De afgelopen dagen wordt je doodgegooid met columns en artikelen over het einde van links en sociaal-democratie in Europa. Het ontbreekt de partijen als de PvdA en SPD ook totaal aan een alternatief voor rechts conservatief beleid. Verder dan de minimumlonen omhoog komen ze eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het hele politieke spectrum is naar rechts verschoven hè, dus als je bij je opvattingen blijft, in welke partij dan ook, ben je verlinkst. Ga je mee dan verrechts je.
Gooit hij dus weer alle Nederlanders op één hoop.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat wij geen haircuts willen samen met Dld.
Dat is CET, in Brussel geldt nu CEST.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laat ik het dan EU tijd noemen. EU tijd is nu 23:33
Klopt is wel een zootje, maar goed ik heb wel wat ideeën...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
De afgelopen dagen wordt je doodgegooid met columns en artikelen over het einde van links en sociaal-democratie in Europa. Het ontbreekt de partijen als de PvdA en SPD ook totaal aan een alternatief voor rechts conservatief beleid. Verder dan de minimumlonen omhoog komen ze eigenlijk niet.
Ja, idd, daar moest ik ook om lachen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gooit hij dus weer alle Nederlanders op één hoop.
Ja Rutte en Merkel bedoelt hij, maar die vertegenwoordigen toch Nederland en Duitsland (helaas).quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gooit hij dus weer alle Nederlanders op één hoop.
Kan toch ook niet anders?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:36 schreef Claudia_x het volgende:
Tsipras: Nederland en Duitsland willen niet praten over een "haircut", maar ze willen wel dat het IMF bij het pakket betrokken is. En dus zal er een vorm van schuldverlichting plaats moeten vinden.
Ben benieuwd hoe de andere nationale parlementen hierop gaan reageren.
Kiri kiri nada bij mij.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:37 schreef Vallon het volgende:
Volle bak... de voorzitter gaat nu haast maken... Kiri Kiri.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |