Boondock II: The Second Coming
oftewel... BOONDOCK SAINTS 2
Het is nog wel een tijdje wachten, maar het zou wel eens erg gaaf kunnen worden.
Toch ben ik wel benieuwd.
Nou, afwachten of het goed wordt, je weet het nooit met vervolgjes.
Boondock Saints was echt een topfilm
Ben erg benieuwd naar het tweede deel, hoop dat hij net zo bruut wordt als deel 1!
gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
quote:Dat wil niet zeggen dat het geen leuke film kan worden. Boondock Saints was zo geweldig, dat zelfs al is het vervolg wat minder, het nog steeds een erg leuke film kan zijn.
Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
zoals Mike al zei: het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
* Gorro verwacht ook niet dat hij het niveau van het eerste deel haalt.
quote:maar anderzijds was deel 1 zo extreem goed dat als het vervolg slechts half zo goed zou zijn, het toch nog een topper wordt ...
Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
zoals Mike al zei: het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
-edit-
zo denken er meer over ...
quote:klopt ja
Op donderdag 14 november 2002 13:14 schreef Swoods het volgende:
Het eindigde toch, dat vader met zijn 2 zoons doorging met uit uitmoorden van andere criminelen?
quote:Nee toch... dat was toch die FBI-gast???
Op donderdag 14 november 2002 13:14 schreef Swoods het volgende:
Het eindigde toch, dat vader met zijn 2 zoons doorging met uit uitmoorden van andere criminelen?
Een sequal kan het origineel zwaar beschadigen.
Maar ontopic; ik kan ook niet wachten op deel 2 ik check die site al een hele tijd, maar het schiet maar niet op.. de website is al tijden hetzelfde
http://www.boondocksaints.com
quote:Blijft toch het typetje evil scotsman nietwaar?
Op donderdag 22 mei 2003 13:39 schreef Khalein het volgende:
'k Vond het 1e deel niet echt bijzonder, maar het feit dat Billy Connolly er weer bij is als Il Duce maakt het voor mij toch weer zo'n 'need-to-see' geval
quote:Eg wel
Op donderdag 22 mei 2003 13:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Blijft toch het typetje evil scotsman nietwaar?
quote:Absoluut niet
Op donderdag 22 mei 2003 13:49 schreef Khalein het volgende:[..]
Eg wel
Daar kan Mike Myers z'n Fat Bastard niet aan tippen
Maar ik ben(ontopic) wel voor een iets meer eigen stijl aanpak voor deze film. Ik bedoel, de cliche's van Leon en andere films lopen in deel een de spuigaten uit. Dus ik hoop iets meer orginaliteit.
quote:damn
Op maandag 2 juni 2003 22:53 schreef Ash het volgende:
Ze zijn nog steeds in de eindfases van het script, laat staan het daadwerkelijk filmen, dus reken er maar niet zo snel op.
of ag het niet ivm reden die we niet mogen weten?
edit: dit mag denk ik WEL.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 16-06-2003 00:03]
quote:w8 ik dus ook op.
Op zondag 15 juni 2003 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb deel 1 tot nu toe alleen op video gezien. wanneer komt die nou eens op TV uit?of ag het niet ivm reden die we niet mogen weten?
edit: dit mag denk ik WEL.
quote:*sgop*
Op donderdag 22 mei 2003 14:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Maar ik ben(ontopic) wel voor een iets meer eigen stijl aanpak voor deze film. Ik bedoel, de cliche's van Leon en andere films lopen in deel een de spuigaten uit. Dus ik hoop iets meer orginaliteit.
Euh dat maakt juist het succes van het eerste deel. Zoals Smecker al aangaf bij die 9 russen, "this shit only happens in bad television".
Hij begint meteen waar deel 1 eindigt.
Kan alleen nergens iets vinden of Willaim Dafoe weer de geniale FBI-fag speelt. Zou wel jammer zijn zonder hem erbij hehe.
quote:Gelukkig deelt niet iedereen jouw mening.
Op donderdag 21 augustus 2003 11:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:
boondock zoog ballen. serieus, dit was geen goeie film. dit was een direct naar video b-film. een slechte wannabe guy ritchie/tarantino kopie. hier naar uitkijken is zonde van je tijd.
Ik vond hem top en zal deel 2 ook zeker gaan kijken.
quote:zeg jij.. als er op de hoes stond dat de film regiseerd was door Tarantino had ik het geloofd..
boondock zoog ballen. serieus, dit was geen goeie film. dit was een direct naar video b-film. een slechte wannabe guy ritchie/tarantino kopie. hier naar uitkijken is zonde van je tijd.
quote:daaruit blijkt wel dat je niet heel veel verstand hebt van films. je kan een hoop films gezien hebben, maar nog steeds geen verstand hebben ervan.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:01 schreef Retarded het volgende:[..]
zeg jij.. als er op de hoes stond dat de film regiseerd was door Tarantino had ik het geloofd..
wat betreft dat het een regelrechte b film is Bs ofsow.
De film is nooit in de bios uitgekomen omdat er rond die tijd al veel oorlog was en gedoe met terroriseme en verscheidene schietpartijen op scholen.
Boondock saints is
heb hem eg wel al over de 100 keer gezien ken hem helemaal mee quoten maar hij blijft super
quote:WTF is dat dan voor een opmerking? Omdat ik een film erg goed vind en jij niet heb ik opeens geen verstand van films? Manier van filmen is gelijk aan Tarantino, flashbacks zie je ook ontzettend veel in Tarantino films... dat zijn dus al 2 grote punten waarmee deze film zo in het rijtje thuis zou kunnen horen.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:34 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
daaruit blijkt wel dat je niet heel veel verstand hebt van films. je kan een hoop films gezien hebben, maar nog steeds geen verstand hebben ervan.
quote:
It's been a while since we dropped a line. Everything is going good. The
final script is being polished and we are going to do the movie with 20th
Century Fox. And guess what, this film will be in theatres too!We don't have a definitive start date as we are still trying to work
schedules out with our cast. As far as Mr. Dafoe returning, which so many
of you have been asking about. The answer is... It looks good.Most likely, we will be shooting around Spring of next year.
Once we shoot the film, we will be keeping a video diary on set and posting
interviews, and pictures....some sneak peeks too of the sequel.PS... A special edition DVD will be coming out next year (probably Summer
2004) -- and will be incredible. Not like anything you've ever seen if we
get our way.Keep the faith...
Veritas ` Aequitas
Boondock Management
quote:en dat bepaal jij voor een ander?
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik ook niet, maar moet toch...
Op woensdag 4 februari 2004 23:00 schreef ramonovietsj het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:iedereen komt terug, het is alleen niet zeker van William Dafoe
Op zaterdag 7 februari 2004 20:00 schreef dewd het volgende:
Ik vrees dat ze wel met een heel origineel vervolg moeten komen wil dit lukken. En geen enkele vervanging van acteurs graag.
quote:Dan doe je Quintin wel erg tekort
Op donderdag 21 augustus 2003 13:01 schreef Retarded het volgende:[..]
zeg jij.. als er op de hoes stond dat de film regiseerd was door Tarantino had ik het geloofd..
quote:Production of the sequel has not started yet. Once things get kicked into high gear this page will bring you the latest news on "All Saints Day", so stay tuned.
Boondock Web Management
Ja... Ik vind het ook jammer. Ik hoopte dat ie snel te zien was....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dan dat ze er 'pas' 2 jaar mee bezig zijn
hij zou in 2003 uitkomen maar ze moeten nogsteeds beginnen met de verfilming, script is er maar op de een of andere manier maken ze er geen budged voor vrij.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dan dat ze er 'pas' 2 jaar mee bezig zijn
Maar daardoor niet per se slecht.quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Deel een behoort tot mijn favoriete films en deel twee wil dus ook erg graag zien. Maar, net als zoveel hier, ben ik wel bang voor een minder vervolg. Als ik naar het verhaal van twee kijk, de saints krijgen te maken met een "copy-cat" en moeten hun naam zuiveren, klint dit wel een beetje afgezaagt.
Dat zeg ik ook niet. Het kan, als ze goed hun best gaan doen, inderdaad nog een hele leuke film worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar daardoor niet per se slecht.
Never piss off an Irishman.
Absoluut, maar ik deel je zorgen, want het kan ook verschikkelijk mis gaan. Ach, we'll see.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het kan, als ze goed hun best gaan doen, inderdaad nog een hele leuke film worden.
Eind 2006 zou de film dus uit moeten komen.quote:by - kmajors 4 days ago (Sat Aug 6 2005 08:04:16 )
Sean is currently filming the Insatiable in Austin, TX. I ran into him last night and he said that Boondock Saints II should be out at the end of next year. For all of you fans of the first one (like me), it is nice to have a more definite date when the movie is expected to be released.
what's the symbology there?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar daardoor niet per se slecht.
Never piss off an Irishman.
Symbology? I'm sure the word you were looking for was 'symbolism', 'what is the ssssymbolism there?' !!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
what's the symbology there?
the boatmanquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Symbology? I'm sure the word you were looking for was 'symbolism', 'what is the ssssymbolism there?' !!!
Dat vind ik nog zwakjes uitgedrukt...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
TVP enzo, aangezien deel 1 best wel de pannen van het dak heerste.
Met EN-geluid (liefst DTS) en NL-subs?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
die special edition DVD is enkel in scandinavie te krijgen
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Met EN-geluid (liefst DTS) en NL-subs?
i believe the monsignor's finally got the point!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
wat boeien die subs nou
oh ja, die subs hebben te maken met de rechten... vandaar
ik ben alleen bekend met de non-anamorphic r1 uitgavequote:Op woensdag 7 september 2005 13:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb ondertusen de USA uitgaven van the boondock saints ondereweg. Als het goed is heeft deze de zelfde extra's als die S.E. Alleen wat minder mooi verpakt en R1.
ayequote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Spade het volgende:
Lang geleden dat ik wat hoorde van de opvolger van de briljante film Boondock Saints. Ik heb 'em van de week nog maar eens bekeken met een riedel vrienden en hij blijft gewoon steengoed. Hopelijk snel wat (goed) nieuws over deeltje 2!![]()
Catch you on the flipside!
Is Il Duce the brothers' father?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Kondros het volgende:
heeft niemand hier door dat dat niet hun vader was maar dat ze hen vader noemde... zoals adoptie...
Ik zag laatst iets staan van deze docu ja maar ik heb hem nog niet gezien. Ga hem misschien nog wel halen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef CeeJee het volgende:
Zijn er ook fans die de documantaire Overnight gezien hebben over het ontstaan van TBS ? Een verbluffende kijk in de waanzin die Troy Duffy heet. Als de beste schrijver en acteur ter wereld de opdracht zouden krijgen een zo onsympathiek mogelijk iemand neer te zetten zou je in de buurt komen van Duffy.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Kondros het volgende:
heeft niemand hier door dat dat niet hun vader was maar dat ze hen vader noemde... zoals adoptie...
Hij wilde geen travestiet meer spelen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:54 schreef Frenkel het volgende:
Waarom doet Willem Dafoe niet mee in deze film?
hij heeft slechte ervaringen met 2e delenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:54 schreef Frenkel het volgende:
ik vond hem echt helemaal geweldig in deel 1quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:03 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hij wilde geen travestiet meer spelen.
Hij kijkt inderdaad wel erg lekker weg he. Heb hem zelf ook al een stuk of 40 keer gezienquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
bds is 1 van mn favoriete films allertijden... ik heb em denk ik al wel 30x gezien![]()
ah ok. Die stomme google search vond alleen het eerste deel.quote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boondock Saints, wat vonden jullie? Deeltje dos
Die had ik ook al gekickt
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, nog steeds geen nieuws over deel 2?
van de IMDB board.quote:I'm guessing that Troy (Duffy) has been lacking in filming it because he needs more cash to get the sequel to be bigger than the original. I actually interviewed him 2 years ago when it first sprung up. He's got a script and a major company (most likely USA or FOX) but he is having trouble getting finances since the BS movie called "Overnight" came out. (Its about a whiney prick who Duffy booted from the film and made a movie slandering the man)
Anyways - I have faith he's doing the best he can to get things in motion. The BIGGEST hint is the entirely re-done website at theBoondockSaints.com - things look good indeed.
Rocco werd in de kelder van de Mafia-baas doorgeschoten door meneer Mafia himself. Daarna waren de twee broers bij hem aan het bidden toen meneer Il Duce binnen kwam.quote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef DrDentz het volgende:
ik ben vergeten hoe het met de Funnyman afliep.. hij ging dood ofniet? jammer dattie er niet meer in zal zitten [of wel]
The Funnyman![]()
Huhquote:Op donderdag 15 december 2005 16:15 schreef PsyCha het volgende:
Speelt die indiana jones (ben effe zijn naam kwijt) toch nog in een toffe film.
Ik weet zijn naam weer. Sean Partick Flanery. Heeft ooit in het verleden in van die Young Indiana Jones films gespeelt.quote:
kan alleen maar tegenvallen ben ik bang. Het zal wel bij 1 blijven...quote:Op zondag 5 maart 2006 06:32 schreef bob1234 het volgende:
Volgens mij is deel 2 gecanceld.
Kan er niks meer over terug vinden.![]()
![]()
hij schijnt al meer dan een half jaar klaar en wel op de planken te liggen bij de studiosquote:Op zondag 5 maart 2006 06:32 schreef bob1234 het volgende:
Volgens mij is deel 2 gecanceld.
Kan er niks meer over terug vinden.![]()
![]()
eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:07 schreef manny het volgende:
[..]
kan alleen maar tegenvallen ben ik bang.
Dat hoop ik ook, het kan er nooit beter op wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens.
daarom hoop ik dat deel 2 nooit komt.
En hier staat ook nog wel e.e.a....quote:The low down on Boondock Saints 2. I've been doing a bit of research and hearing alot of rumours. The most likely story I can see is that sadly there is no Boondock Saints sequel coming anytime soon.
As far as I can tell the "Rumour" of the sequel was started by Troy Duffy the director of the great original movie, some say to generate publicity.
The release date was to be September 2005, which came and went with no news.
None of the actors said to be coming back for the sequel have confirmed, and the movie details have been removed from imdb.com.
So things aren't looking good.
Now you may ask why won't there be a sequel to such a good movie, I know I certainly do.
Apparently Troy Duffy does not get on very well with studio execs. They canned the release of the first movie, meaning it never reached movie theatres originally and they won't put up any cash for a sequel.
So it's a sad mess we fans find ourselves in.
If this hasn't quenched your thirst for Boondock Saints material try this link to WikiPedia which has more info about the original movie a behind the scenes documetary and the sad story told above
Dat zou echt rete cool zijn man, ben al zolang op het 2e deel aan het wachten!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:24 schreef bob1234 het volgende:
Alweer tijd geleden maar als het goed is gaan ze aan het eind van deze maand beginnen met filmen dus afwachten
It seems to be our most popular question, when is our sequel coming? Well we are about to share some of the details of the sequel and hopefully clear things up.
The Sequel will be entitled 'All Saints Day'. The start date is August 25, 2008 that will be our first day of shooting. We are currently in the casting process for all new roles that will be in the sequel. Both Brothers are coming back and Il Duce too! I know that has been on some peoples’ minds. Once filming begins, we will have streaming video from the set weekly. Writer/Director Troy Duffy is due to start pre-production at the end of June
http://www.imdb.com/title/tt1300851/quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:45 schreef bob1234 het volgende:
Ik ga er ook niet van uit dat het er zal van komen, het is hem niks voor niks verboden om films te maken. Maar zou mooi zijn als het echt komt.
Ik neem aan dat je het over de eerste film hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
Is iemand bekend met de specs van die nieuwe 2 Disc Steelcase uitgave die in de winkels ligt?
Zijn klaar met filmen hoop dat die dit jaar nog uitkomt zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1300851/
Jmmr dat defoe niet terug is mja wel de oude gang terug.
Ben blij dat deze film toch nog van gaat komen, heeft lang zat geduurd.
ja er ligt nu een versie bij free record shop. 2 schijfjes in een steelcase. Ik kon alleen achterop niet terugvinden welke specs dat ding had... Of het beeld nu wel anamorphic was enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik had niet gedacht dat het ooit zo ver zou komen dat deze film gemaakt zou worden. Nu hij in post-productie zit zou er niet zo veel meer mis kunnen gaan lijkt me.
[..]
Ik neem aan dat je het over de eerste film hebt.Ik heb de DVD hier in de kast staan. Waar ben je benieuwd naar?
Achterkant doosje
De versie die ik heb is R1. Daar was de achterkant van het doosje ook van. Ik weet het niet zeker maar als ik naar de extra's kijk komen deze overeen. Dus ik zou zeggen dat de rest van de specs ook gewoon het zelfde zijn en dat hij in PAL is omgezet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja er ligt nu een versie bij free record shop. 2 schijfjes in een steelcase. Ik kon alleen achterop niet terugvinden welke specs dat ding had... Of het beeld nu wel anamorphic was enzo
Hmmm dat wordt dus mijn eerste Blue-ray die ik ga kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik zag overigens dat in Amerika er ook al een Blue-ray versie uit is.
Idd, heb wel vernomen dat rocco in een dream sequence zit ofzoiets.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:50 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
So you think they came for the fagman?
BS!![]()
Kut dat Rocco dood is trouwens
Sja maar je kunt niet je hele film volstoppen met dromen helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd, heb wel vernomen dat rocco in een dream sequence zit ofzoiets.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:42 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Zijn klaar met filmen hoop dat die dit jaar nog uitkomt zou wel mooi zijn
als ik die trailer zo zie.. vrees ik dat het een tegenvaller gaat worden..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef MikeyMo het volgende:
Ladies & Gentlemen, we got it:
Boondock Saints II red band trailer
Hij komt er dus echt echt echt aan
Is toch een fatsoenlijke trailer?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik die trailer zo zie.. vrees ik dat het een tegenvaller gaat worden..
Sweeeetquote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef MikeyMo het volgende:
Ladies & Gentlemen, we got it:
Boondock Saints II red band trailer
Hij komt er dus echt echt echt aan
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan alleen maar tegenvallen ben ik bang.
Klopt, daarom verwacht ik er ook niet teveel van...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoezo? als je er nou niet teveel van verwacht kan het juist alleen maar meevallenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
door deel 1 en omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.. vermoed ik dat de verwachtingen juist heel hoog zijn...quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoezo? als je er nou niet teveel van verwacht kan het juist alleen maar meevallen
Daarom moet je je verwachtingen juist naar onder bijstellenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
door deel 1 en omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.. vermoed ik dat de verwachtingen juist heel hoog zijn...
Dat.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Omdat hij als 'green goblin' gestorven is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:54 schreef Frenkel het volgende:
wtf heeft dit met boondocksaints te makenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat hij als 'green goblin' gestorven is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wtf heeft dit met boondocksaints te maken
Geen Rocco en geen Smeckersquote:The Boondock Saints II: All Saints Day is the sequel to the cult film The Boondock Saints. It continues writer and director Troy Duffy's saga of fraternal twins, the MacManus brothers. The two have been in deep hiding in the quiet valleys of Ireland, far removed from their former lives or modern technologies. When word comes that a priest has been killed by sinister forces in the tough underworld of Boston (the Yakavetta Crime Family), they return to mount a violent and bloody crusade to bring justice to those who must now suffer the consequences, with a new partner in crime (Clifton Collins, Jr.) aiding them and FBI Agent Paul Smecker's protege (Julie Benz) in pursuit of them.
quote:
Sarcasme enzo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat dafoe de green goblin was, maar ik zie de relevantie neit met deze film en de rol die hij daar in speelde
![]()
Ze hebben in ieder geval tijd genoeg gehad om er een goede film van te makenquote:Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 10:33 schreef capital_P het volgende:
kan niet wachten tot ik deze kan zien
Hoe raar om al die lui opeens zo oud en behaard te zienquote:Op zondag 1 november 2009 04:06 schreef criminal_mind het volgende:
de eerste 5 minuten van de 2de film
Iemand een idee wanneer deze in NL op DVD zal verschijnen???quote:Op donderdag 5 november 2009 01:48 schreef LangeJan het volgende:
Maareh, geen release in de bioscopen in NL dus.
Zal nog wel even duren ja, mja hij komt er uiteindelijk wel hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:12 schreef Adelante het volgende:
Ook nog geen dvd availability op amazon.
Willem Dafoe en .. ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat de 2 leukste personage's er niet bij zijn
Ik neem aan dat de inspecteur de man op hakken is in de trailer?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat de 2 leukste personage's er niet bij zijn
Uhm.. nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de inspecteur de man op hakken is in de trailer?
Waar je helaas erg veel moeite moet doen om hem te zien.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:21 schreef Droathoah het volgende:
Tvp voor dit vervolg op mijn favoriete film
Komt wel goedquote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar je helaas erg veel moeite moet doen om hem te zien.
Daarom ga ik de film gewoon downloaden, normaal gesproken ga ik altijd naar de bios uit respect (heb een pathe abbo).
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef -Menn0- het volgende:
Hij is nog niet te downloaden toch?
Dafoequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
Ah, da's beter dan DafoeMaar dat was wel een leuk personage
[ afbeelding ]
Dafoe was briljantquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
Ah, da's beter dan DafoeMaar dat was wel een leuk personage
[ afbeelding ]
Hmmm, de eerste cam versie? Ben benieuwd, kan zelf nog nergens wat vinden....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:21 schreef nelisb het volgende:
Ben benieuwd
Boondock Saints II - All Saints Day (2009) XviD 2
Edit: hmmmz een avi.exe file die niet werkt op mn mac.
avi.exequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:21 schreef nelisb het volgende:
Ben benieuwd
Boondock Saints II - All Saints Day (2009) XviD 2
Edit: hmmmz een avi.exe file die niet werkt op mn mac.
dowload is net klaar. Maar ben niet meer thuis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef Rejected het volgende:
Al gekeken?
Slechtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
There was a FIREFIIIGHTzo slecht
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Slecht? Kippenvel bij die zin en alle 10 keren dat ik het opnieuw heb gekeken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en natuurlijk die verrassing op 't einde![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:24 schreef Ace1 het volgende:
DVD is uit.. maar eerst even wachten op de 720p releaseDan gelijk kijken!
Precies mijn gedachten, ik heb de film gisteren gezien.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:10 schreef KneusTeun het volgende:
Het wachten is totaal niet beloond!!!!!!!! wat een verkrachting van mijn jeugdhelden!
Ze hebben het qua verhaal nog wel leuk weten op te lossen.... maar het acteerwerk en dergelijke om te huilen!
Ik heb de eerste op video en dvd en de 2e gaat het niet redden in de collectie ben ik bang.
Oke er zitten wat leuke stukjes in, maar voor de rest is het nog niet 1% vergeleken bij het origineel.
Sorry maar echt ik baal er ook van........
Edit: ben je 16 jaar of jonger dan trek je het wel, maar keek je het eerste deel op die leeftijd dan ga je dit niet tof vinden. Ik denk dat dit het geval is... ik snap niet dat mensen zeggen dat dit na 10 jaar een beloning is.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef nelisb het volgende:
Bijna afgelopen! Prima film! Haalt het niet bij deel 1! Maar toch!
Open einde?
Hoezo ?!?!?!?! het s praktisch een kopie?!?!?! en omdat er goede stukken in zitten wil dat niet zeggen dat het een goede film is, de slechte stukken zijn in de meerderheid!quote:Op maandag 22 februari 2010 08:59 schreef _evenstar_ het volgende:
En toch is het geen slechte film , nee hij haalt het bij lange na niet bij 1, maar er zitten goede stukken in, en veel uitleg.. ik denk dat meeste mensen te hoge verwachtingen hadden bij de film.
En een exacte kopie van deel 1 was ook niks geweest, sequels zijn over het algemeen gewoon beduidend minder.
Ik ga hem iig wel op BR halen
de filmwijze is een kopie jah.. het zou ook niet kloppend zijn geweest als dat het niet gelijkend zou zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo ?!?!?!?! het s praktisch een kopie?!?!?! en omdat er goede stukken in zitten wil dat niet zeggen dat het een goede film is, de slechte stukken zijn in de meerderheid!
En na 10 jaar verwacht je wel wat beters dan dit....
Ik dacht haar al te herkennen, maar wist niet dat het Rita van Dexter was!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik heb gister deel2 gezien, nou ben ik al geen fan van rita uit dexter (ben dan ook blij met het einde van dit seizoen) maar serieus wat een verkrachte rol, sterker nog het lijkt nergens heb. Ik heb hem halverwege maar uitgezet
Zolang wachten en dan deze baggermijn god
Dan moet je ook niet zo kansloos stoer doen met je 'ik gebruik geen subs'.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:25 schreef Merkie het volgende:
Net gezien, vond hem erg meevallen. Ik keek alleen zonder ondertiteling (ik kijk alles zonder ondertiteling), maar ik kon echt vrij veel dialogen nauwelijks volgen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo kansloos stoer doen met je 'ik gebruik geen subs'.
Haterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Niks mis met de film qua geluid, wellicht omdat er veelal inaccenten gesproken wordt dat het dat moeilijker voor je maakt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:35 schreef Merkie het volgende:
Het was natuurlijk om aan te geven dat het volgens mij aan de film lag, en niet aan mijzelf.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Niks mis met de film qua geluid, wellicht omdat er veelal inaccenten gesproken wordt dat het dat moeilijker voor je maakt?
Ik kijk meeste dingen wel met ondertiteling maar omdat ik niet kon wachten heb ik deze zonder gekeken. Sommige stukken waren voor mij al helemal niet te volgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:35 schreef Merkie het volgende:
Het was natuurlijk om aan te geven dat het volgens mij aan de film lag, en niet aan mijzelf.
who ordered the whoop ass fajita !!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:31 schreef Adelante het volgende:
Heb me kapot gelachen om die Mexicaan
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:35 schreef Merkie het volgende:
Is een bekende schotse comedian....quote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef BasvB het volgende:
Die vader lijkt trouwens verdacht veel op die oude man van de Klene(drop) reclame.
Heb weleens op youtube zijn optreden gezien, was niet echt mijn ding.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is een bekende schotse comedian....
Is nu ook beschikbaarquote:
kijk, die gaan we ff plukkerdepluk doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet even tussen spoilers kunnen zetten. Dat is toch wel de verrassing van de film.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |