidelijk - op basis van een andere berekening, naar ik heb begrepen - dat de schuldenlast wel te dragen zou zijn.quote:
Gaan er vanuit dat we allemaal Grieks kennen, buiten Kalimera en thio bierra.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:40 schreef Infection het volgende:
RT is nog wel live. Helaas alleen geen Engels commentaar:
Wel wonderlijk dat daar in Griekenland maar niet binnen komt dat die miljarden ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:40 schreef Claudia_x het volgende:
Jawel. Dijsselbloem heeft de boodschap van dat IMF-rapport bijvoorbeeld al bestreden. Het IMF maakte namelijk tijdens de onderhandelingen duidelijk - op basis van een andere berekening, naar ik heb begrepen - dat de schuldenlast wel te dragen zou zijn.
De boodschap van de Grieken is dat ze het pakket niks vinden en er de komende tijd alles aan zullen doen om over de schuldenlast te onderhandelen. Ik kan me niet voorstellen dat dat goed valt bij de mensen die de hand op de knip hebben.
300quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoeveel figuren hebben ze daar eigenlijk die nu moeten stemmen?
151 voor meerderheidquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoeveel figuren hebben ze daar eigenlijk die nu moeten stemmen?
Serieus?quote:
quote:Helena Smith @HelenaSmithGDN
#Greece not a good sign. Tsipras is losing his Left Platform MPs who are voting 'no,' not present. May complicate things for Tsipras
Het is een groot land hè.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus?
Best een aardig aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |